Miten Suomesta on tullut tälläinen paapomismaa?
Katsokaa ympärillenne, kellään ei ole vastuuta mistään.
Olkiluoto ei valmistu, kukaan ei kovistele valmistajaa, vaan työnnetään miljardeja sisään ja odotellaan hyssytellen.
Milloin tämä paapominen alkoi?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
valtio diilaa rahanpesuihin sotkeutuneen yrityksen kanssa talvivaaran suhteen eikä Lintilä joudu vastuuseen vaikka väitti 2017 että taustat ovat kunnossa!
Lintilä, tuo feministeistä intersektionaalisin.
Se on juuri niin kuin tuolla sanottiin ; uhriutuminen oikeuttaa erityisetuihin muihin nähden.
Katsotaan että se on oikein, vrt naisjohtaja kiintiöt.
Kerjäläisongelmalle ei osata tehdä mitään. Tai ei uskalleta, mitä muu eurooppa sanoo meistä.
Samaten maa ha nmuu tto.
Hyysäämisen iskäpuolue on SDP. Virheät rampauttaa kaiken muun. ellei hiilenpolttamiseen pakottava virheiden ilmastopolitiikka ehdi tuhota palloa sitä ennen.
Rakkaasta länsinaapuristamme me otetaan esimerkkiä.
Ja mulla ei oo mitään Ruotsia vastaan sillä ruotsi on kaunis kieli.
T: edellisen viestin kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Hyysäämisen iskäpuolue on SDP. Virheät rampauttaa kaiken muun. ellei hiilenpolttamiseen pakottava virheiden ilmastopolitiikka ehdi tuhota palloa sitä ennen.
NImenomaan. Mitään vastuuta ei anneta itse tekijälle vaan hyysätään ja paapotaan.
Ja a y l iike auttaa siinä.
onko muilla tunnetta että vain miehet vastustavat paapomista ja naisista se on ihan ok.
Pikkutytöt kun päästettiin vallankahvaan niin tarvitseeko lopputulosta ihmetellä.
Älkää ymmärtäkö väärin, paapominen ja hyysääminen ja auttaminen on aivan oikein jos sinä teet sen, mutta se ei ole yhteiskunnan tehtävä juuri siitä syystä että se vääristää yhteiskunnan kuten nyt on käynyt pahasti. Toiset saa uhriutumisestaan erityisetuja joista toiset saa epäreilua kohtelua.
Yhteiskunnan pitäisi olla reilu kaikkia kohtaan.
Kyllä ihmettelin esimerkiksi sitä että kun Suomi saa 3,2 miljardia mutta maksaa 6,6 miljardia niin se on ok sillä perusteella että Suomella menee niin hyvin. Joku mainitsi vielä erityisesti työllisyyden olevan hyvällä mallilla. Hyvällä mallilla kun joka päivä huudetaan että työttömät pitää saada töihin?!
Ei ole vielä kuulunut vastauksia miksi naiset kannaattaa valtion hyysäystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä kuulunut vastauksia miksi naiset kannaattaa valtion hyysäystä.
Jos meillä ei ole armeijaa, niin tänne hyökkää vihollinen. Siksi on hyvä ylläpitää hyysäävää armeijaa joka vie miehiltä vapauden jopa puoleksi vuodeksi.
Hyysätään myös ettei huumeita käytettäisi.
Vihreät yrittää kuitenkin päivittää tätä Yhdysvaltojen mallille, että vähemmän hyysättäisi.
Kun kyselee näissä ydinkysymyksissä jotka rajaavat arvot omaan itsensä koskemattomuuteen, niin lähes kaikki puolueet kannattavat kovaa hyysäämistä.
No minulla on vain minun oma henkilökohtainen kokemukseni niin raskausajalta kuin lapsen äitinä olemisen ajalta. Mutta jos on salattavaa tai peiteltävää, niin voihan se tuntua ahdistavalta jutella niitä näitä omasta lapsestaan ammattilaiselle.