Syötkö perunoita OFFICAL?
Kommentit (19)
Senhän sanoo jo laulukin:
En kaipaa vierelleni prinsessaa
Mä tiedän, ongelmia niistä saa
Usko pois että onnellinen olen vaan
Kun saan lihaa ja perunaa
Popedan biisitsanoittaja sanoi sen osuvasti
Nimimerkki kannattaisi jättää pois.
Peruna on ruokavalioni kulmakivi.
Eilen perunamuusia ja lohta sekä vihreitä papuja.
Kyllä. Mies jää mielestään nälkäiseksi, jos ei ole perunaa pöydässä. Sitten vuorotellen on tavallisia keitettyjä perunoita, perunamuusia ja lohkoperunoita. Välillä tempaisen ja keitänkin riisiä vastalauseista huolimatta.
Syön!
Tein eilen niin mahtavia Aurajuusto-rosmariini-kermaperunoita etten malta odottaa että saan tänään vielä syödä niitä :)
Erittäin harvoin.
Vältän hiilareita.
Minulla menee aina sekaisin rypsiöljy ja oliiviöljy.
Syön, mutta kohtuudella. Oman maan jauhoiset uudet perunat ovat kyllä niin herkkua, että niitä voi popsia keitettynä ihan sellaisenaan.
Toivottavasti on hyvä perunsato, että talvella olisi parempia perunoita saatavan kuin viime talvena.
Kohtuus tietysti kaikessa, syötävien perunoiden määrässäkin.
Sellainen öljykastikkeeseen tehty perunasalaatti on herkkua. Kun laittaa kastikkeen lämpimien perunoiden päälle, niin maku oikein imeytyy niihin.
Syön. Keitettynä tosin vain kesällä.
Yleensä kyllä.
Tänään teen pastaa.
Vihervasemmistolaiset vegaanit eivät kotimaisiin perunoihin koske. Heille kelpaa vain mahdollisimman kaukaa Suomeen rahdatut kvinoat yms. Hirveät päästöt tulee noiden rahtaamisesta Suomeen. Sehän ei heitä haittaa istuessaan kadulla mielenosoituksessa ilmastonmuutosta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä v...u on offical XDDDDDDDD
Se on trendikästä kirjoittaa otsikkoon OFFICAL
Zinc kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä v...u on offical XDDDDDDDD
Se on trendikästä kirjoittaa otsikkoon OFFICAL
Ööö... Mitä luulet tuon tarkoittavan? XD dořka.
mitähän kieltä se offical mahtaa olla, ei ainakaan englantia eikä suomea ja mikä sen sanan merkitys on?
Kyllä.
Äsken söin pyttipannua.