Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isäni ei hyväksy mielipidettäni?

Vierailija
04.10.2020 |

Talvella olisi alkanut intti mutta se on niin epäoikeudenmukainen järjestelmä että päätin totaaliksi. Isä sanoo että olen turha vässykkä joka pitäs viedä Siperiaan ammuttavaksi. Äiti ei kuulemma kommentoi mun henkilökohtaisia asioita.

Ärsyttää ku en voi tuota valvontarangaistusta lusia kotona vaan pitää tyhmän isän takia mennä avovankilaan mutta sentään sieltä pääsee päivisin yliopistoon

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on epäoikeudenmukaista mielestäsi? Oikeudenmukaisempaa paikkaa saa hakea. Jos jo tuota pidät epäoikeudenmukaisena niin ei taida helppoa olla loppu elämäsi. Elämä on todella usein hyvin eom:sta.

En minäkään ajatuksesta pitänyt ja meno jännitti, ketäpä ei, mutta lopulta intti oli yksi elämäni huikeimpia kokemuksia. Se tunne kun saat sotilaspassin käteen palveluksen loputtua...vauuuu

Joo joo. Siinä on se epäoikeudenmukaista että minä joudun vasten tahtoani armeijaan kun taas tytöille ei edes suositella koko hommaa. Se on sukupuolista tasa-arvoa! Voisin sanoa että tämä on suurin tasa-arvo ongelma koko Suomessa.

Leikkaa itseltäsi muna pois. No jaa olethan jo valmiiksi munaton.

Ismoåi muna ku sulla!

Vierailija
22/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on epäoikeudenmukaista mielestäsi? Oikeudenmukaisempaa paikkaa saa hakea. Jos jo tuota pidät epäoikeudenmukaisena niin ei taida helppoa olla loppu elämäsi. Elämä on todella usein hyvin eom:sta.

En minäkään ajatuksesta pitänyt ja meno jännitti, ketäpä ei, mutta lopulta intti oli yksi elämäni huikeimpia kokemuksia. Se tunne kun saat sotilaspassin käteen palveluksen loputtua...vauuuu

Joo joo. Siinä on se epäoikeudenmukaista että minä joudun vasten tahtoani armeijaan kun taas tytöille ei edes suositella koko hommaa. Se on sukupuolista tasa-arvoa! Voisin sanoa että tämä on suurin tasa-arvo ongelma koko Suomessa.

Olet todella vässykkä kun rupeat tyttöjä tähän vetämään.Tytöt  sentään synnyttävät johonka sinä et todellakaan pysty.Tule naukumaan sitten vasta kun pystyt tekemään kaiken mitä tytötkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta suurempia ongelmia on, että poikavauvoille puhutaan vähemmän kuin tyttövauvoille, miehille kasautuva syrjäytyminen ja kodittomuus ja esim. se, ettei naisten sydäninfarkteja tunnisteta, koska ne oireilevat eri tavoin kuin miesten. Mutta meitä ihmisiä ja tärkeysjärjestyksiä on moneen junaan!

Itse kannatan kutsuntoja myös naisille, sillä puolustusvoimat ja rajavartiolaitos ovat täynnä miehiä ja miesten kokemuksia ja sinne kaivattaisiin monipuolisuutta. Jotenkin tulee mieleen, että sinulle tämä aspekti ei kuitenkaan ole kovin tärkeä ;)

Vierailija
24/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todella vässykkä kun rupeat tyttöjä tähän vetämään.Tytöt  sentään synnyttävät johonka sinä et todellakaan pysty.Tule naukumaan sitten vasta kun pystyt tekemään kaiken mitä tytötkin.

Syntyvyyskin laskee joten naiset eivät edes hoida tätä ”velvollisuuttaa”. Todellisuudessa ei ole synnytysvelvollisuutta joten paskapuhetta koko juttu

Vierailija
25/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan