Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isäni ei hyväksy mielipidettäni?

Vierailija
04.10.2020 |

Talvella olisi alkanut intti mutta se on niin epäoikeudenmukainen järjestelmä että päätin totaaliksi. Isä sanoo että olen turha vässykkä joka pitäs viedä Siperiaan ammuttavaksi. Äiti ei kuulemma kommentoi mun henkilökohtaisia asioita.

Ärsyttää ku en voi tuota valvontarangaistusta lusia kotona vaan pitää tyhmän isän takia mennä avovankilaan mutta sentään sieltä pääsee päivisin yliopistoon

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on oikeassa

Vierailija
2/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vielä 60-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä on oikeassa

Eli pitää tappaa jos ei suostu armeijaan??

Vierailija
4/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vanhemmat on määräileviä ja epäkypsiä. Tee niin ku itse haluat 🙂. T. 3 aikuisen lapsen äiti

Vierailija
6/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on valintasi.

Vierailija
7/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan asian nähdä myös toisin päin: että sinä et hyväksy isäsi mielipidettä.

Vierailija
8/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on väärässä, valinta on omasi ja hänen tulisi kunnioittaa sitä.

Vierailija
9/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on epäoikeudenmukaista mielestäsi? Oikeudenmukaisempaa paikkaa saa hakea. Jos jo tuota pidät epäoikeudenmukaisena niin ei taida helppoa olla loppu elämäsi. Elämä on todella usein hyvin eom:sta.

En minäkään ajatuksesta pitänyt ja meno jännitti, ketäpä ei, mutta lopulta intti oli yksi elämäni huikeimpia kokemuksia. Se tunne kun saat sotilaspassin käteen palveluksen loputtua...vauuuu

Vierailija
10/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on epäoikeudenmukaista mielestäsi? Oikeudenmukaisempaa paikkaa saa hakea. Jos jo tuota pidät epäoikeudenmukaisena niin ei taida helppoa olla loppu elämäsi. Elämä on todella usein hyvin eom:sta.

En minäkään ajatuksesta pitänyt ja meno jännitti, ketäpä ei, mutta lopulta intti oli yksi elämäni huikeimpia kokemuksia. Se tunne kun saat sotilaspassin käteen palveluksen loputtua...vauuuu

Joo joo. Siinä on se epäoikeudenmukaista että minä joudun vasten tahtoani armeijaan kun taas tytöille ei edes suositella koko hommaa. Se on sukupuolista tasa-arvoa! Voisin sanoa että tämä on suurin tasa-arvo ongelma koko Suomessa.

Vierailija
11/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo. Siinä on se epäoikeudenmukaista että minä joudun vasten tahtoani armeijaan kun taas tytöille ei edes suositella koko hommaa. Se on sukupuolista tasa-arvoa! Voisin sanoa että tämä on suurin tasa-arvo ongelma koko Suomessa.

Ethän joudu vastentahtoasi armeijaan. Oletko sekainen? Ei sinne kukaan joudu vastentahtoaan. Ei se siis ole suurikaan ongelma.

Vierailija
12/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kans jaksaa paasata joka päivä samaa saarnaa.

Vierailija
13/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo oma valinta. Niinkuin sekin, että varastaako vai ei. Suomen laki vaatii suorittamaan joko varusmiespalveluksen tai siviilipalveluksen. Olet rikollinen siis.

Jos pitää laeja epäoikeudenmukaisina, saako niitä sitten rikkoa? Ei siitä tulisi mitään, että kaikki ihmiset alkaisivat rikkoa kaikkia niitä lakeja, joista eivät pidä.

Isälläsi on oikeus mielipiteeseensä. Ei toki oikeutta tappaa, mutta vaikka katkaista välit. Luulen, että itsekin niin tekisin, jos poikani ei armeijaan mene. Se vaan on joillekkin sellainen kunnian kysymys. En kunnioita tippaakaan armeijaa käymättömiä.

Vierailija
14/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kaverin mielestä naisten kuuluu tehdä Suomessa aivan kaikki ja hän sen kun sluibailee yliobistossa.

Vierailija
15/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaadin miehille menkat!! Joka kk ainakin 1-2 päivää pilalla niiden takia. Montakohan kuukautta siinä kertyy yhteensä elämän aikana.

Vierailija
16/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo oma valinta. Niinkuin sekin, että varastaako vai ei. Suomen laki vaatii suorittamaan joko varusmiespalveluksen tai siviilipalveluksen. Olet rikollinen siis.

Jos pitää laeja epäoikeudenmukaisina, saako niitä sitten rikkoa? Ei siitä tulisi mitään, että kaikki ihmiset alkaisivat rikkoa kaikkia niitä lakeja, joista eivät pidä.

Isälläsi on oikeus mielipiteeseensä. Ei toki oikeutta tappaa, mutta vaikka katkaista välit. Luulen, että itsekin niin tekisin, jos poikani ei armeijaan mene. Se vaan on joillekkin sellainen kunnian kysymys. En kunnioita tippaakaan armeijaa käymättömiä.

En pidä itseäni rikollisena vaan epärasa-arvon uhrina ja mielipidevankina. En koskaan varastaisi tai raiskaisi ketään. Mä en ole mikään rikollinen.

Vierailija
17/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaadin miehille menkat!! Joka kk ainakin 1-2 päivää pilalla niiden takia. Montakohan kuukautta siinä kertyy yhteensä elämän aikana.

Ja mitenkä ne tehdään katsoen miehen fysiikkaa?

Vierailija
18/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, siinäpä pulma 😆

Vierailija
19/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, siinäpä pulma 😆

Muutenki mitä niillä menkoilla on maanpuolustuksen kanssa tekemistä? Harmillista on että naisilla on ne mutta ei se mikään perustelu ole.

Vierailija
20/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikkaa itseltäsi muna pois. No jaa olethan jo valmiiksi munaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi