Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa mun ja mieheni seksielämä

Vierailija
18.12.2013 |

Sitä kyllä on. Tuntuu vain etten koskaan saa mitä haluan. Olemme puhuneet asiasta, ja mies kokee että hän tyydyttyy joten kaikki on ok.

Viimeksi tänä aamuna pelehdimme. Mies tuli nopeasti, ei siinä mitään. Ajattelin että ehkä myöhemmin uusiksi. Mutta kuinka ollakaan, satuin kuuntelemaan väärää musiikkia kun mies tuli kotiin!!! Nyt hän mököttää ja kuuntelee jotain deathmetallia täysillä.

Kuka tekee noin ison numeron jostain musiikista?

Popitin siis voicea "täysillä" ja sieltä tuli 50 centin in da club. Tanssin mukana ja tein ruokaa, ja kun mies tuli kotiin juoksin pussaamaan enkä heti lyönyt voluumeja pois. Ei varmaan meinaa syödäkkään. Saati et mäkin saisin sitä seksiä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies? Vai teinipoika?

Vierailija
2/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v mies.

Ihan tosi

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että annat toisen kontrolloida mitä musiikkia kuuntelet.. selvä. Mä nauraisin tollaselle. 

Vierailija
4/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks, mut ei voi olla totta. :-DDDD On sulla siellä oikeen iso vauva.

Vierailija
5/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muutenkin lapsellinen?

Älä anna tollasille itsekkäille ääliöille.

Vierailija
6/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:39"]Jaa että annat toisen kontrolloida mitä musiikkia kuuntelet.. selvä. Mä nauraisin tollaselle. 

[/quote]

Siis mulle joku musiikki on ihan yks ja sama. Ei paljoo kiinnosta onko just joku 50cent, iron maiden, poison tjsp. Kunhan fiilis on kohdillaan ja tulee hyvä mieli. Miehelle se näyttäis sit olevan elämää suurempi asia. Ei mua se haittaa vaan se et pitää tollanen sown vetää kun yritin vaan olla hyvä vaimo.

Paska mikä paska?

Ap

Vierailija
7/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis.. Älkää ilkkuko! :(

Tai no.. Oha tää naurettavaa:D löin jo ruoat jääkaappiin ja lähen pitsalle.

Hiton 50cent pilas kaiken :D

Vierailija
8/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis.. Älkää ilkkuko! :(

Vierailija
9/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi pelkää, että fanitat 50centiä..ja tuli mustasukkaiseksi.

Vierailija
10/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä mitä pelkää mut ainakaan sitä ei kiinnosta se et mul ois hauskaa

Ap

Vierailija
11/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin viestin jälkeen oma mies näyttää niin kypsältä ja aikuiselta. Tässä mielessä palsta kyllä parantaa parisuhdetta kun ei tarvitse miettiä osaako mies tehdä kotitöitä, hoitaa lapsia, ajatteleeko mun kiloja tai karkaako baariin tai kavereille tai miettiikö mitä musiikkia kuuntelen. Mitäköhän miehesi olisi tehnyt jos oisit täräyttänyt itämaiset etnopopit soimaan ja tanssinut napa paljaana keittiössä?

Vierailija
12/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä mutta nyt kuunnellaan sitä siantappoheviä

T.ap

Vierailija
13/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhheijaa. Kuulostaa ankeelta toi teidän yhteiselonne. Onko yleensäkin tuollaista?

Vierailija
14/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, anteeksi mut kylläpä naurattaa miehesi toiminta :D 34v ja kiukuttelee sinun kuuntelemasta musiikistasi?

Antas ihmisten kuunnella vaikka virsiä jos perkele siltä tuntuu, mitä se hänen kuuppaansa ottaa :D Anna kiukutella, elä ees vaivaudu menee lepyttelemään kun ite vetää tuollasta showta..

Vierailija
15/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas nyt tää tarina alusta loppuun niinkuin se menikin. Mitään siihen lisäämättä tai poistamatta, on nimittäin niin tökerö juttu että nyt jäi jotain puuttumaan.

Vierailija
16/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:34"]

Sitä kyllä on. Tuntuu vain etten koskaan saa mitä haluan. Olemme puhuneet asiasta, ja mies kokee että hän tyydyttyy joten kaikki on ok.

Viimeksi tänä aamuna pelehdimme. Mies tuli nopeasti, ei siinä mitään. Ajattelin että ehkä myöhemmin uusiksi. Mutta kuinka ollakaan, satuin kuuntelemaan väärää musiikkia kun mies tuli kotiin!!! Nyt hän mököttää ja kuuntelee jotain deathmetallia täysillä.

Kuka tekee noin ison numeron jostain musiikista?

Popitin siis voicea "täysillä" ja sieltä tuli 50 centin in da club. Tanssin mukana ja tein ruokaa, ja kun mies tuli kotiin juoksin pussaamaan enkä heti lyönyt voluumeja pois. Ei varmaan meinaa syödäkkään. Saati et mäkin saisin sitä seksiä.

[/quote]

Osta sille toi!

http://wahochina.en.alibaba.com/product/738737425-220088312/2013new_model_young_silicone_sex_doll.html

Vierailija
17/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies voisi sopia sille eilen tänne kirjoittaneelle gootille, joka murehti 'taviksen' kanssa seurustelemista.

Vierailija
18/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:45"]Pliis.. Älkää ilkkuko! :(

[/quote]

Onkohan meillä sama mies...? Voisin nimittäin kuvitella että mun mies tekisi just samalla lailla.

Jos mä satun vaikka kuuntelemaan jotain, niin kommentti on yleensä "v***u mitä pa***aa tää musa on" ja pim -menee soitin tai youtube kiinni.

Nykyään kuuntelenkin musiikkia vain silloin kun ei oo kotona. Välillä pidetäänkin lasten kanssa disco :D

Vierailija
19/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies... Mitä tapahtuisi, jos sanoisit sille kiukuttelijalle suorat sanat typerästä käytöksestä?

Vierailija
20/25 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies... Mitä tapahtuisi, jos sanoisit sille kiukuttelijalle suorat sanat typerästä käytöksestä?