Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään tapauksen, josta saan liikkeelle mehevän juorun

Vierailija
03.10.2020 |

Näin kaupassa kaksi tyyppiä työpaikaltani yhdessä ostoksilla. Tiedän, että nainen on eroamassa, mutta mies on tietääkseni kihloissa toisen kanssa. Ai että melkein kihisen, että pääsen jakamaan tämän työpaikan aamukahviporukan kanssa. Sanokaa mitä sanotte, mutta mikään ei voita kunnon juoruilua :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan samassa paikassa töissä kuin mä. Kaikki inhoaa sua.

Vierailija
2/13 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aloituksesta muistui mieleenki kuinka aikanaan näin pari yhteistyöfirman työntekijää suutelemassa kaupungilla ja ajattelin että tässähän onkin mojova juttu kerrottavaksi. Toisin kuitenkin kävi kun nuo perkeleet heti maanantaina ihan avoimesti tulivat käsi kädessä töihin ja suutelivat sielläkin kaikkien nähden pihalla ennen kuin hajaantuivat omiin töihinsä. Meni hyvä juoruaihe ihan hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne on ne ihmiset joiden omasta elämästä puuttuu sisältöä ovat niitä jotka juoruilevat. Jos oma elämä on mielenkiintoista ei ne juorut pahemmin kiinnosta.

Vierailija
4/13 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ja työkaverista laitettiin juoru liikkeelle, että vietetään viikonloppuja yhdessä. Työkaveri naimisissa ja minua luullaan sinkuksi. Oikeasti olen jo pari vuotta seurustellut työkaverin veljen kanssa ja ollaan vieläpä tavattu ihan muissa merkeissä kuin työkaverin kautta.

Ei olla vielä työkaverin kanssa kerrottu totuutta, kun ei se tai minun siviilisääty juoruilijoille kuulu. Naureskellaan vaan samalla, kun jutellaan viikonloppusuunnitelmista.

Vierailija
5/13 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne on ne ihmiset joiden omasta elämästä puuttuu sisältöä ovat niitä jotka juoruilevat. Jos oma elämä on mielenkiintoista ei ne juorut pahemmin kiinnosta.

Tämä ja tämä!

Vierailija
6/13 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ja työkaverista laitettiin juoru liikkeelle, että vietetään viikonloppuja yhdessä. Työkaveri naimisissa ja minua luullaan sinkuksi. Oikeasti olen jo pari vuotta seurustellut työkaverin veljen kanssa ja ollaan vieläpä tavattu ihan muissa merkeissä kuin työkaverin kautta.

Ei olla vielä työkaverin kanssa kerrottu totuutta, kun ei se tai minun siviilisääty juoruilijoille kuulu. Naureskellaan vaan samalla, kun jutellaan viikonloppusuunnitelmista.

Buahhahaaa. Tuo on paraasta hupia, nauraa partaansa typeryksille.

Vierailija
7/13 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EX-vaimonikin touhuista kuulin omalla työpaikallani, itseni lisäksi kuulijoita oli noin 20. Eksä ei toki koskaan tunnustanut vaikka on edelleen yhdessä kyseisen kaverin kanssa.

Vierailija
8/13 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä kahdella on elämä. Sinulla ilmeisesti ei ole.

Hanki elämä itsellesi.

Vierailija
9/13 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyn, kiinnostaa kuitenkin

Vierailija
10/13 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä kahdella on elämä. Sinulla ilmeisesti ei ole.

Hanki elämä itsellesi.

Sanoin kerran noin yhdelle puolitutulle joka tuli utelemaan eli kysyin mistä me saataisiin sulle oma elämä. Meni niin noloksi. Ei ole udellut sen jälkeen.

11/13 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele ensin, miten paljon pahaa voit juoruilullasi aiheuttaa. Haluatko todella sitä? Oletko varma, ettet myöhemmin kadu, kun juorun kohteet saavat kuulla, että se olit sinä, joka levitti pahantahtoista paskaa työpaikalla?

Vierailija
12/13 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö töllön saippuasarjat tosiaan riitä

tarvitsisitko jotain terapiaa

🤨

Vierailija
13/13 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35972 kirjoitti:

Ajattele ensin, miten paljon pahaa voit juoruilullasi aiheuttaa. Haluatko todella sitä? Oletko varma, ettet myöhemmin kadu, kun juorun kohteet saavat kuulla, että se olit sinä, joka levitti pahantahtoista paskaa työpaikalla?

Mikään ei ole niin noloa kuin jäädä kiinni pxskanjauhamisesta. Kuka sellaisen sanaan enää luottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän