Onko teillä yksinasujilla yhden hengen sänky?
Kommentit (55)
Parisänky, jossa ei ole koskaan nukkunut kuin minä yksin - ja niin se pysyy.
Mulla on valtava 180cm sänky ihan sen takia, että sain sen tädiltäni ilmaiseksi kun muutin tähän asuntooni 16 vuotta sitten. Yksin olen kaikki yöni siinä nukkunut. Kun ei miehille kiltti nainen kelpaa;)
Ei oo sänkyä, nukun riippumatossa.
On. Mutta sen pystyy levittämään kahden hengen sängyksi.
On. Leveämpi olisi kivampi, mutta sille ei ole tilaa. Taidan rakastaa tuota muuta rojua liikaa, jotta saisin tilaa järjestymään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on valtava 180cm sänky ihan sen takia, että sain sen tädiltäni ilmaiseksi kun muutin tähän asuntooni 16 vuotta sitten. Yksin olen kaikki yöni siinä nukkunut. Kun ei miehille kiltti nainen kelpaa;)
Minulla on 180 cm jenkkis, koska halusin ison sängyn itselleni ja sitten ostin sen.
60 cm leveä sohova
kova ja kaltevakin vielä
😟
160cm jossa kyllä nukun vain yhdellä puolella. Vieraita ei ole näkynyt vaikka useampaa miestä olen kylään houkutellut... N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 180 cm jenkkis, koska halusin ison sängyn itselleni ja sitten ostin sen.
No mä en olis oikeastaan halunnut noin isoa sänkyä, mutta otin kun ilmaiseksi sain. Olen ajatellut vaihtaa sen kapeampaan koska se vie kauhean tilan makkarista. Turha ainakaan miesten takia pitää isoa sänkyä koska en ole tähänkään mennessä kelvannut. Tai sitten käy tietenkin niin, että kun vihdoinkin ostan itse kalliin kapean sängyn, heti joku mies kiinnostuu minusta?
Ainahan saa fantasioida.
120 cm sänky. Pieni makkari, mahtuu hyvin nukkumaan kaksikin tarvittaessa.
On.
Eipä oo yövieraita koskaan näkynyt.
Iso kaksoisvuode on. Olen optimisti.
Asun yksiössä, nukun kapealla sohvalla, jonka petaan sohvaksi. En voisi kuvitellakaan, tuovani kauniiseen asuntooni, vieraita, random ihmisiä yöksi. Sotkemaan kaunista, kalliisti sisustettua asuntoani.
Öööö kuningatar on 160.