Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudutteko tekin aina nostelemaan tippuneita rintaliivin olkaimia?

Vierailija
03.10.2020 |

Pitkän etätyöjakson aikana en käyttänyt rintaliivejä ollenkaan. Nyt kun olen palannut toimistotöihin ja alkanut käyttää taas rintaliivejä, olen kiinnittänyt huomiota siihen, että kylläpä vain joutuukin pitkin työpäivää nostelemaan olkaimia! Luulin säätäneeni olkaimet oikein, mutta kun asentoni muuttuu niin silti olkaimet tippuu. Onko tämä tippuilu normaalia vai onko mulla vain vääränlaiset liivit tai niiden säädöt?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan, että johtuu liian isosta ympärysmitasta. Mutta mulle siihen auttoi kun otin isompaa kokoa.

Vierailija
42/43 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko sellainen rintaliiviklipsi, joka kiinnittää olkaimet takaa toisiinsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole pelkästään ylipainoisten ongelma. Itse joudun aina nostelemaan, jouduin jopa alipainoisena. Ylipainoinen en ole ollut koskaan, mutta rinnat ovat isot (75 G) ja hartiat kapeat, niin kapeat, että vartalotyyppini näyttää päärynältä rintojen koosta huolimatta. Ympärysmitta on napakka. 70:kin menee ja olen sitäkin käyttänyt, mutta ihan sama ongelma ja lisäksi inhottava puristus. Ei kyllä minuakaan yhtään innosta uusista liiveistä lähteä olkaimia siirtelemään, mutta tästä lähtien taidan niin tehdä.