Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko purkaa

Vierailija
21.07.2006 |

Tää on niin tätä. Mies lomalla, pakkoremppa käynnissä mut mitään ei saa tehtyä. Kylppäri purettu käytännössä kokonaa. Piti olla valmis parissa päivässä ja viikko menny mut mitään ei o saannu tehtyä. Kokoajan lapset kiukuttelee, tekee pahojaan ja mun pitäs olla auttamassa ukkoa. Ainoa aika tehä, on sitten kun lapset nukkuu mut jostain syystä huutaa ja riehuu vielä kymmenenki jälkeen. Koko viimeviikko ollaa yritetty tehä hommia sitten yöllä ja päivällä painaa väsymys päälle tosi pahast kun nukkmaan pääsee kello 4 yöllä. Pesutkin ku pitää suorittaa ulkona. Tää on ihan kamalaa touhua. Nyttekii istun tässä vauva sylissä, kun ei suostu nukkumaan, ja mies nukuttelee muita lapsia. Miten helvetissä sitä jaksas painaa hommia yöllä, ja sitte taas aamulla olla pirteänä lasten kaa!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä kyllä oltu turhan optimistisia sillä kylppäriä ei tehdä parissa päivässä vaikka ois ammattilainen. Me teimme vessan iltaduunina kahdessa viikossa. Sekin oli rankkaa kun toinen katto koko ajan muksuja eikä vessaan mahtunut kahta tekemään yhtä aikaa. Tai ei ainakaan ois voinut paljon kääntyä...

Voimia. Ja jos vaan on varaa niin palkatkaa joku apuun ettei mee hermot.

Vierailija
2/4 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä oli kaveri apuna. Ei tuosta teidän tyylistä taida tulla kuin sekopäiseksi. Saisitteko mistään lastenhoitoapua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miten teette noin nopeasti. Ja miksi ette tee päivällä?

Vierailija
4/4 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen jo sekopäinen. Vesieristykset on kyllä jo laitettu, siin meni se muutama päivä viimeviikosta ja oli homma mihin mua ei mukaan tarvittu. Ollaan yritetty saada jeesiä tutuista, mut kukaan ei kerkiä tulla edes lapsia kaitsemaan. Hirveää ja kamalaa ei olis pitäny ruveta koko hommaan, mutta vähä pakko homma kuitenkin. Ei juma, en tajuu miten joku lapsperhe selviää talonrakennusurakasta. Täytyy kyllä nostaa hattuu heille. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan