Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän, että oikein tein, mutta olinko tyhmå niin tehdessäni?

Vierailija
03.10.2020 |

lainasin autoa viikkoa sitten kaverille ja peruuttaessa pieni kolhaisu naapurin autoon. Vauhti oli alle 8km/h. Taloyhtiön parkkipaikka kyseessä.

Naarmu omaan autoon ja toisen autoon vasempaan kulmaan takaosassa jäljet. Laitoin lapun tuulilasiin, että näin on tapahtunut ja puhelinnumeroni. Otin vastuun, koska minun autoa kuljetti toinen hlö.

Olinko tyhmä, koska ei varmaankaan olisi asiaa voinut yhdistää minuun. Kolhun saama osapuoli otti yhteyttä lappuni vuoksi viikko tapauksen jälkeen....

nyt mietin, että liian rehellinen olin. Mitä mieltä te? Ei varmaan edes olis kolhua huomannu...

F

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tyhmää tuossa. Kaverisi maksaa korjauksen, kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
2/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys on siis katoava vara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein. Näin olen itsekin toiminut enkä ole jälkeenpäin katunut. Se että tietää toimineensa oikein antaa sellaista sisäistä varmuutta, mitä en antaisi pois. Sillä, tietääkö asiasta kukaan muu, ei ole väliä.

Vierailija
4/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin periaatteessa. Kaverilla ei rahaa eli minähän sen maksan toiselle osapuolelle. Joko vakuutuksen kautta tai suoraan korjauksen. Se mitä tapahtuu minun ja kaverin välillä, ei kuulu tälle kolhun saaneelle.... Hänellä ei rahaa, eli miten sen hän maksaa?

F

Vierailija
5/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! Puhdas omatunto on paras päänalusta, ruukataan sanoa.

Vierailija
6/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin periaatteessa. Kaverilla ei rahaa eli minähän sen maksan toiselle osapuolelle. Joko vakuutuksen kautta tai suoraan korjauksen. Se mitä tapahtuu minun ja kaverin välillä, ei kuulu tälle kolhun saaneelle.... Hänellä ei rahaa, eli miten sen hän maksaa?

F

Hän hankkii rahaa, niin kuin kaikki muutkin ihmiset. Ja tietenkin maksaa myös sinun autosi maalauksen. 

Vierailija
7/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyys on siis katoava vara.

????

Minähän toimin rehellisesti. Nyt kysyn, onko liian rehellisesti. jälkiä kun ei ollut kuin naarmu.

Jos SINÄ (nyt korona-aika) esim. yskäiset hississä, kerrotko heti, sille henkilölle, joka tulossa samaan hissiin sinun poistuttua sieltä, että hissi on hengenvaarallinen. 

nyt kyse auton naarmusta. Ei hengenvaarasta.

F

Vierailija
8/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otit kuvat kolhuista niin toimit oikein etkä tyhmästi. Jos et ottanut kuvia niin toimit tyhmästi ja naapuri on varmaan kolhinut autonsa jossa parkkipaikalla ja se menee nyt sinun vakuutuksestasi mahdollisesti.

Vierailija
9/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit oikein. Näin olen itsekin toiminut enkä ole jälkeenpäin katunut. Se että tietää toimineensa oikein antaa sellaista sisäistä varmuutta, mitä en antaisi pois. Sillä, tietääkö asiasta kukaan muu, ei ole väliä.

Kiitos tästä kommentista. Aloin jo epäilemään omaa rehellisyyttäni, että arvostaako sitä kukaan.

F (asianajaja)

ps. työni ei kuulu tähän asiaan, mikä liittyy yksityiselämään. 

Tosin 80 % keskustelijoista sitä mieltä, että juristit paskoja ja epärehellisiä. Jätin lapun. Ei kovin epärehellistä.

Tosin 90 % keskustelijoista sitä mieltä, että kaikki yrittäjät ovat riistäjiä työntekijän selkänahasta. Me kaikki emme ole Cargotecin omistajia eikä meillä ole edes yhtä työntekijää.

Pss. Tallainen rehellisyys nyt outoa asianajajan tekemänä.

Fatalji (se asianajaja, joka jo vuosikaudet ollut sivustolla, mutta tietyt hlöt ei vaan ammattia halua uskoa.)

Lopetin jopa "asianajaja vastaa" - palstan, koska trollit ja "paremmin tietävät" häiritsivät ns. asiakkaiden asiaa.

F (oma juristitoimisto vuodesta 2006 kesäkuusta) 

Vierailija
10/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä kommentista. Aloin jo epäilemään omaa rehellisyyttäni, että arvostaako sitä kukaan.

F (asianajaja)

ps. työni ei kuulu tähän asiaan, mikä liittyy yksityiselämään. 

Tosin 80 % keskustelijoista sitä mieltä, että juristit paskoja ja epärehellisiä. Jätin lapun. Ei kovin epärehellistä.

Tosin 90 % keskustelijoista sitä mieltä, että kaikki yrittäjät ovat riistäjiä työntekijän selkänahasta. Me kaikki emme ole Cargotecin omistajia eikä meillä ole edes yhtä työntekijää.

Pss. Tallainen rehellisyys nyt outoa asianajajan tekemänä.

Fatalji (se asianajaja, joka jo vuosikaudet ollut sivustolla, mutta tietyt hlöt ei vaan ammattia halua uskoa.)

Lopetin jopa "asianajaja vastaa" - palstan, koska trollit ja "paremmin tietävät" häiritsivät ns. asiakkaiden asiaa.

F (oma juristitoimisto vuodesta 2006 kesäkuusta) 

Lääkkeet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän