Mitä tehdä? Pizzaonline otti rahat, ei saatu ruokia.
Reklamaatioon ei ole vastattu eikä rahoja ole palautettu. 20 e meni sinne ja eipä tuo perikatoon vie, mutta kusettaminen ärsyttää aina. Rikosilmoitusko?
Kommentit (9)
Miksi avasit uuden ketjun tästä aiheesta? Valitit asiasta jo pari päivää sitten.
Kannattaisko soittaa eikä vaan lähetellä sähköpostia. varmasti hoitavat asian kuntoon kun saavat sen tietoonsa..
Mulle on käynyt kaksi kertaa noin, ja molemmilla kerroilla olen saanut rahani takaisin. Sähköpostilla olin yhteydessä.
Jos maksoit luottokortilla, niin voit reklamoida myös luottokorttiyhtiöön.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:07"]
Miksi avasit uuden ketjun tästä aiheesta? Valitit asiasta jo pari päivää sitten.
[/quote]
No en ole kyllä avannut (enkä huomannut, olisin kyllä kirjoittanut samaan ketjuun muuten) tästä asiasta yhtään ketjua. Onko tätä sitten laajemminkin liikkeellä?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:07"]
[/quote]
No en ole kyllä avannut (enkä huomannut, olisin kyllä kirjoittanut samaan ketjuun muuten) tästä asiasta yhtään ketjua. Onko tätä sitten laajemminkin liikkeellä?
[/quote]
Oletpas, 20e meni ja opiskelijabudjetissa tuntui.
Selvä. Kai sä tiedät paremmin sitten, kasi. En kyllä ole opiskelija.
ap
Mulla kävi kanssa noin. Soitin samantien firmaan, josta tilasin ruuat. Sieltä antoivat päivystysnumeron, johan soitin. Siellä henkilö teki pari täsmä kysymystä ja parissa päivässä rahat palautui tilille.
Sitten tein uuden tilauksen ja en maksanut tällä kertaa danskella. Tilauksen tehtyä soi puhelin ja pitsa paikasta varmistivat tilauksen.
Mulle jäi kerta kaikkisen hyvä maku pitsa onlinesta ja muutenkin palvelusta. Vuosia tyytyväinen käyttäjä, ainoa "moka". Sekään ei johtunut heistä tai pizzeriasta, vaan Dansken silloin käyttmästä java scriptistä.
Omasta aktiivisuudestakin tässä on kysymys.
Mulla kävi joskus vähän samanlainen, Pizzaonline vastasi muutamassa päivässä ja palautti rahat. Oletko kokeillut soittaa? Facebook-viesteihin vastataan yleensä nopeasti myös negatiivisen julkisuuden pelossa. ;)
Asiakaspalvelu:
Kuluttaja-asiakkaat: 0293000471 (pvm)
ma-to: 09.00 - 22.00
pe: 09.00 - 23.00
la: 10.00 - 23.00
su: 10.00 - 22.00