Näkijä täällä
Kommentit (163)
Onko minulla tulevaisuutta tämän hetkisessä asuinmaassani?
Miten minun olisi paras auttaa ystäväni asiassa? Sitten omasta terveydestän kyselisin, että miten kannattaa suhtautua ja mitkä tekijät siinä on vaikuttamassa, mikä auttaisi?
Onko oikea ratkaisu jäädä nykyiseen työpaikkaan, vai haenko uutta paikkaa, joka on mielessäni..? Kummassa olisin onnellisempi?
Näetkö miten minun tämä vuosi opiskeluissa sujuu? Kärsin ahdistuneisuudesta ja paniikkihäiriöistä.
Mitä tapahtuu, jos lopetan nykyisen lääkityksen? Muuttuuko terveys parempaan suuntaan?
Kuinka monta yhteistä hääpäivää minulla ja puolisollani on vielä edessäpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näjet ?
Zinc
Näen aivan liikaa. Vaikeat ajat koittavat maailmaa. Nyt on vielä hyvä olla ihmisillä.
Kertoisitko tästä enemmän?
Lupa minulla ei liian tarkkaan ole kertoa. Jotain kuitenkin avata voin. Hän tulee kohta. Ollut yhtä pitkään täällä kuin me. Kaikki katsovat häntä ihaillen. Hän muuttaa asioita, ja me seuraamme häntä. Liian voimakas monille on. Ei pysty kauneuttaan he vastustamaan. Sanojaan niin hemmottelivia. Kuitenkin hän sotaan kaikki kansat vie. Häntä kavahtakaa. Näen kauheuksia tapahtuvan, surettaa se minua. Ei hän alussa sellainen ollut.
Varaa ruokaa ja juomaa nyt, kun vielä voit.
Mikä miekhellä mielessä? Seksi, ystävyys vai molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä miekhellä mielessä? Seksi, ystävyys vai molemmat.
Pilluhan se aina mielessä mut jutellaan nyt hetki ensin 😘
Asun omakotitalossa, kannattaako nyt myydä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näjet ?
Zinc
Näen aivan liikaa. Vaikeat ajat koittavat maailmaa. Nyt on vielä hyvä olla ihmisillä.
Lupa minulla ei liian tarkkaan ole kertoa. Jotain kuitenkin avata voin. Hän tulee kohta. Ollut yhtä pitkään täällä kuin me. Kaikki katsovat häntä ihaillen. Hän muuttaa asioita, ja me seuraamme häntä. Liian voimakas monille on. Ei pysty kauneuttaan he vastustamaan. Sanojaan niin hemmottelivia. Kuitenkin hän sotaan kaikki kansat vie. Häntä kavahtakaa. Näen kauheuksia tapahtuvan, surettaa se minua. Ei hän alussa sellainen ollut.
Varaa ruokaa ja juomaa nyt, kun vielä voit.
Ai tää olikin tällainen "näkijä" jolla on lääkitys vähän vinksallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näjet ?
Zinc
Varaa ruokaa ja juomaa nyt, kun vielä voit.Ai tää olikin tällainen "näkijä" jolla on lääkitys vähän vinksallaan.
Ok. Mitäpä näkijän olisi täytynyt nähdä mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö joskus juttelemaan menneistä asioista hänen kanssaan? Ehkä vähän jäi vaivaamaan.
Sinun täytyy ottaa yhteyttä ja pääset. Lopeta pelkääminen.
Miten minun työnsaannin käy? Mitä tein ja mitä tulen tulevaisuudessa tekemään?
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla tulevaisuutta tämän hetkisessä asuinmaassani?
Tietenkin on.
Mitä ensi vuosi tuo minulle tullessaan?
Pääsenkö joskus juttelemaan menneistä asioista hänen kanssaan? Ehkä vähän jäi vaivaamaan.