Kypsä nainen ja nuorempi mies
Minua on jo pitkään ihmetyttänyt Se, miksi aina jollain tasolla paheksutaan sitä, että nuorempi mies haluaisi viettää aikaa hieman varttuneemman naisen kanssa. Olen monesti jutellut ja viettänyt aikaakin vanhempien naisten seurassa mutta aina on jokin selitys, että ystävät tai muuten ihmiset kummastelevat ja tästä syystä asia ei voi edetä. Toinen seikka on se, että miksi usein luullaan että nuoret miehet ovat rahojen perässä?? Itse ainakin palan halusta tutustua vilpittömään ja elämää nähneeseen naiseen, joka ei liikaa jännitä tällaisia asioita. Aluksi esimerkiksi muutamalla maililla ja siitä pikku hiljaa eteenpäin, minulla ei ole minkäänlaista taloudellista intressiä tällaisissa asioissa. Ainiin, olen 24-vuotias kouluja käynyt herrasmies, jota ei vain satu kiinnostamaan niin paljoa oman ikäryhmän henkilöt, syynä liiallinen lapsen mieli? Kertokaa toki jos kiinnostaisi pieni säpinä, aluksi vaikka sähköisessä muodossa ;)
186/88
-Z
Kommentit (26)
En enää pane kuin nuorten miesten kanssa. On niin hienoa, kun käteen vetämisen jälkeen mies kestää ja kestää. Voi olla, että saan jopa kaksi peräkkäistä orkkua samassa panossa. Sitten, kun alkaa uudelleen naitattamaan, niin miehen kulli on kohta taas pystyssä. Oman ikäset eivät pysty enää samana päivänä naimaan toista kertaa ja seuraavana päivänäkin voi olla vielä vaikeaa.
Sinun kaltaisiasi naisia on todella harvakseltaan ilmeisesti. Mutta on ilo kuulla, että tällaisiakin naisia löytyy;) Sitä pitää vain olla kärsivällinen, mikäli ei kehtaa/halua yleisesti palstalla ottaa kantaa niin vinkkaa vaikka maili osoitteesi. Tuohon "normaaliin" Haluaisin ottaa sen verran kantaa, että kuka on määrittänyt tällaisen absoluuttisen normaalin, jota kaikkien tulisi noudattaa! Minusta ihmisen kuin ihmisen ikä on suhteellisen pieni oli Se sitten kuinka paljon tahansa, tästä syystä inhoan tätä ikä erottelua / paheksuntaa. Oma näkemykseni ei siis todellakaan pohjaudu mihinkään "normaaliin", vaan siihen että ollaan sellaisessa seurassa missä tuntui hyvältä;)
Sinä olet lapsellinen "epäkypsä" nuori mies.
(Mikäli kypsä viittaa keski-ikäiseen..)
Kuka luulet olevasi, kun sanot oman ikäisiäsi lapselliseksi?
Luuletko olevasi itse jotenkin parempi ihminen tai vähemmän lapsellinen?
Sinä et todellakaan ole mikään "herrasmies",
vaan lapsellinen hölmö pojannulikka.
Maailmassa on myös nuoria naisia,jotka haluaa seurustella vanhempien miesten kanssa.
Monet sellaiset naiset perustelevat asiaa sillä että, "heidän oman ikäiset nuoret miehet "
ovat liian lapsellisia...
Nuoret miehetkin voi olla lapsellisia ja epäkypsiä...
Naiset ei tosiaankaan ainoita, joiden kypsyystaso voi olla huono.
Ihmisen kypsyys ei riipu sukupuolesta!
.
Mä olen 45v nainen ja täytyy kyllä sanoa, että mua ei kiinnosta noin nuoret. Olen aina tykännyt itseäni vanhemmista miehistä.
Minua on aina kiinnostaneet 35-50 vuotiaat naiset! Nainen vaan on tuossa iässä parhaimmillaan!
Voin kyllä suositella puumailua meille kypsemmille naisille. Oma alaikäraja on 25v. Nuoret ovat usein huomaavaisia ja ihan innoissaan kun pääsevät puuman kanssa sänkyyn. Monet omanikäiset miehet ovat aika itsekkäitä ja oma nautinto edellä.
N42
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina kiinnostaneet 35-50 vuotiaat naiset! Nainen vaan on tuossa iässä parhaimmillaan!
Minkä ikäinen itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä suositella puumailua meille kypsemmille naisille. Oma alaikäraja on 25v. Nuoret ovat usein huomaavaisia ja ihan innoissaan kun pääsevät puuman kanssa sänkyyn. Monet omanikäiset miehet ovat aika itsekkäitä ja oma nautinto edellä.
N42
Ei kiitos. Mä olen 45v ja mun lapsi täyttää tänä vuonna 22v. En todellakaan ajattele siinä mielessä nuori miehiä jotka ovat lähellä mun tyttären ikää. Ei vain kiinnosta. Liian lapsia mun näkökulmasta. Kerroin jo tuossa aiemmin aina pitäneeni itseäni vanhemmista miehistä. Tällä hetkellä kiihkeä seksisuhde 62v miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
N42
Sitten olet valinnut huonosti sänkykumppanisi. Itseni kohdalla nimenomaan neli- ja viiskymppiset miehet ovat olleet todella huomioonottavia, ja nauttineet molempien nautinnosta. Ja ovat nauttineet siitä nautinnon antamisesta hyvin paljon.
N45
Vierailija kirjoitti:
N42
Onpa naurettavaa yleistää miehiä pelkän iän perusteella.
168
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Ei kiitos. Mä olen 45v ja mun lapsi täyttää tänä vuonna 22v. En todellakaan ajattele siinä mielessä nuori miehiä jotka ovat lähellä mun tyttären ikää. Ei vain kiinnosta. Liian lapsia mun näkökulmasta. Kerroin jo tuossa aiemmin aina pitäneeni itseäni vanhemmista miehistä. Tällä hetkellä kiihkeä seksisuhde 62v miehen kanssa.
Niin ja lisään vielä, että kyllä tämä 62v mies huomioi mut erittäin hyvin. Moni vanhempi mies kyllä huomioi naisen eikä ajattele vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
En enää pane kuin nuorten miesten kanssa. On niin hienoa, kun käteen vetämisen jälkeen mies kestää ja kestää. Voi olla, että saan jopa kaksi peräkkäistä orkkua samassa panossa. Sitten, kun alkaa uudelleen naitattamaan, niin miehen kulli on kohta taas pystyssä. Oman ikäset eivät pysty enää samana päivänä naimaan toista kertaa ja seuraavana päivänäkin voi olla vielä vaikeaa.
Irmeli, oletko 85v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen itse olet?
Nyt jo 70
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Millainen on kiihkeä seksisuhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Millainen on kiihkeä seksisuhde?
Hyvää ja kiihkeää seksiä. Suurta himoa toisiamme kohtaan. Sovimme täydellisesti toisillemme seksin suhteen.
Et ole siis kokenut kiihkeää seksiä kun pitää tuollaista kysyä.
Aijai, mä olisin mielelläni seksisuhteessa mua paljon nuoremman miehen kanssa. Ei tarvis juuri edes jutella, panna vaan ilman mitään parisuhdesotkujen riskiä.
Ikää miehellä saisi kuitenkin olla vähintään 25v, sen nuorempiin en sentään koske.
N50, milf
Vierailija kirjoitti:
Aijai, mä olisin mielelläni seksisuhteessa mua paljon nuoremman miehen kanssa. Ei tarvis juuri edes jutella, panna vaan ilman mitään parisuhdesotkujen riskiä.
Ikää miehellä saisi kuitenkin olla vähintään 25v, sen nuorempiin en sentään koske.
N50, milf
Hyi saasta.
Koska se ei yleensä ole normaalia. MILFEJÄHÄN saa jyystää kunhan ei tule tavaksi. Olen minäkin yhtä kuumaa tuntemaani kokennutta puumaa kiksauttanut pari kertaa.