Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmin saaminen kestää ja kestää... kirottu oravanpyörä!

Vierailija
21.07.2006 |

Seurustelen ihanan miehen kanssa ja suhde on vielä tuore. Ensimmäisinä kertoina harrastaessamme seksiä laukesin tosi nopeasti ja seksi tuntui aivan ihanalta.

Nyt olemme seurustelleet muutaman kuukauden. Harrastamme seksiä aktiivisesti ja se tuntuu edelleen mukavalta. Kerron usein miehelle miltä tuntuu ja mikä olisi kivaa. Mies on kärsivällinen ja nauttii tuottaessaan nautintoa.

Nyt ongelmaksi on tullut vanhoista suhteista tuttu orgasmin viivästyminen. Eli se tuntuu kestävän yhä kauemmin ja kauemmin. Se harmittaa mua jonkun verran ja kieltämättä välillä jossain määrin kai häiritsee miestäkin - koska muutos on niin suuri.

Tällä hetkellä olen noidankehässä, jonka nimi on se, että joka kerta kun olemme alkaneet harrastaa seksiä, alan muutaman minuutin jälkeen stressata. Ajatukset alkavat kiertää kehää " nyt olemme harrastaneet seksiä jo näin ja näin monta minuuttia, enkä vieläkään ole saanut. jos en kohta saa, niin mieheni varmasti pettyy minuun eikä jaksa odottaa niin kauan, että pääsisin mukaan" .

Totta puhuen näillä ajatuksilla sen orgasmin saaminen voi viedä puolesta tunnista ikuisuuksiin. Toisinaan en enää itsekään halua sitä odottaa, koska petyn siihen, että en saakaan, vaikka mies kaikkensa yrittää. Nyt on mieskin muutaman kerran jättänyt homman kesken, koska ei jaksa esim. valvoa niin pitkään että minäkin saisin (mikä on mielestäni täysin ymmärrettävää).

Nyt musta tuntuu, että stressaaminen vain pahenee koko ajan. En saa itseäni kostumaan ja ainoa keino siedettävään yhdyntään on käyttää liukastetta. Seksin aikana ajatukset kiertävät koko ajan kehää ja koko ajan tunnen etten voi täyttää niitä vaatimuksia, mitä naiselle asetetaan sängyssä.

Olen keskustellut miehen kanssa usein ja paljon tästä ongelmasta. Hän sanoo, että mun ei pitäisi ajatella, mitä naiselta " vaaditaan" , vaan pitäisi keskittyä tekemään sitä, mikä tuntuu hyvältä. Eikä hänen mielestään mun orgasmin odottaminen ole niin vaivalloista, kuin miltä se musta tuntuu.

Kaikesta huolimatta stressaan ihan mielettömän paljon. Yritän masturboida usein ja myös seksin aikana, jotta miehen ei tarvitsisi tehdä niin paljon töitä ja jotta oppisin saamaan nopeammin. Yritän keksiä fantasioita, jotka nopeuttaisivat laukeamista. Mutta kaikesta tästä huolimatta (tai ehkäpä juuri siksi) saaminen vain kestää, kestää ja kestää...

Joskus musta tuntuu, että puolitutun kanssa orgasmin saaminen on NIIN helppoa. Heti kun mies alkaa olla enemmän tuttu, yhdynnästä tulee niin intiimi, että alan stressata.

terveisin sekoileva nainen, 32v

P. S. Käyn terapiassa, jos joku ehdottaa... tosin nyt kesätauko. Syksyllä mies tulee mukaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pieni on sun ongelma mun rinnalla. Ja en siis voi mitenkään auttaa sua.

Vierailija
2/6 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turhauttavaa kiihottua, mutta kuitenkin jäädä " vaille" . Ja on turhauttavaa tietää, että ongelma on korvien välissä niin, ettei asialle kuitenkaan osaa tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kai se vika korvien välis on. mä oon täs 10 vuoden aikana jo luovuttanu eikä se ukkoakaan jaksa enää kiinnostaa. Yleensä masturboin orkun sit sillä aikaa ku mies on pesulla. Sit sujuu tosi nopeesti(:. T:4.

Vierailija
4/6 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tämä ei ole se akuutti syy mennä terapiaan.

t. ap

(ei sentään...)

Vierailija
5/6 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joo kai se vika korvien välis on. mä oon täs 10 vuoden aikana jo luovuttanu eikä se ukkoakaan jaksa enää kiinnostaa. Yleensä masturboin orkun sit sillä aikaa ku mies on pesulla. Sit sujuu tosi nopeesti(:. T:4.

ja se on tietysti yksi syy vetää hermoja kireälle (silloinkin kun pitäis tehdä päinvastoin!).

ap

Vierailija
6/6 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut viime hetkellä tulee mieleen et jos ei se kumminkaan tuu ja siihen se sit jääkin. Enkä vaan voi tolle mitään. Parantais kyllä seksielämää huomattavasti jos tämän " ongelman" sais korjattua. T:4.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi