Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjoja te annatte lastenne kummeille?

Vierailija
18.12.2013 |

Me ollaan annettu kaikkea kädenjälkipyyhkeistä itse tehtyihin suklaisiin. Nyt on pää tyhjä. En keksi mitään ja aika alkaa loppumaan. Miten te lahjotte lastenne kummeja tai miten haluaisitte tulla kummina lahjotuksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei taida sinua auttaa, me emme osta lahjoja aikuisille lainkaan. Meillä joulu on lasten juhla ja meille riittää yhdessäolo.

Vierailija
2/15 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika usein antanut suklaata, kynttilöitä, sauna/kylpysetin jne. Joku maustekahvi voisi olla kiva ensi vuona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakasuklaapaketin (sisältää ainekset raakasuklaan tekoon) ja heijastimen. Nämä siis tänä vuonna yhdelle ja samalle ihmiselle.

Vierailija
4/15 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehdyn leivän, kynttilöitä, joulukahvia, glögiä, suklaata...

Vierailija
5/15 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään.

Vierailija
6/15 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin Finlaysonin meikkipussin, kummi tykkää itse kyseisestä kuosista sekä paketillisen hänen lempiteetään. Ei kovin häppönen, mutta tiedän että tykkää.

Vierailija
7/15 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle kummille meni viskipullo, toiselle kummipariskunnalle itse tekemäni villasukat. Yhden kummin, hyvän ystäväni kanssa ollaan sovittu ettei lahjota toisiamme. Vielä on yksi kummi joka jää ilman lahjaa, tuskin näemme joulun aikaan.

Vierailija
8/15 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mitään, kiitos :)

Vierailija
9/15 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiskahvia ja joulukoriste.

Vierailija
10/15 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummi tykkäisi saada kummilapsen valokuvan kehystettynä, kiitos. Tai kuvakirjan, jossa on kuvia ja tekstiä siitä, mitä lapsi tehnyt vuoden varrella. Tai lapsen itse tekemän askartelun tai piirroksen.

Ihan sellainen askartelu, että on joku pohjakuva ja lapsi liimaa siihen erivärisiä paperitolloja "mosaiikiksi" on aika kiva.

Kerran sain kummilapsen siskolta sydänketjun, jossa oli pahvista leikattuja sydämiä yhdistetty toisiinsa ompelulangalla ja niihin oli jokaiseen piirretty kuva. Oli kiva lahja.

Vierailija
11/15 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan 1-vuotiskuva. Myöhemmistä vuosista en tiedä vielä - jotain pientä kuitenkin.

Vierailija
12/15 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se valokuva. Tänä vuonna vapautus kummiudesta kun se ei tunnu kiinnostsvan

Vierailija
13/15 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo ja iso suklaarasia

Vierailija
14/15 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna ihan vaan viinipullot+ jouluarvat sekä jokaiselle kummille oman kummilapsen tekemä piirros kyseisestä kummista perheineen+ lemmikkeineen. Aika mielikuvituksetonta, mutta ei nyt jaksanut panostaa.

Aikaisempina jouluina on annettu lapsen kuvaa kehyksissä, piirroksia kehyksissä, milloin mitäkin lapsen väkertämää juttua, itse tehtyjä jouluherkkuja, lahjakortteja, jne.

Itse en ole muuten koskaan saanut mitään omalta kummilapseltaan perheineen. En ole siitä kyllä osannut loukkaantua, mutta ihan kivahan se olisi jotain saada.

Vierailija
15/15 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain viime vuonna kirjekuorellisen kummilapsen kuvia edellisen vuoden varrelta, kaikenlaisista arkisista puuhista ja juhlahetkistä, se oli kiva. Ei oikein tule itse otettua kuvia silloin kun nähdään, ja niitä vähiä mitä ottaa ei tulee teetettyä paperikuviksi. Niin, ja kuvien lisäksi oli viinipullo, mukava sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme