Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoma Magazines ja kestotilauksen raivo

Vierailija
18.12.2013 |

Sanoivat kestotilausta tehdessä että helppo peruuttaa vaikka netin kautta. Mutta kirjauduttuani palveluun nyt maksetun ajan kohta puolin päättyessä, sanotaan tilauksen kohdalla ettei tätä tilausta voida netissä peruuttaa. Ja vielä kummempaa: soitin asiakaspalveluun ja siellä 6min jonotuksen jälkeen lyötiin luurikorvaan??

Onko muilla yhtä pain in the ass -kokemuksia noista kestotilauksista? Ootteko joutunu maksamaan loppujenlopuksi joitan ylinmääräsiä numeroitakin? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä peruutan heti kun lasku tulee ja hyvin onnistuu. Yhden kerran oli häikkää, laitoin sähköpostia ja viikon päästä tuli kuittaus.

Tosi monella fimalla on osoite asiakaspalvelu@yrityksennimi.fi.

Tätä voi myös googlettaa, tähän mennessä on aina googlella löytynyt.

Vierailija
22/26 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.,jos joku tietää mihin osoittteeseen ja s-postiin voi irtisanomisen tehdä niin kiitos suuri!

Eilinen aamupäivä lähes 3 t meni siihen etten löytänyt mitään sellaista kohtaa missä irtisanomista Prinsessa-lehdelle olis voinu tehdä.Vaikka oli asiakasnro ja tilaustunnus,se ei hyväksynyt sitäkään.
Laitoin kortin postiin ja tänään laitan vielä oikean kirjeen!
Siellä oli myös nettiosoitteita kakenlaisia ja kun sain asian sinne,se ei hyväksynytkään osoitetietoja.Eli aina tuli joku vastaan.
Ei ikinä enää mitään Sanomilta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut kymmeniä kestotilauksia Sanomilta tarjousten yhteydessä. Heti laskun maksettuani olen aina päättänyt tilauksen maksetun erän loppuun. Tuo on aina onnistunut helposti netissä.

Vierailija
24/26 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ollut mitään ongelmia tilausten päättämisessä. Netillä, sähköpostilla, puhelimella asia on hoitunut. 

Se mikä kestotilauksissa minua ärsyttää, on ettei kestotilaajaa pidetä muuna kuin tyhmänä rahastuksen kohteena. Määräaikaistilauset ovat reilusti edullisempia ja irtonumerot lähes koko ajan erikoishinnalla kaupoissa. Kestotilaaja maksaa isot rahat eikä saa edes kerran vuodessa sitä riivatun Iivana Helsingin senkertaista pussukkaakaan.

Kestotilaajan pitäisi olla kuningas!

Vierailija
25/26 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä vanha ja takuuvarma tapa lopettaa tilaus: jätän laskun maksamatta. Sitten kustantaja ilmoittaa, että tilaus on päättynyt ja lähettää laskun siihen mennessä tulleista lehdistä.

Vierailija
26/26 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita peruutus SanomaMagazines maksulliseen linjaan (jonotus linjallakin maksaaa) vain Skypella. Nopea tapa saada heiltä asiakaspalvelija linjan päähän. Johtuuko sitten heidän puhelinjärjestelmästään vai siitä, että huomaavat, että jonottaminen on tälle Skype asiakkaalle ilmaista.