Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka voin hillitä sitä etten aja autoa umpikännissä?

Vierailija
03.10.2020 |

En halua ajaa mutta äskenkin oli juoma loppu jolloin tartuin taas rattiin. Kuinka saan kehitettyä estoja itselleni etten hölmöile kännissä. Kuulostaa provolta joo, mutta itse haluaisin elää tekemättä sellaisia virheitä jotka vaikuttavat lopullisesti minun tai muiden loppuelämään.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kantaa jonku taposta syyllisyyttä loppu elämän. Mieti kahdesti.

Vierailija
2/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy autosi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie avaimet ( ja vara-avaimet) naapurille.

Vierailija
4/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta juominen kokonaan, alkoholi ei sovi sinulle. Tämä ei ole edes vitsi. Opettele toisenlainen elämä.

Vierailija
5/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki alkolukko autoon

Vierailija
6/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta juominen. Tuo alkaa olla jo riippuvuutta, kun kännissä pitää lähteä hakemaan lisää.

Vierailija
7/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkolukon voi ostaa, ei tosin taida kovin edullinen olla.

Vierailija
8/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otat, älä aja !

Zinc

Vierailija
9/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se loppuu sillä kun ilmoitat itsestäsi poliisille jos ajat kännissä.

Vierailija
10/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista meppi Sirpa Pietikäisen viisaus. "Selvin päin en astuisi humalassa auton rattiin."

Vierailija
11/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa en voi myydä pois koska tarvitsen sitä työssäni. Mä itse tiedostan tekeväni saman virheen säännöllisesti. Todennäköisesti saan estettyä ajamiseni joko jonkun kuoltua autoni alle taikka saatuani poliisilta niin kovat seuraukset, että tulen sitä jatkossakin katumaan. En halua tappaa ketään, mutten myöskään enää pysty/halua lopettamaan humalahakuista juomistanikaan.

Vierailija
12/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkolukko ehdottomasti autoon. Maksaa kohtuu paljon, mutta pieni hinta se on sekä sinun että muiden tiellä kulkevien elämästä.

Vierailija
13/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sitä viinaa tarpeeksi, ettei lopu kesken, nii.

Vierailija
14/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aivan älytöntä, että toivon poliisin saavan mut kiinni ja rankaisevan mua ennen kuin satutan muita ihmisiä mutta niin se vain on.

AP

Vierailija
15/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyt. Lopettamaan. Hankalinta on olla aloittamatta uudelleen.

Vierailija
16/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie avaimet ( ja vara-avaimet) naapurille.

Tää taitaa olla sun kaltaisille juopoille ainoa toimiva konsti. Vielä lisäksi ohje naapurille että jos ilmestyt viinaksien loputtua umpikännissä vaatimaan avaimiasi takaisin, soittaa poliisit.

No toinen keino on ehkä se että ostat kerralla niin jäätävän lastin viinaa että henki lähtee ennenkuin ne loppuu. Ei siis syytä  lähteä sompailemaan jos se syy on yleensä juoman loppuminen.

Kolmas vois olla että sanot naapurille että alat nyt juopottelemaan, ja jos näkee sun illalla lähtevän autolla jonnekin, soittaa heti poliisit rattijuopon perään. Tuota pari kertaa, ja jopa sulle kertyy mojova rekisteri, ja mahdollisesti menetät kortin lisäksi autonkin.

Mieti nyt mikä olisi mukavin vaihtoehto. Vai olisiko mielestäsi sittenkin parempi vaan ajaa liikenteessä jonkun viattoman päälle kännissä?

Vierailija
17/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoa en voi myydä pois koska tarvitsen sitä työssäni. Mä itse tiedostan tekeväni saman virheen säännöllisesti. Todennäköisesti saan estettyä ajamiseni joko jonkun kuoltua autoni alle taikka saatuani poliisilta niin kovat seuraukset, että tulen sitä jatkossakin katumaan. En halua tappaa ketään, mutten myöskään enää pysty/halua lopettamaan humalahakuista juomistanikaan.

Isälleni herätys oli poliisin pysäytys ja kortin kuivumaan lähtö. Sen jälkeen alkolukko autoon. Lisäksi juomisen kohtuullistaminen.

Vierailija
18/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vaikka Virosta lastit juomia kotiin, puolen vuoden juomingit kerrallaan. Älä törttöile liikenteessä.

Vierailija
19/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irrota aina töiden jälkeen autosta kaikki pyörät. Ei niitä kännissä takaisin paikalleen saa.

20/40 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovu autosta. Kuulostaa radikaalilta, mutta on ihan sopiva ratkaisu noin vaaralliseen ongelmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi