Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö baariin?

Vierailija
03.10.2020 |

Käykö kukaan baareissa nyt korona aikana?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä mutta olen toipumassa leikkauksesta niin ei voi.

Vierailija
2/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä enää kukaan käy. en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Onko joku koronan takia lopettanut? Palstalla näihin kyselyihin vastaa aina ihmiset, jotka eivät muutenkaan käy baareissa, mikä on perin huvittavaa.

Vierailija
4/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin jos ois rahaa. N23

Vierailija
5/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeistään ensi kuussa tilanne on niin paha että joututaan baarit sulkemaan kokonaan.. joten nyt kaikkien juhlimisessa pitävien kannattaa  käytä ahkerasti baareissa, kun kohtapuoliin ilo loppuu. minulla on ihan tavallinen nuha, mutten ole antanut tuon haita ja olen käynyt tällä viikolla melkein joka päivä juhlimassa. mäs ensi viikolla olisi trkoitus käytä baareissa.

Vierailija
6/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi ja toivottavasti esimerkkiäni seuraa mahdollisimman moni.

Vierailija
7/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy.

Vierailija
8/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarikärpänen kirjoitti:

Tietysti. Onko joku koronan takia lopettanut? Palstalla näihin kyselyihin vastaa aina ihmiset, jotka eivät muutenkaan käy baareissa, mikä on perin huvittavaa.

Ainakin lapseni ja hänen kaveripiirinsä ovat jättäneet nyt baareilut väliin ( kesällä nollalukemien aikaan kävivät terassilla) noin kahden kuukauden ajan.

Ovat n. 20-vuotiaita kaikki.  Tuskinpa mitään ainoita ovat, jotka järkeilevät että voisivat tartuttaa läheisiään, vaikka eivät itse kovasti sairastaisikaan.

Vierailija
9/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Lähden kohta.

Vierailija
10/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta mennään.

Vierailija
11/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Viimeksi olen ollut baarissa -87. Mikäli Esson baaria automatkalla ei lasketa baariksi. Jos lasketaan, olen ollut viimeksi baarissa n.-95.

Vierailija
12/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juoppo.

Zinc

Vierailija
13/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarikärpänen kirjoitti:

Ainakin lapseni ja hänen kaveripiirinsä ovat jättäneet nyt baareilut väliin ( kesällä nollalukemien aikaan kävivät terassilla) noin kahden kuukauden ajan.

Ovat n. 20-vuotiaita kaikki.  Tuskinpa mitään ainoita ovat, jotka järkeilevät että voisivat tartuttaa läheisiään, vaikka eivät itse kovasti sairastaisikaan.

Minun lapseni käyvät kyllä baareissa.

Vierailija
14/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä siellä tekisin katsomassa, miten toiset vetävät päänsä täyteen. Vissy on kotona halvempaa.

Vierailija
15/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen talous on huonossa kunnossa. suomen taloudelle tekee hyvää kun raha virtaa paikasta toiseen, joten kannusta kaikkia suomalaisia käyttämään rahaa paikoissa jotka työllistävät ihmisiä.

Vierailija
16/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt mutta "normaalia" vähemmän. Meno kuten ennenkin. Mene jos siltä tuntuu

Vierailija
17/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin täällä meillä päin vielä mennä. En joisi itseäni humalaan. En tanssisi kenenkään kanssa. Enkä juttelidi päät yhdessä, melun yli huutaen.

Vierailija
18/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, korona ei vaikuta.

Vierailija
19/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen illalla Helsingin keskustassa ja kaikki baarit olivat ihan tyhjiä. Niissä oli ehkä 20 % normaalista asiakasmäärästä. Kadutkin olivat miltei autiot. Sinänsä tuo baarien aukiolon rajoitus on ihan turha, koska suuri osa ihmisistä ei muutenkaan mene nyt baareihin.

Vierailija
20/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarikärpänen kirjoitti:

Minun lapseni käyvät kyllä baareissa.

Sääli, että olet epäonnistunut kasvatustehtävässäsi. Jaxuhalit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän