Oletteko koskaan dildottaneet miestänne?
Ja voitteko/voisitteko pitää miestänne enään miehenä sen jälkeen?
Kommentit (11)
Ei hätää, ei se miehen anus peppuseksistä pilluksi muutu.
Meillä on seksielämän piristäjänä kaksipäinen dildo, mmm... ;)
Tahtoisin kyllä joskus kokeilla strap-onilla
-4-
Tahtoisin kyllä joskus kokeilla strap-onilla
-4-
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 23:15"]
Tilasin lahjaksi miehelleni eturauhaskiihottimen. Tiedän miehen kiihottuvan kun hyväilen peppureikäänsä, aika usein "teen rimmingiä", muutaman kerran olen työntänyt sormen peppuunsa kun oon ottanut suihin. Nyt vien seksin uudelle levelille :)
[/quote]
No pidätkö häntä yhä miehenä?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 23:21"]
Tilasin lahjaksi miehelleni eturauhaskiihottimen. Tiedän miehen kiihottuvan kun hyväilen peppureikäänsä, aika usein "teen rimmingiä", muutaman kerran olen työntänyt sormen peppuunsa kun oon ottanut suihin. Nyt vien seksin uudelle levelille :)
[/quote]
[/quote]
Kyllä, miksi en pitäisi?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 23:21"]
[/quote]
[/quote]
Aika rajoittunutta, ei kai kekseliäisyys ja innovatiivisuus pahasta ole sängyssäkään. Taidat olla lähetyssaarnaaja-tyyppiä kun tuommoisia kyselet?
Miehenä vastaan että vaimo on onneksi pannut strap onilla monesti. Mahtavaa on.