Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä unta näit viime yönä

Vierailija
17.12.2013 |

?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että joukko pingviinejä laskeutui(?) katollemme ja yritin sulattaa hiustenkuivaajalla juuri kuoriutuneita vauvapingviinejä (laitoin nämä murokulhoon), jotka oli aivan jään peitossa. Aluksi mukana oli myös kaksi delfiiniä, mutta ne katosivat sitten jonnekin... Olin tosi huolestunut niistä ja pyysin äitiäni soittamaan eläinsuojeluyhdistykseen

Vierailija
2/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä muista uniani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että menin johonkin jumppaan, jossa ei tehty oikeastaan mitään. Aluksi vähän vempattiin sellaisilla pienillä käsipainoilla. Jostain syystä mulla loppui tuossa vemppauksessa veto ihan täysin. Jumppaa veti jotenkin epämiellyttävän oloinen, hyvin stereotyyppisen homomainen mies, joka tuli sanomaan mulle, että mä kärsin varmaan ummetuksesta, kun mun liikkuminen on niin epämukavan näköistä.

Vierailija
4/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että yritin tunkea pumpulilla täytettyä kortsua pimpuliini. Exäni istui vieressä ja sanoi "ei se mene".

:D

Vierailija
5/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:54"]

Näin unta, että menin johonkin jumppaan, jossa ei tehty oikeastaan mitään. Aluksi vähän vempattiin sellaisilla pienillä käsipainoilla. Jostain syystä mulla loppui tuossa vemppauksessa veto ihan täysin. Jumppaa veti jotenkin epämiellyttävän oloinen, hyvin stereotyyppisen homomainen mies, joka tuli sanomaan mulle, että mä kärsin varmaan ummetuksesta, kun mun liikkuminen on niin epämukavan näköistä.

[/quote]Kuulostaa ihan mun joogaopelta. Erittäin korostuneet homo piirteet ja todella töykeä äijä. En tajuu kuinka kuntosali on tommosen palkannut (ei siis homouden vuoksi, vaan joogaopettajan kuuluis mun mielestä huokua rauhallisuutta...)

Vierailija
6/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkausunta mun serkusta. Yök.

Serkkupoika siis, jota en ole nähnyt pariinkymmeneen vuoteen oli elämäni rakkaus viime yönä. Pidettiin kädestä ja tiedettiin rakastavamme..=/. Onneks oli ihan tosirakkaus suhde vaan ilman mitään fyysistä aktiviteettia..

Vierailija
7/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:54"]

[/quote]Kuulostaa ihan mun joogaopelta. Erittäin korostuneet homo piirteet ja todella töykeä äijä. En tajuu kuinka kuntosali on tommosen palkannut (ei siis homouden vuoksi, vaan joogaopettajan kuuluis mun mielestä huokua rauhallisuutta...)

[/quote]

Se mun unen jumppaohjaaja ei ollut töykeä, pikemmin tungetteleva.

Vierailija
8/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, tää on ainoa paikka, jossa voin kertoa uneni. 

Olin kaverini kanssa jalkapalloleirillä ja me nukuttiin samassa sängyssä. Samalla leirillä oli jostain syystä Tuksu, joka iski meihin heti silmänsä. Se tunki samaan sänkyyn meidän kanssa, ja alkoi kaivaa veitikkaani esiin boksereista. Se oli todella kammottavaa ja yritin kaikkeni estää touhua menemästä yhtään pidemmälle. Niin vain Tuksu sai kuitenkin  munani suuhunsa, ja voi jeesus että se otti hyvin poskeen. Mä olin ihan niskavillat pystyssä että mitä täällä tapahtuu. Kaveri makaili vieressä, ja tajusin että mä en oikeastaan halua lopettaa tätä hommaa.

Tähän sitten heräsin. 

En näe ikinä mistään julkkiksista mitään unia. Panounetkin olleet aika vähissä viime aikoina. Se että tää uni oli juuri viime yönä, tuntuu aika spookyltä.

Vierailija
9/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin jollain porukalla ympäriinsä, jossain vaiheessa oltiin Intiassa lentokentällä. (Siellä ei kyllä näyttänyt intialaiselta ollenkaan...) Etsin vessaa ja joku naistyöntekijä opasti mua. Se oli vaalea ja aivan jättimäisen iso, varmaan lähemmäs 3m. Se selitti jotain että täällä ei oo mitään karttoja/opasteita koko kentällä. Sitten olin jossain kännäämässä kavereiden kanssa joita en oikeasti tunnistanut vaikka unessa oltiin tuttuja. Sitten kävikin niin että maapallo jotenkin 'suoristui'/litistyi melkein vertikaalisesti ja kierittiin sitä alas jonkun aikaa. Yhtäkkiä tilanne oli taas normaali, mutta olimmekin tuossa hetkessä vanhentuneet mummoiksi ja papoiksi. Sitten uni loppui. Vähän outo tunnelma oli...

Vierailija
10/17 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oma uneni (anteeksi jos tulee pitkä sepustus): 

Olin todellisessa elämässä juuri ollut joulumyyjäisissä vanhassa kartanossa. Unessani olin lopettanut työpäiväni, ja päätin jäädä vanhaan makuuhuoneeseen lepäämään hetkeksi. Tässä huoneessa kummitteli lapsen henki: lapsi oli näkymätön, ja töni minua, kummitteli peiton alla eikä antanut minun nukkua. Minua samalla pelotti että ärsytti, ja poistuin äkkiä huoneesta. 

Aulassa yllätyin, kun jokin koputti olkapäätäni. Käännyin, enkä nähnyt ketään. Sain paniikkikohtauksen, ja eräs mies tuli luokseni kysymään, mikä hätänä. Kerroin, että täällä kummitteli. Istuuduimme juttelemaan (olimme jonkinlaisella areenan tyyppisellä lavalla, jossa oli alhaalla valtava takka taikka uuni). 

Uuni roihusi hirveän kuumaa. Takkini oli uunin lähellä olevissa kaapeissa, mutta uuni korvensi takin pilalle. Ajattelin paniikissa, että ei sen takin väliä, haluan vain päästä pois. Samassa uunin roihu heitti miehen pois ja tempaisi minut syvänteeseen. Hukuin valtavaan tulimereen, muistan vieläkin sen polttavan kuumuuden. Uunilla oli minulle jokin tehtävä, johon minun tuli suostua. Aina kun kieltäydyin, olin kuolla siihen leimuun. Kun olin myöntymässä, tuli viileämpää. 

Muistan jonkin kirjeen, jossa luki: 
"Minut on varmaan luotu kantamaan vastuuni.
- Barbaras"

Ja tämä Barbaras oli minun nimeni.

Vierailija
11/17 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 01:30"]

Tässä oma uneni (anteeksi jos tulee pitkä sepustus): 

Olin todellisessa elämässä juuri ollut joulumyyjäisissä vanhassa kartanossa. Unessani olin lopettanut työpäiväni, ja päätin jäädä vanhaan makuuhuoneeseen lepäämään hetkeksi. Tässä huoneessa kummitteli lapsen henki: lapsi oli näkymätön, ja töni minua, kummitteli peiton alla eikä antanut minun nukkua. Minua samalla pelotti että ärsytti, ja poistuin äkkiä huoneesta. 

Aulassa yllätyin, kun jokin koputti olkapäätäni. Käännyin, enkä nähnyt ketään. Sain paniikkikohtauksen, ja eräs mies tuli luokseni kysymään, mikä hätänä. Kerroin, että täällä kummitteli. Istuuduimme juttelemaan (olimme jonkinlaisella areenan tyyppisellä lavalla, jossa oli alhaalla valtava takka taikka uuni). 

Uuni roihusi hirveän kuumaa. Takkini oli uunin lähellä olevissa kaapeissa, mutta uuni korvensi takin pilalle. Ajattelin paniikissa, että ei sen takin väliä, haluan vain päästä pois. Samassa uunin roihu heitti miehen pois ja tempaisi minut syvänteeseen. Hukuin valtavaan tulimereen, muistan vieläkin sen polttavan kuumuuden. Uunilla oli minulle jokin tehtävä, johon minun tuli suostua. Aina kun kieltäydyin, olin kuolla siihen leimuun. Kun olin myöntymässä, tuli viileämpää. 

Muistan jonkin kirjeen, jossa luki: 
"Minut on varmaan luotu kantamaan vastuuni.
- Barbaras"

Ja tämä Barbaras oli minun nimeni.

[/quote]Hui, miten kauhea uni!

Vierailija
12/17 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jossain ostoskeskuksessa valikoimassa kissaa, jonka aioin ostaa. Outoa sinänsä, sillä en ole lemmikkiä hankkimassa ja lisäksi olen enemmän koiraihminen. Luin kyllä pari päivää sitten blogia, jonka kirjoittaja esitteli kissojaan. Siitä varmastikin johtui...

Vierailija
13/17 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin unessa äidilleni, että olisi ihanaa jos näyttäisin 60-vuotiaana yhtä kauniilta kun sinä, mutta jos näin ei ole, niin olen silti iloinen, että olen saanut elää niin pitkään.

Vierailija
14/17 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaeltelen kuumana kesäpäivänä maalais- ja kylämaisemissa. Ihmisiä, jotka kaikki ovat rumia, tyhmiä ja pahansuopia, on vähän. Tarpomista tulee kilometritolkulla, ja välillä tulee kierrettyä saman paikka useaan kertaan.
Melko kaukana yhdestäkään talosta tulee törmättyä vuoron perään kahteen suureen koiraan. Ensimmäinen käyttäytyy vihaisesti, vaikka onkin ulkoilutettuna remmin päässä. Käveltyäni ohi vilkaisen taakseni, ja näen jostain ryntäävän toisen yhtä suuren koiran - tämä hyökkää raivoisasti ulkoilutetun koiran kimppuun.
Parin sadan metrin jälkeen päätän kääntyä takaisin katsomaan kuinka kävi. Koiria ja ulkoiluttajaa ei näy missään, mutta paikalla seisoskelee ärtyneen oloinen, parin metrin pituinen ja parinsadan kilon painoinen ahma. Ei se mitään: hoksaan, että minullahan on kaksi talttapäistä ruuvimeisseliä. Siirryn sivummalle, jotta ruuvimeisselit ilmestyisivät käteeni. Hyökkään ahman kimppuun ja tuikkaan sitä kummallakin kädellä parikymmentä kertaa saamatta itse naarmuakaan. Ajattelen tehneeni tarpeeksi ja pakenen sivummalle. Ahmalla oli laiskiaisen kynnet, ja lähes laiskiaisen tavoin se liikkuikin.
Ympäristö on nyt vaihtunut vanhaksi puutaloksi, joka on hieman rintamamiestaloa pappismaisemman oloinen. On yö, eivätkä valot ole päällä. Itse toisessa huoneessa olevana tiedän haavoittuneen ahman olevan yhä eteisessä. Tarkistan asian. Se on. Lähden viimeistelemään aloittamaani. Huomaan ahman kadonneen. Sen tilalla seisoo pitkään ruskeaan takkiin pukeutunut hattupäinen mies, joka vaikuttaa aiempia kyläläisiä tolkullisemmalta, mutta kuitenkin hieman hukassa olevalta. En anna asian häiritä, vaan käyn silti päälle. Ensimmäisen läpi solahtavan huitaisun jälkeen mies kääntyy äkisti minua kohti. Huomaan, että miestä ei ole - on vain takki ja hattu. Tajuan olevani lirissä ja herään.

Vierailija
15/17 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ja mä oltiin jossain pienessä satamassa, me oltiin semmosella pienellä puiselle laiturilla ja edessämme oli titanic, sitten minulla oli mun yks pehmolelu mukana, se oli märkä ja siks aika painava, sit hypättiin titaniciin ja siitä sille toiselle laiturille joka oli toisella puolella, sitten mummo oli jo hypännyt ja minä en kun titanic alkoi upota, hyppäsin äkkiä sinne missä mummokin oli ja pehmoni oli liian painava ja paiskauduin sinne pohjaan, näin edessäni tikkaat jotka menivät sinne ylös misssä mummoni oli, mutta minun oli jätettävä pehmoleluni sinne pohjaan koska se painoi niin paljon, sitten äiti ja iskä tulivat hakemaan meidät veneellä ja sitten vaihtuikin uni toiseen. Sitä en oikein muista, paitsi olimme siinä jossain kaupassa?

16/17 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aivan kiva uni tänään, ensiksi näin unta että olin jossain pihalla tarhalapsien kanssa ja kun olin pihalla niin niillä suuri osa niistä lapsista niillä oli epämuodostuneet kasvot aika kamalalta näytti sitten olin tarhassa en ollu hoitamassa lapsia siellä, olin jollain muulla asialla siellä mutta samalla kuitenkin hoidin lapsia siellä. Tarhassa ei ollu ne lapset joilla oli epämuodostuneet kasvot.

Yhtäkkiä olin sen yhden tyttölapsen kanssa ulkona kun oli pimeetä, seisoimme liikenne valoissa olimme menossa yli tien, ja huomasin että sen hame ei ollu hyvin päällä ja vedin sen ylöös ja ajattelin että aawww kaikki katsoo kun tolla nuorella miehellä (oon oikeasti 25) on söpö pikku tyttö. Vaikka se oli sen tarhan pikku tyttö.

Samassa unessa niin olin jossain muualla sairaalassa laittamassa jotain mattoa kiinni liimalla suunilleen jotain paperimattoa. Tein sen käsin sitten mun työnjohtaja tuli sinne ja sanoi kokeillaan täällä koneella/apuvälineellä laittaa niitä mattoja sit mä en ymmärtänyt miksi sillä piti olla housut päällä mutta kuitenkin jalkojen välissä ei ollut housuja ja se käytti sitä konetta sillälailla että sillä olisi joku dildontapainen juttu jota se liikutti sen pimpissä joten muistan että näin sen työnjohtajan pimpin ja kun mä sain kokeilla sillä koneella laittaa mattoa niin niin vein sen jutun dildon työnjohtajan pimpissä ja sain kivan tunteen pippelissä siinä unessa, ei ollu yöllinen siemensyöksy tai ns märkä uni mutta tuntui yöllä vähän jotenkin kivalta pippelissä heräsin ja ei ollu märkää boksereissa

Vierailija
17/17 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta Mestaria jyystin takaapäin