Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te hommaatte päiväkodin henkilökunnalle lahjaksi, jos mitään?

Vierailija
17.12.2013 |

Kysymys otsikossa siis.

Itse on jo useampana jouluna ja keväänä tullut hommattua Unicefin kautta niitä avustustarvikkeita netistä. Helppoa itselle ja vastaanottajat ovat tykänneet, kun ei tule "krääsää". Samalla hyväntekeväisyyttä.

Suosittelen!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään , En minäkään saa lahjoja kun olen töissä .Myös nämä päiväkodin henkilökunta  on töissä ja saavat siitä palkan.

Vierailija
2/24 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylälahkakortteja. Saatiin halvalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien aina herkkukorin koko henkilökunnalle, sekä suolaista että makeaa.

Vierailija
4/24 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaata ja body shopin saippuat

Vierailija
5/24 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fudgeja ja Pentikin kynttilät (siis vain kynttilät, ei koriste-esineitä kyljessä).

Vierailija
6/24 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka elämyksiä! Hot jooga kurssin, suolahoidon, parisalsaa tai jalkahoidon. Hyviä joululahjaideoita löytyy täältä http://www.elamyslahjat.fi/lahjat-kategorioissa/joulu-lahjat-joululahjat

Vierailija
7/24 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:14"]

Vaikka elämyksiä! Hot jooga kurssin, suolahoidon, parisalsaa tai jalkahoidon. Hyviä joululahjaideoita löytyy täältä http://www.elamyslahjat.fi/lahjat-kategorioissa/joulu-lahjat-joululahjat

[/quote]

Hei mene mainostamaan firmaasi muualle. Käsittääkseni mainostaminen on täällä kielletty. Olet tunkenut muihinkin keskusteluihin. 

Vierailija
8/24 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein suklaata. Tosin vain yhden rasia , ei siitä varmaan riittänyt kuin muutama konvehti per työntekijä - jos siis veivät yhteiseen taukotilaan. No, ajatus oli kai tärkein ja luulen että enemmän heitä lämmitti sanomani kiitokset :) kai.

Vierailija
9/24 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mielelläni anna yksittäisiä lahjoja vaan mietin juuri tuollaista konvehtirasiaa yhteiseksi kahvipöytään. Onko aivan tyhmä idea? Toisaalta en meinannut hankkia mitään. Eivät he mitään sukulaisia, ystäviä tai tuttavia ole vaan todellakin työntekijöitä jotka saavat palkkaa tekemästään työstä joka sattuu olemaan lapsien hoitamista. Varsinkin kun en ole oikein saanut selvää pidänkö tietyistä hoitajista vai en ja onko heidän antamansa hoito hyvää lapselleni vai ei.

Onko niin että jos mitään lahjaa ei vie niin katsotaan että en arvosta heitä tippaakaan (mikä ei ole totta) ja vanhempana saan miinusmerkkejä rutkasti? Tässähän jo pelkää että vaikuttaako tuo lahjominen tai lahjomattomuus jopa oman lapsen saamaan hoitoon tai väleihin henkilökunnan kanssa.

Vierailija
10/24 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko että lahjojen saaminen on henkilökunnalle kovin tärkeää. Enemmän kai se mieltä lämmittää, että sitä heidän työtään arvostaa ja näyttää sen siinä arkipäivän elämässä. Itse olen vienyt suklaata, sen jälkeen kun kuulin että eivät mielellään ota leipomuksia vastaan. Kun lapsi oli pienryhmässä askarreltiin lapsen kanssa molemmille hoitajille ruusuista asetelmat lapsen tekemään koriin, ja näistä hoitajat kyllä aidosti tykkäsivät. Nyt kun hoitajia on enemmän, enkä tunne heitä niin hyvin ja tiedä mistä pitäisivät, en lähtisi näkemään noin paljoa vaivaa.

Vierailija
11/24 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Viimeisenä aamuna ennen joululomaa kiitokset ja hyvät joulut silloin vuorossa olevalle hoitajalle. Joskus se viimeisen aamun hoitaja on ollut sijainen... mutta lupasi välittää viestin ja hyvät joulut toki hänellekin :)

Vierailija
12/24 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen vienyt mandariinikorin. Nyt ajattelin tätien kauneutta, pesevät käsiään paljon ja seisovat ulkona pakkasessa, eli saavat käsivoiteet ja huulirasvat, jokainen toki omansa :)

Vierailija
13/24 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:00"]

Joskus olen vienyt mandariinikorin. Nyt ajattelin tätien kauneutta, pesevät käsiään paljon ja seisovat ulkona pakkasessa, eli saavat käsivoiteet ja huulirasvat, jokainen toki omansa :)

[/quote]

Just. Ja sä luulet, ettei jokaisessa pvkodissa ole käsivoiteita? Kiitos,  mutta ei kiitos. Älkää ostako niitä turhia tököttejä ja purnukoita. Jos käsivoiteeni olisikin joskus loppu, niin valitsen sen kuitenkin itse. Mitään hajustettuja pliirumplaarumeita en käytä ja sama pätee huulivoiteeseen.

Pelkkä kiitos on paras lahja!

Vierailija
14/24 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:00"]

[/quote]

Just. Ja sä luulet, ettei jokaisessa pvkodissa ole käsivoiteita? Kiitos,  mutta ei kiitos. Älkää ostako niitä turhia tököttejä ja purnukoita. Jos käsivoiteeni olisikin joskus loppu, niin valitsen sen kuitenkin itse. Mitään hajustettuja pliirumplaarumeita en käytä ja sama pätee huulivoiteeseen.

[/quote]

Voi anteeksi :D

Vierailija
15/24 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No, saat anteeksi, mutta pidäthän voiteet itse.

Vierailija
16/24 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse suklaakonvehteja ja vien niitä.

Vierailija
17/24 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En. Et kuitenkaan ole lapseni hoitaja. Ja oli se lahja mitä tahansa, siitä voi olla kiitollinen, vaikka se olisi sen ipanan kuva kahvimukissa. Se on vain osoitus siitä, että arvostan heidän työtään.

Vierailija
18/24 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En. Et kuitenkaan ole lapseni hoitaja. Ja oli se lahja mitä tahansa, siitä voi olla kiitollinen, vaikka se olisi sen ipanan kuva kahvimukissa. Se on vain osoitus siitä, että arvostan heidän työtään.

[/quote]

Pidätpäs. 

Vierailija
19/24 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaikille pullot Alkon glögiä. Olivat selvästi tyytyväisiä. 

Vierailija
20/24 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon :) ovat tykänneet aina :)