Kosmetiikkamainokset etsii virheitä naisista
Ja sama esim. eilen kun asioin yhdessä voiteista tunnetussa kosmetiikkaliikkeessä. Kysyin yhdestä mun luottotuotteesta, ja myyjä alko sen sijaa suositella mmulle toista tuotetta, joka on "väsyneella, ikääntyneelle ihmiselle" tarkoitettu. Olen 30 vuotias ja aina kuullut olevani ikäistäni nuoremman näköinen, mulla on sellanen iho etten taarvii kasvomeikkejä, koska ihon kunto on todella hyvä ja tuntematon ihminen tuli mm. just kadulla kun olin ilman meikkiä niin kehumaan kuinka kaunis iho mulla on. Muutenkin saan paljon palautetta että mulla on kaunis iho.
Mutta miksi myyjä näkee mut huonon kautta ja haluaa mulle olon että olisin jotenkin tosi ikääntynyt? :DD Koska sellanen olo mulle ainakin tulee jos ensimmäisenä ilman edes kyselyä aletaan suosittelee tollasia tuotteita.
Oon kuullu että jopa 20 vuotiaille suositellaan ensimmäisenä anti aging tuotteita ja kysellään haluaako silotusta, yms.
Mun mielestä tällanen tapa myydä on väärä ja huono ja vääristää naisten käsitystä itsestään.
Mitä mmieltä olette,ja onko jollain kertoa vastaavia kokemuksia mitkä esim. itsellänne jäänyt mieleen vaikka just kosmetiikkamyymälässä?
UP.