Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Meillä flunnsa 6hlö, kaikki mentiin korona testiin eiks
03.10.2020 |
olisi riittänyt jos yksi olisi mennyt.
Kommentit (4)
Meillä ollu 4 perheenjäsentä flunssassa. Soitin koronaneuvontaan ja riitti, että yksi kävi testissä. Ei ollu koronaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaikka kaikilla on flunssan oireita tauti saattaa olla eri vaiheessa. Voi olla että vaikkapa vain yhdellä se on siinä vaiheessa että testi havaitsee sen. Saatte varmemman tiedon perheen tilanteesta näin.
Alue: Aihe vapaa
Ei