Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin optikolla näöntarkastuksessa, minun piti pukea kertakäyttöinen maski ja sain paniikkikohtauksen kun henki ei kulkenut. Miten ihmiset voi käyttää noita koko ajan?

Vierailija
03.10.2020 |

Kauhea tunne kun nenä peitossa ja suu peitossa..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu ihan helposti, ei sen käyttäminen ole mikään ongelma tai paniikinaiheuttaja. Ei edes tunnista toiseen, päivästä toiseen ja vuodesta toiseen, joissakin ammateissa niitä kasvosuojia vain on aina käytetty. Työvaate siinä missä muutkin. Terveisin hammashoitaja.

Vierailija
22/29 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä totuttelin pikkuhiljaa. Aluksi tuntui vaikealta, mutta nyt menee paremmin. Mulla on onneksi aika lyhyitä pyrähdyksiä joissa mun tarvii sitä käyttää. Ulkona en käytä.

T: Astmaatikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se sama kun karsii ihmisiä kriisitilanteissa? Toiset panikoituu ja jähmettyy? Toiset pystyy toimimaan ja käyttämään vaikka kaasunaamaria jos tarvitsee. Nyt on hyvä hetki harjoitella käyttöä vaikka kotona. Se voi olla, että pian ei ole ulos asiaa ilman, kuten monessa maassa. Meidänkin lakeja voi muuttaa.

Vierailija
24/29 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu hassulta laittaa nyt maskia kun olen ollut pelkästään kotona kissan kanssa 9 päivää putkeen. Aika minimaalisen pieni mahdollisuus siis, että voisin ketään tartuttaa.

Tänään pakko lähteä kauppaan ja kai mä maskin laitan, vaikka se on mullekin tosi hankalaa, ettei ihmiset tuijottele kiukkuisesti.

Pitää varmaan myös alkaa kotona totuttelemaan.

Vierailija
25/29 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on vialla jos maskinkäytöstä saa paniikkikohtauksen

Vierailija
26/29 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen totutellut niihin. Eka oli just noin. Myöhemmin laskin sekunteja, että pääsen bussista ja maskista pois. Nyt en huomaa, vaan kävelen vahingossa se naamalla pysäkiltä kotiin asti. Kaikkeen tottuu.

Ei pidä paikkaansa. Olen pitänyt jo kuukausitolkulla ja edelleen tosi p*ska olo maski päällä, pää kipeä ja ihonkin kunto kärsii. Tämäkö se sitten on terveellistä? Käytän kyllä edelleen maskia, mutta hirveä olo on se päällä eikä siihen todellakaan totu.

Vierailija
27/29 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hemmetti. Tottakai se maski pitää nyt olla. Korona aikana.

Mitä viittit vikistä...

Vierailija
28/29 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kävin juuri. Oli vähän koomista luetella kirjaimia, kun oli se maski ja sitten ne linssitkin oli ihan huurussa koko ajan :D Toivottavasti tulee oikean vahvuiset rillit sentään.

Vierailija
29/29 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi alkaa totuttelemaan, pian täällä kaikilla on oltava maski, jos meinataan yhteiskunta pitää pystyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi