Kävin optikolla näöntarkastuksessa, minun piti pukea kertakäyttöinen maski ja sain paniikkikohtauksen kun henki ei kulkenut. Miten ihmiset voi käyttää noita koko ajan?
Kauhea tunne kun nenä peitossa ja suu peitossa..
Kommentit (29)
Niin ajatella, mitä jos me hoitajatkin alkaisimme saamaan paniikkikohtauksia maskeista? Ai niin, sen lisäksi on vielä kuuma eristystakki, visiiri, myssy ja hanskat. Voi että. Tsemppiä nyt sulle kauheasti sinä optikolla järkyttynyt.
Hyvin siihen oppii. Minäkin olen oppinut, vaikka mulla on oikeastaan keuhkoissa vikaakin. Hengitys sopeutuu uuteen tilanteeseen. Ensin piti treenata ihan istumalla maskin kanssa. Sitten opettelin kävelemään sen kanssa.
Meillä on maskipakko töissä.
Maski maski maski maski maski maski maski maski maski maski maski maski maski maski korona korona korona korona korona korona Maski maski maski maski maski maski maski maski maski maski maski maski maski maski korona korona korona korona korona korona
😑😑 En v...u JAKSA.
En käsitä, miten se on kauhea tunne että nenä ja suu peitossa, kevyen kankaan tai paperin alla? Vähästäpä näyttää ihmiset panikoituvan.
Opettelin kotona omassa rauhassani. Katsoin kellosta, että sain 30 min täyteen, se riittää mun bussimatkan.
Sulla taitaa olla muitakin ongelmia?
Itse teen töissä 12-tuntista työpäivää ja koko ajan pitää olla maski päässä. Siitä ei voi neuvotella. Fyysinen olo on huono. Kyllä Antti Heikkilä oli täysin oikeassa kun totesi, että maskien käyttö on älytöntä ja aiheuttaa ihmisille vain happivajetta.
Minun on ollut ihan helppo käyttää maskia ja suojainta monenkin tunnin ajan yhtämittaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Niin ajatella, mitä jos me hoitajatkin alkaisimme saamaan paniikkikohtauksia maskeista? Ai niin, sen lisäksi on vielä kuuma eristystakki, visiiri, myssy ja hanskat. Voi että. Tsemppiä nyt sulle kauheasti sinä optikolla järkyttynyt.
Ammatinvalintakysymys. Empatiaa et ainakaan kykene selvästi kokemaan. Selvästi siis hoitaja-ainesta!
Huonokuntoisten/ylipainoisten/astmaisten ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatinvalintakysymys. Empatiaa et ainakaan kykene selvästi kokemaan. Selvästi siis hoitaja-ainesta!
Vois tosiaan loppua se lässytys ja ihmiset vähän miettiä mitä me on jouduttu tänä aikana kestämään. Ja juu, vaihdan alaa, koska
mitta on täynnä teitä ihmisiä! :D
Laadukkaan kertakäyttöisen maskin kanssa saa ihan hyvin hengitettyä. Koitetaan nyt vähän sietää pientä epämukavuutta, ajatelkaa tosiaan mitä hoitohenkilökunta joutuu kestämään koronateholla sekä koronanäytteenotossa!
Koko korona on suurta huijausta illuminaatin toimesta. Jeesukseen uskomalla et sairastu mihinkään muihinkaan tauteihin ja pelastut iankaikkiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois tosiaan loppua se lässytys ja ihmiset vähän miettiä mitä me on jouduttu tänä aikana kestämään. Ja juu, vaihdan alaa, koska
mitta on täynnä teitä ihmisiä! :D
Tähänkin voi muistuttaa, että ammatinvalintakysymys. ;)
- eri
Korona tulee aiheuttamaan ennennäkemättömän paon hoitoalalta. Siinäpä on sitten Sannalla ja kumppaneilla ihmettelemistä, että kuka ne kaikki ikääntyvät hoitaa. Mutta kyllä se on traagista, että ihan yhden optikkoreissun joutui maskia pitämään.
Olen totutellut niihin. Eka oli just noin. Myöhemmin laskin sekunteja, että pääsen bussista ja maskista pois. Nyt en huomaa, vaan kävelen vahingossa se naamalla pysäkiltä kotiin asti. Kaikkeen tottuu.