Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiovella

Vierailija
17.12.2013 |

Oletteko eksyneet koskaan Kotiovella-blogiin? Millaisia mietteitä herättää? Minä olen muutaman postauksen katsellut ja ihmetellyt, miten joku voi haalia bling blingiä mauttomuuksiin asti. Mutta tyttöhän on aika nuori vielä. Ja tiedän, makuasioista on kyse. Mutta itse palaan kyseiseen blogiin välillä ihmettelemään, vieläkö blogisti jaksaa asua kimalluksen keskellä. Jotenkin vaan tökkii, kun muovimattoon yrittää tuollaista tyyliä saada yhdistettyä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon eksyny, ja oon lukija. must aivan ihana blogi, ikä tuskin kertoo mitään sisustuksista.. mä oon 36 ja mun kodist löytyy myös blingiä ;)

Vierailija
2/15 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis koti mielestäni! 

Vierailija
4/15 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua te täällä jauhatte paskas toisten kodeista??? Ei kaikkien tarvi tykätä kaikesta, mutta mitä helvetin sairasta nautintoa ihmiset saa anonyymisti toisia haukkuessa?? Kaunis kotihan sillä on ja itseltäni löytyy paljon samoja esineitä, jokseenkaan ei niin paljon.

Kun nyt kerran olette niin paskamaisia, niin mullakin on oma mielipiteeni maalaisromanttisista pajuhärpäkkeistä ja röyhelöhörhelöistä ja kukkakuoseista ja muista mummon oksennusta muistuttavista sisustuselementeistä!

Tai ruskeasta nahasta, huonekasveista, värikkäistä matoista, kirsikkapuusta ja pyökkihelvetistä.

Vierailija
5/15 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 15:13"]Mitä tälle ihanalle blogille on tapahtunut, mihin on kadonnut?
[/quote]

Lopettanut bloggaamisen. Viimeisessä postauksessa puhui vaan että elämäntilanne on nyt sellainen että pitää lopettaa. Outoa musta koska oli käsittääkseni kasvattanut lukijamääriä koko ajan. Mitähän on tapahtunut? Toivottavasti ei mitään ikävää. Tykkäsin blogista vaikkei sisustusmaku aina samanlainen ollutkaan.

Vierailija
6/15 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää se joka oli casablogeissa joskus ja oli OKV:n kopio?

Vierailija
7/15 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tälle ihanalle blogille on tapahtunut, mihin on kadonnut?

Vierailija
8/15 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on palannut. Bloggaa CASAlla blogia jennankoti!

Vierailija
9/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavan oloinen kirjoittaja! 

Vierailija
10/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"muovimattoon yrittää yhdistää tuollaista tyyliä" :D miten se muovimatto siihen vaikuttaa? itseasiassa kiinnostuin tutkimaan tuota blogia tarkemmin ja täytyy myöntää et aika magee kämppä kun taitaa olla vuokra-asunto? 

Vierailija
11/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin kyllä, kerrankin fiksun oloinen blogi ja kirjoittaja.

Vierailija
12/15 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pää hajonnu kun lukee noita tekstejä, vähän saa semmosen käsityksen että aamusta iltaan siirtelee jotain pikku esinettä huoneesta toiseen ja kaikki pitää millin tarkasti olla ja missään ei oo elämisen jälkiä vaikka on lapsi ja koira, vähemmästäkin sitä ihminen väsyy kun elämä on pilalla siitä että verho on asteen verran liian tumma tai vaalee.. Ja oma mielipiteeni kodista on että ihan liian valkoinen ja bling, ei yhtään kodikasta tunnelmaa niinkuin muissa blogeissa missä sisustetaan valkoisella. "Sotku/arki" kuvatkin on selvästi aseteltu. Vähän ehkä hysteeristä meininkiä.

Vierailija
13/15 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kyseistä blogia! Saanut pieniä ideoita omaankin kotiin, vaikka itsellä ihan erilainen sisustustyyli.

Vierailija
14/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisen ketjun aloittaja varmaan toivoi saavansa kannatusta "haukuilleen". Mahtavaa että täällä on fiksujen ihmisten kommentteja kyseisestä blogista! Minäkin ihmettelen mihin blogi yhtäkkiä katosi, jäin kaipaamaan sitä. Blogi oli lämminhenkinen ja taidokkaalla silmällä ja suurella sydämellä tehty!♥

Vierailija
15/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva blogi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän