Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpaa kuuntelisit mielummin kerrostalossa?

Vierailija
03.10.2020 |

Lapsen itkua ja huutoa 7päivänä viikossa vai musiikkia melko lujalla volyymilla 1-2päivänä viikossa pari kolme tuntia.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi rääkyisi hiljaisuuden aikaan 22-08, niin soittaisin poliisit ja tekisin valituksen isännöitsijälle joka kerta. Ei päivittäistä meluterroria tarvitse kenenkään sietää.

Vierailija
22/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhuttiin aloituksessa parin kolmen tunnin musiikista parina päivänä viikossa ei mistään yön yli huudettavasta musiikista.Kun taas lapsen itkuhuutdosta 7 päivää viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 päivänä viikossa rääkyvä lapsi = poliisit paikalle, kirjallinen valitus isännöitsijälle ja lastensuojeluilmoitus niin usein että loppuu.

Vierailija
24/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen itkua. Asun asunnossa, jossa joku idiootti soittaa joskus keskellä yötä musiikkia. Lapsiperheet yleisemmin sentään pitävät rytmit kunnossa, nämä musiikinsoittajat taas eivät. Ja muutenkin musiikinsoittaja voisi ihan hyvin pitää kuulokkeita päässä ja soittaa musiikkia ihan miten lujaa tahansa ja olla näin häiriköimättä muita.

Lapset harvoin muuten itkevät 7 päivänä ja raivoavat 7 päivänä putkeen joka viikko. 12h päivä. Sitä melua oman kokemuksen mukaan kuuluu vain pari tuntia sen jälkeen, kun tulevat päiväkodista tai koulusta kotiin, jos sitäkään.

Vierailija
25/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki, jos päivällä. Jos musiikki olisi öisin, niin sitten lapsen äänet.

Kerran oli tällainen öisin musiikkia huudattava. Useamman kerran poliisitkin soitin. Sanoivat että on heidän vanha tuttu, ei kannata ovelle mennä sanomaan. Voi tulla puukosta.. Kertoivat myös etteivät hirveästi voi asialla ja pääsisin helpoimmalla jos vain muutan pois. Pakkohan se oli kun kunnon asunnot, niin tukieläjät menee työssäkäyvien edelle..

Vierailija
26/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin lasun jos lapsi itkisi 7 päivää viikossa. Leikin äänet yms ei haittaisi.

Vierailija
27/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi sellaiseen taloon jossa lapsen itku kuuluu naapurista. Silloin on huono äänieristys. Musiikki kuuluu koska bassot.

Vierailija
28/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko ap mun kanssa samassa rapussa? Yläkerrasta pauhaa musa, alhaalla huutaa vauva.

Valitsen vauvan melun, koska on toivoa että se kohta loppuu, edes muutaman vuoden päästä. Tosin tuo pyöräytti jo uuden koliikkihirmun pihalle just kun edellinen lopetti.

Mä en ymmärrä, miten vauva voi itkea koko ajan????

Vierailija
29/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkia todellakin! Ehdin jo säikähtää, että naapuriini on muuttaut lapsiperhe, kun kahtena aamuna heräsin vauvan itkuun seinän takana. On siis uudet naapurit, joita en ole vielä nähnyt. Lapsiperhe oli kuitenkin ilmeisesti vain vierailemassa, kun ei ole sen jälkeen mitään kuulunut.

Vierailija
30/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Kuulokkeet päähän ja omanlaista musaa tulemaan, niin ei paljon naapurit häiritse, eikä itse häiritse heitä.

Vierailija
31/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ns. musiikin soittoon liittyy useimmiten myös kovaäänistä äläkkää ja huutamista

😮

Vierailija
32/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

talotollot kirjoitti:

siihen ns. musiikin soittoon liittyy useimmiten myös kovaäänistä äläkkää ja huutamista

😮

Ei kaikilla.

Vierailija
33/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

musiikkia

Vierailija
34/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 päivänä viikossa rääkyvä lapsi = poliisit paikalle, kirjallinen valitus isännöitsijälle ja lastensuojeluilmoitus niin usein että loppuu.

Meillä on kärsivälliset naapurit näköjään. Uhmaikäinen lapsi huutanut päivisin ja öisin 7 päivänä viikossa jo monta kuukautta. En ymmärrä miten eivät ole jo muuttaneet pois, koska itsenikin tekisi mieli muuttaa johonkin missä on hiljaista. Voitte tehdä lasuja vaikka kuinka monta, mutta se ei tilannetta mihinkään muuta. Olen itse äärettömän väsynyt tilanteeseen, joten kyse ei ole siitä ettenkö olisi yrittänyt.

Ja valitsisin ehdottomasti musiikin.

Vierailija
35/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus naapurin bassot oli niin voimakkaat, että seinät tuntui tärisevän. Vauva ei pysty samaan.

Vierailija
36/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kärsivälliset naapurit näköjään. Uhmaikäinen lapsi huutanut päivisin ja öisin 7 päivänä viikossa jo monta kuukautta. En ymmärrä miten eivät ole jo muuttaneet pois, koska itsenikin tekisi mieli muuttaa johonkin missä on hiljaista. Voitte tehdä lasuja vaikka kuinka monta, mutta se ei tilannetta mihinkään muuta. Olen itse äärettömän väsynyt tilanteeseen, joten kyse ei ole siitä ettenkö olisi yrittänyt.

Ja valitsisin ehdottomasti musiikin.

Ylläkerran pentu on jo hyvän matkaa uhmaiän ohittanut, huutaa, paiskoo, juoksee ja parkuu, joka #******# päivä loppua ei näy. Välillä huutaa sen emäkin. Että kyllä MUSIIKKI oman valintani mukaan, ei mitään vajaamielistä pentumusaa, josta saa myös usein "nauttia".

Vierailija
37/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat oudon ahdasmielisiä nykyisin. Nuoruudessani 90-luvulla (ja lapsuudessani 80-luvulla) saivat elämisen äänet kuulua puolin ja toisin, eikä kukaan valittanut juurikaan koskaan. Kaikki kuuntelivat joskus musiikkia, melkein kaikissa perheissä oli joskus rääkyviä ja riehuvia lapsia jne. Ihmisillä oli muutakin tekemistä kuin kuunnella stetoskoopilla seiniä aikansa kuluksi.

Vierailija
38/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on syyntakeeton,mutta musiikin huudattaja on itse valinnut olla m*lkku ihmisten rauhanhäitisijä.

Taidat puhua kokemuksesta🤭😂

Totta kai. Ei lapsi itselleen mitään voi, mutta kusimulkku voi skarpata ja ottaa muutkin ihmiset huomioon.

Vierailija
39/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkia. 

Koiran haukunnasta sen verran, että kun koira haukkuu ja ulvoo koko päivän yksin ikävissään, se on musta todella surkeaa ja mun käy niin sääliksi sitä koiraa. On eläinrääkkäystä tuollainen! Tässä talossa oli sellainen tapaus kun muutin tähän. Olin jo tekemässä eläinsuojeluilmoitusta, mutta se loppui yhtäkkiä. Ehkä ymmärsivät antaa koiran pois tai muuttivat muualle. 

Vierailija
40/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ettei kommentoijat täällä ole koskaan kokeneet häiritsevää musiikkia naapurissa. Se on yleensä  paljon, siis todella paljon, kovempi ääni kuin vauvan itku ja nimenomaan keskellä yötä aina soi.

Joten ehdottomasti mielummin vauvan itku joka päivä kuin sitä kovaäänistä musiikkia keskellä yötä 1-2 päivänä viikossa.

No jos asia on noin, niin mikset tehnyt ilmoitusta isännöitsijälle häiritsevästä elämästä? Musiikkia kun ei saa huudattaa niin, että se kuuluu joka paikkaan, tai se on häiritsevää elämää, johon äärimmäisin keino puuttua on häätö. Tosin sitä ennen pitää antaa useampi varoitus ja mahdollisuus korjata käytöksensä.