Kumpaa kuuntelisit mielummin kerrostalossa?
Lapsen itkua ja huutoa 7päivänä viikossa vai musiikkia melko lujalla volyymilla 1-2päivänä viikossa pari kolme tuntia.
Kommentit (46)
Musiikki tietenkin, ellei soi yöaikaan.
Lapsi on syyntakeeton, mutta musiikin huudattaja on itse valinnut olla m*lkku ihmisten rauhanhäitisijä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on syyntakeeton,mutta musiikin huudattaja on itse valinnut olla m*lkku ihmisten rauhanhäitisijä.
Taidat puhua kokemuksesta🤭😂
Musiikkia, koska se kuuluisi vain silloin tällöin, eikä joka ikinen päivä.
Musiikkia siltikin, vaikka sitä kuuluisi paljon useammin kuin lapsen huutoa. Paitsi jos kyseinen "musiikki" olisi räppiä, silloin alkaa jo lapsen itkukin kuulostaa sulosoinnuilta siihen verrattuna.
Duecorso kirjoitti:
Musiikkia, koska se kuuluisi vain silloin tällöin, eikä joka ikinen päivä.
Sama.
Lapsen itkua, koska koliikki on vaihe, joka menee ohi joidenkin kuukausien päästä. Kuspäisyys on aikuisella pysyvää, joten sitä musiikkia kuunnellaan sitten vuosikaudet.
Näistä on helppo valia: musiikki tietysti, mutta vaikeampi valinta olisi koiran haukunta vai lapsen itku ja mekastus 10h vuorokaudessa. Molemmat on tullut koettua ja hermot ollut ihan riekaleina 😒
Musiikkia. Voisin kutsua poliisit tai vhankkia häädön
Vauvan itkua, musiikkia kuuntelen kuulokkeilla silloin kun itse haluan.
Huomaa ettei kommentoijat täällä ole koskaan kokeneet häiritsevää musiikkia naapurissa. Se on yleensä paljon, siis todella paljon, kovempi ääni kuin vauvan itku ja nimenomaan keskellä yötä aina soi.
Joten ehdottomasti mielummin vauvan itku joka päivä kuin sitä kovaäänistä musiikkia keskellä yötä 1-2 päivänä viikossa.
Lapsen itkua. Mun naapuri huudattaa musiikkia öisin lähes joka viikonloppu. Ilmeisesti asialle ei voi mitään, kun se melu saa jatkua. Hieman ärsyttää, koska haluaisin nukkua.
En kumpaakaan, huolehtisin tarvittavista järjestelyistä ja toimenpiteistä joilla mölyapinat saataisiin motivoitua muuttamaan pois. Noista kahdesta toki lapsen rääkyminen on paljon pahempi ja rasittavampi.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen itkua. Mun naapuri huudattaa musiikkia öisin lähes joka viikonloppu. Ilmeisesti asialle ei voi mitään, kun se melu saa jatkua. Hieman ärsyttää, koska haluaisin nukkua.
Soita poliisit joka kerta. Muista ettet se sinä ole joka siinä vaivaa poliisia vaan naapurisi joka soittaa musiikkia.
Oman asunnon lähelllä asuu vaihto-opiskelijoita joka soittaa musiikkia konserttitason äänenvoimakkuudella noin kerran viikossa. Aloin soittamaan poliisit joka kerta, 4 kertaa sain soittaa ennen kuin musiikki lopulta loppui. Ei ole minun ongelma jos tällaiset "vähemmän kriittiset" tehtävät vie aikaa poliisilta. Se on lainsäätäjien ongelma kun eivät laissa määrää tuntuvia sakkoja meluhäiriöistä.
Musiikkia