Nyfiken
Harrastavatko yhäidit vanhempia miehiä ihan vain irstailun ilosta?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:19"]
Hei Yh (no.20), olen etsinyt itselleni Yh ystävää. Uskallathan txt minulle 050-5255696
[/quote] Minkä ikäinen olet?
Hieman pullukkaa moraaliltaan löysähköä etsitään.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 16:54"]
Hieman pullukkaa moraaliltaan löysähköä etsitään.
[/quote]
Mul on pikkusen ylipainoa. Läskiä on kertynyt peppuun ja vyötärölle. Tissitkin on isot. Mielestäni olen ihan tavallinen, mut kaverit pitää mua vähän horahtavana. Kai se siitä johtuu, kun tykkään melkein kaikista miehistä.
En tietenkään tykkää sellaisista, joilla ei kikkeli seiso, mut sellaset ovat ihania, joilla pili seisoo helposti ja joilla on pilkettä silmäkulmassa sekä hiukan rentun elkeitä hyvässä mielessä. Ai että, mä sit lämpenen noille tyypeille.
Hei Yh, kiitos kysymästä. Olen 50+, hyvässä kunnossa, pilkettä löytyy ja...
Parhaan kuvan saat, kun käydään kahvilla (ole huoleti, osaan käyttäytyä;)
odotan sun txt ;)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 14:55"]
odotan sun txt ;)
[/quote]
En ole Yh joka kyseli ikää.. Miksi et kertonut jo aikaisemmin että haluat ystävystyä Yh-äidin kanssa? Koska et vastannut sähköpostitse ikäkysymykseen oli sitä pakko kysellä täällä. Lähetin sulle turhaan sähköpostia.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 12:05"]
odotan sun txt ;)
[/quote]
En ole Yh joka kyseli ikää.. Miksi et kertonut jo aikaisemmin että haluat ystävystyä Yh-äidin kanssa? Koska et vastannut sähköpostitse ikäkysymykseen oli sitä pakko kysellä täällä. Lähetin sulle turhaan sähköpostia.
[/quote]
Oho, oletko lähettänyt sähköpostin mulle, sorry.., mun on tarkastettava postini. Palaan.., ja kyl se kahvi mulle maistuisi vieläkin ;)
Pus, vastaathan postiin ja käydään kahvilla ;)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 12:05"]
odotan sun txt ;)
[/quote]
[/quote]
Oho, oletko lähettänyt sähköpostin mulle, sorry.., mun on tarkastettava postini. Palaan.., ja kyl se kahvi mulle maistuisi vieläkin ;)
[/quote] tiedät kyllä minut ollaan oltu sähköpostitse yhteydessä, kyselin sulta ollaanko mahdollisesti tavattu Joulukuun alussa?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 16:53"]
Pus, vastaathan postiin ja käydään kahvilla ;)
[/quote] kuka viestittää ja kelle?
Juuri näin! Pyöreähköä ja sopivasti irstailuun taipuvaista yh-äitiä
nautinollisiin tapaamisiin kun se molemmille
sopii. Löytyykö?
juuri näin ja 03-alueelta.
quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:22"]
Juuri näin! Pyöreähköä ja sopivasti irstailuun taipuvaista yh-äitiä
nautinollisiin tapaamisiin kun se molemmille
sopii. Löytyykö?
[/quote]
Sitä no, että tuliko täällä kohtaamisia tämän aiheen tiimoilta?
Joskus nuorempana tyttönä ajattelin, että papaksi voi sanoa 60+ miestä. Mutta nyt 25 täytettyäni oon todennut, että papparaisuus ei todellakaan ole iästä kiinni. Mun appiukko on reilu 60 ja oikein komea. Itse en häntä halua, mutta yks mun ystävä on tsiigannut appea kieli pitkällä :D Omasta mielestä mies on parhaimmillaan viiskymppisenä, jos vähän on pitänyt vielä itsestään huolta. Komeimmat julkkikset on George Clooney ja Colin Firth ehdottomasti! Ehkä se on semmoinen itsevarmuus, kokemus ja pieni rosoisuus mikä itseä viehättää vanhemmissa miehissä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 18:24"]
kesänautiskeluun pullukkaa 03?
[/quote]
ai että bbw nainen pirkanmaalta ois ihana tavata....sellasen kun löytäs
halukkaan kiihkeän BBW naisen
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:21"]
[/quote]
Huomenta
kyllä vaan. Seksielämäni on parantunut eroni jälkeen tosi paljon. Esimerkiksi kesällä lavatansseissa tapaa upeita hyvin tanssivia vanhempia miehiä. Sanonta "hyvin tanssiva mies panee hyvin"....pitää paikkansa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 06:50"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:21"]
[/quote]
Huomenta
kyllä vaan. Seksielämäni on parantunut eroni jälkeen tosi paljon. Esimerkiksi kesällä lavatansseissa tapaa upeita hyvin tanssivia vanhempia miehiä. Sanonta "hyvin tanssiva mies panee hyvin"....pitää paikkansa.
[/quote]
Jaahas ja milläs lavalla neitokainen käy tanssimassa...
putssaa kengät ja ...
Herra40+
Hei Yh (no.20), olen etsinyt itselleni Yh ystävää. Uskallathan txt minulle 050-5255696