Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä ei tuonut lasta takaisin!

Vierailija
17.12.2013 |

Eli meillä lapset käy joka toinen viikonloppu isällään, muutama kerta on jäänyt välistä kun meillä on ollut muuta. Isommat lapset valuivat itse kotiin neljän maissa kun eivät viihdy exän nyxän kanssa ja hän oli tulossa työmatkalta sinä päivänä. Eilen exä soitti että meidän "Minna" ei halua lähteä kotiin kun ei ole ehtinyt nähdä nyxää joten voisko jäädä vielä yhdeksi yöksi. Kielsin, koska huomenna päiväkotia. Ex sanoi että hän voi viedä päiväkotiin jos siitä kiikastaa, minä voin sitten hakea. No selvästi ex ei tajua kuinka tärkeitä rutiinit ovat lapselle!! No ex ei sitten tuonut lasta, vei päiväkotiin ja odottaa nyt että minä jaen lapsen. Ja tämä kaikki sen takia että nyxä haluaa leikkiä "minnalle" äitiä. Muutenkin ärsyttää, "minna" tuli exän luota uuden hiuspannan kanssa joka sopi minusta hyvin joulukuviin. No kun kuvat oli otettu ja lähetetty niin eiköhän exältä tullut viesti että kiva että "minnalla" oli nyxän hiuspanta kuvassa, ja että kiva että "minna" tykkäs siitä. Vittu että ärsyttää nyt katsella sitä kuvaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 15:44"]

Provohan tää on. :DD

[/quote]

Toivon kovasti tämän olevan provo - pelkään kuitenkin ettei ole.

Vierailija
22/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin lapsen näkökulmasta: kyllä sen lapsikin huomaa jos toinen vanhemmista on katkera ja huonolla tuulella ja toinen joustava ja jolta saa huomiota.

Mietipä siinä kumman itse valitsisit.

T: 14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne nyxä oli kysynyt exältäs `haluatko panna` ja tyttäres oli kuullut vähän väärin. Voi olla looginenkin selitys

Vierailija
24/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valivalivalivalivalivalivalivalivalivalihiuspantavalivalivalivalivali

Vierailija
25/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uusperheen lapsena minusta on IHANAA että lapsesi tulee noin hyvin juttuun isän uuden vaimon kanssa. Äitinä ymmärrän mustasukkasuuden. Tässä nyt kuitenkin taitaa olla kyse jostain ihan muusta kuin hiuspannasta. Tilanne varmaan helpottaa jos sinäkin löydät uuden ihmisen rinnallesi.

Vierailija
26/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin montako lasta aplla oli :D

Vierailija
27/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hiljeni? Et saanut haluamaasi komppia vai :D

Vierailija
28/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:28"]

Äh ette te ymmärrä.

1. Ex ei pitänyt tapaamissopimuksesta kiinni

2. Exän nyxä yrittää omia lasta

[/quote]

Ethän sinäkään ole pitänyt kiinni isän ja lasten tapaamisoikeudesta, jos pari edellistä tapaamista on jäänyt väliin kun teillä oli "muuta menoa".
Jos isä tapaa lapsiaan joka toinen viikko, ja niistä jää pari väliin, niin isä ja lapset eivät ole tavanneet yli kuukauteen. Isä tässä on joustanut, todella epäitsekkäästi. Ja jos isä sitten haluaa pitää yhden lapsen ylimääräisen yön, ja viedä päiväkotiin, niin sinä kiukuttelet ja uhkaat jättää lapsen hakematta päiväkodista?

Jos lapsi tykkää nyxän hiuspannasta, ja nyxästäkin, niin nyxä on heti omimassa lasta? 

Ole iloinen että lapsilla/lapsella on hyvä suhde isäänsä. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
29/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 15:55"]

Itse uusperheen lapsena minusta on IHANAA että lapsesi tulee noin hyvin juttuun isän uuden vaimon kanssa. Äitinä ymmärrän mustasukkasuuden. Tässä nyt kuitenkin taitaa olla kyse jostain ihan muusta kuin hiuspannasta. Tilanne varmaan helpottaa jos sinäkin löydät uuden ihmisen rinnallesi.

[/quote] Kyllä, näin juuri. Loistava tilanne lapsella, kun sillä on ainakin kolme rakasta aikuista huolehtimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi