Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä ei tuonut lasta takaisin!

Vierailija
17.12.2013 |

Eli meillä lapset käy joka toinen viikonloppu isällään, muutama kerta on jäänyt välistä kun meillä on ollut muuta. Isommat lapset valuivat itse kotiin neljän maissa kun eivät viihdy exän nyxän kanssa ja hän oli tulossa työmatkalta sinä päivänä. Eilen exä soitti että meidän "Minna" ei halua lähteä kotiin kun ei ole ehtinyt nähdä nyxää joten voisko jäädä vielä yhdeksi yöksi. Kielsin, koska huomenna päiväkotia. Ex sanoi että hän voi viedä päiväkotiin jos siitä kiikastaa, minä voin sitten hakea. No selvästi ex ei tajua kuinka tärkeitä rutiinit ovat lapselle!! No ex ei sitten tuonut lasta, vei päiväkotiin ja odottaa nyt että minä jaen lapsen. Ja tämä kaikki sen takia että nyxä haluaa leikkiä "minnalle" äitiä. Muutenkin ärsyttää, "minna" tuli exän luota uuden hiuspannan kanssa joka sopi minusta hyvin joulukuviin. No kun kuvat oli otettu ja lähetetty niin eiköhän exältä tullut viesti että kiva että "minnalla" oli nyxän hiuspanta kuvassa, ja että kiva että "minna" tykkäs siitä. Vittu että ärsyttää nyt katsella sitä kuvaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän vain yhden kysymyksen: mikä on lapsen etu?

Aikuiset nielkööt katkeruutensa mutta lapsen on annettava nauttia elämästään ja olemisestaan. Jos siihen lapsen onneen ja iloon kuuluu se nyxä, niin on vain lapsen etu, että on useampia turvallisia ja onnea tuottavia aikuissuhteita; ei ole pois biologisilta vanhemmilta.

Vierailija
2/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän vain yhden kysymyksen: mikä on lapsen etu?

Aikuiset nielkööt katkeruutensa mutta lapsen on annettava nauttia elämästään ja olemisestaan. Jos siihen lapsen onneen ja iloon kuuluu se nyxä, niin on vain lapsen etu, että on useampia turvallisia ja onnea tuottavia aikuissuhteita; ei ole pois biologisilta vanhemmilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nyt iloinen kun lapsilla on noin iiiihana äitipuoli. Kehu sinäkin, että on kaunis panta sitten niin. Onhan siinä positiivistakin, että saat lapset usein heille hoitoon ja vapata aikaa.

Vierailija
4/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että saat miestäsi takaisin vaikka kuinka olisit tykkäämättä eksäsi nyksästä. Miksi siis vaivaat päätäsi asialla? Ole ihmisiksi ja kohtele tätä nyksää kuten muitakin ihmisiä. EIkö ole hyvä, jos edes joku lapsistasi tykkää naisesta? En usko, että eksäsi heittää naista pihalle vain siksi, että sinä tai isommat lapsesi eivät hänestä tykkää. Ja oletkovarma, että isommat lapset eivät tykkää hänestä, vai puhuvatko niin vain siksi, ettet sinä loukkaantuisi.

Itse olin viikonloppuna juhlissa, missä oli lapset, lasten molemmat vanhemmat ja miehen uusi vaimo. Ja kaikki olivat normaalisti ja kohtelivat kaikkia normaalisti. Ei ongelmaa.

Miksi siitä nykyisestä tehdään aina ongelma? Onko sinulla nyt ongelma, koska lapsellasi on nätti panta, minkä joku toinen on ostanut?

Vierailija
5/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyxä ei ollut OSTANUT PANTAA LAPSELLE!

Vaan ITSELLEEN! Ja sitten minun lapsi oli sen ottanut mukaan luvalla mutta MINULLE ei kerrottu. Ja onko sillä lapsella paljon muita vaihtoehtoja kuin tykätä nyxästä ettfi isä hylkää! Ja ymmärrän että tarkoitatte ihanaa sarkastisesti mutta ettekö voisi kuitenkin antaa kunnon vinkkejä! Miettikää omalle kohdalle kun laitatte lapselle vaatteet ja puette ja viette kuvaan ja lähetätte kaikille sukulaisillejossa TEIDÄN lapsella on exän nyxän ostama panta! Ja varmasti mies valitsisi meidät nyxän edestä. Ja muutenkin vaikka lapset lähtee exälle viikonlopuksi vanhin ei aina halua mennä ja meillä on muitakin lapsia.Lapsen etu on isä ja äiti jotka arvostavat toisiaan ja että pistävät toisensa etusijalle. En ole katkera.

Vierailija
6/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee numero jostain pannasta....

Vierailija
7/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana nyxä pitäis kieltää lailla.

Vierailija
8/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tää ap vainoharhainen vai onko nyxällä täitä?

Vierailija
9/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tykkääkö ap siitä pannasta vai ei!

Pääasia on että lapsi tykkää niin pannasta kuin nyxästäkin :)

Vierailija
10/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mutta ex ei tuonut lasta takaisin! Tehän tuosta pannasta numeron teitte!! En tiiä onko nyxällä täitä, varmaan on! Pointti oli se että exä vei mun lapsen tarhaan ilman mun lupaa eikä tuonut lasta kotiin! Pitäskö mun sitte jättää hakematta?? Miltä sitten tuntuis. Typeää että exä odottaa aina joustoa.

Vierailija
11/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se panta, josta lapsesi selvästi tykkää on sinulta mitenkään pois? Kannattaisi nyt vähän kasvaa ap.

Minun lapseni on mennyt valokuvaan isänsä luona ties kenen hankkimissa vetimissä, mutta mitä väliä. Lapsi on yhtä lailla isänsä, ja isä pitää lapsesta huolta todella hyvin. Ei minulla äitinä ole mitään suurempaa oikeuttua puuttua isän tapaan olla isä. Kuulostat siltä kuin sinä haluaisit päättää lapsen asioista ja tekemisistä myös silloin kun tämä on isällään. Missä menet kyllä tukevasti metsään.

Eli höllää vähän. Olisit iloinen siitä, että lapsellasi on ensinnäkin isä joka haluaa pitää lastaan luonaan. Niitäkin "isiä" on joiden uuteen elämään lapsi edellisestä liitosta ei mitenkään mahdu.

Vierailija
12/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö ap jättänyt parina edellisenä isän tapaamiskertana viemättä lapset isälleen, kun oli "muuta menoa". Isä siis jousti, mutta nyt ap ei antaisi isän pitää pitkän eron jälkeen lasta yhden yön pidempää.

Vierailija
13/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nää ihmiset tekee lapsia, kun ajatusmaailma on vielä noin suppea.. koita päästää siitä eksästäsi irti jo.

Vierailija
14/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh ette te ymmärrä.

1. Ex ei pitänyt tapaamissopimuksesta kiinni

2. Exän nyxä yrittää omia lasta

Vierailija
15/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi "Minnan" kannalta, jos "Minnakin" inhoaisi isänsä uutta puolisoa vai sinun kannaltasi? Olisit hakenut lapsesi pois isältään, mitä sinä jälkikäteen sitä kitiset enää, että ei ollut hyvä kun noin tehtiin. Lasten kannalta olisi parasta, jos yrittäisitte molemmat joustaa, isommat lapset jo inhoavat isänsä uutta puolisoa solidaarisuudesta sinua kohtaan, tekeekö heidän elämänsä helpommaksi?

Vierailija
16/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin niin ikionnellinen jos lapsellani olisi äitipuoli joka välittää hänestä ja tekisi asioita hänen kanssaan yms. kuitenkin poikani on ollut siellä säännöllisesti joka toinen viikonloppu 9 vuotta. Kuitenkaan tämä nainen ei voi sietää lastani ja lapsenikin tajuaa sen jo eikä kohta enää halua mennä tapaamaan isääänsä koska saa vain kylmää kohtelua ja paskaa niskaansa siellä. Luulisi että näinä vuosina tämä äitipuoli olisi kehittänyt jonkinlaisen suhteen lapseen, toiseen ihmiseen jonka kanssa pitäisi tulla toimeen ja osoittaa kunnioitusta (välittämäänhän ei voi pakottaa mutta että teeskentelisi edes vähän ettei lapsella olisi niin paha olla) 

Lapsen isä ei saa tavata lasta yhtään ylimääräistä ja aina he riitelevät siitä että poikaa pitäisi viedä treeneihin tms,. koska onhan se pois tältä naiselta jos isä on lapsensa kanssa pari kertaa kuussa..

Ole siis onnellinen tilanteesta että isä haluaa pitää lastaan luonaa, siellä on turvallista eikä riitoja, siellä on aikuisia jotka välittää, se on rikkaus lapselle että on muitakin aikuisia ympärillä kuin ne omat vanhemmat.. ajattele kuinka yksin lapsi jää jos sulle vaikka sattuisi auto-onnettomuus ja kuolisit... Mä olen joskus surrut asiaa mielessäni kun tiedän millaiseen kotiin poikani joutuisi asumaan...

Vierailija
17/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:28"]

Äh ette te ymmärrä.

1. Ex ei pitänyt tapaamissopimuksesta kiinni

2. Exän nyxä yrittää omia lasta

[/quote]

1. siis sinähän et pitänyt sopimuksesta kiinni kahtena edellisenä tapaamiskertana.

2. yksi ilta kerran kuussa ei ole omimista, vaikka pantaa lainaisikin.

Vierailija
18/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se nainen ei kertonut että se panta on hänen! Luulin itse ostaneeni sen.

Ja lähivanhemmalla nyt vaan on oikeuksia päättää esim lomien ajankohta en voi niihin vaikuttaa itse. Niin ja olen ilmoittanut hyvissäajoin että lapset ei tule. Enkä samana iltana. En voi tehdä kaikkea näidenihmisten puolesta minulla on muitakinlapsia!

Vierailija
19/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä akka olet AP.

Vierailija
20/29 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tää on. :DD