Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten aikaisin mahdollinen raskaus voi näkyä testissä??

Vierailija
17.12.2013 |

Täällä on todella jännät paikat, sillä on mahdollisuus että meille tulisi kolmas lapsi vaikka pillerit kiltisti ajallaan popsittu.
 Olin vatsataudissa ja miehen kanssa puuhailtiin aikuisten juttuja. Tosin sovittiin että sisälle ei tulla vaan homma hoidetaan muuten loppuun. Noh, miespä ei kuulemma pystynyt lopettamaan kesken. Tasan tiesi riskin, kerroin että pillereiden teho ei ole nyt todellakaan varma. Miksi sitten meni tekemään noin??
 Lauantaina minulla oli polttavaa ja repivää kipua alavatsalla koski ihan istuessakin. Epäilin tuota ovulaatioksi koska tuon taudin jälkeen kierto tuskin ihan kohdillaan.
 Mutta onhan se voinut olla muutakin kipua.
 Eilen illalla nukkumaan käydessä alkoi kohtua poltella, kuin menkkakivut joita mulla ei ole aikoihin ollut pillereiden ansiosta. Voi kyllä olla että mielikuvitus tekee tepposet. Voi olla että ei. Vielä tämä viikko liuskaa jäljellä ja ensiviikolla pitäisi menkkojen alkaa.
 Voi luoja minkä meni mies tekemään, meidän lasten piti olla tehtynä jo.
 Neljänä päivänä tuli kaikki ulos niin että pilleritkään eivät kerenneet vaikuttaa. Mulla vielä ns miedommat pillerit käytössä, yasminellet.

Kyllä menee koko pakka ihan sekaisin jos tässä nyt raskaana ollaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyi Clearbluen testissä selvä plussa kolme päivää kiinnittymisen jälkeen. Eli jos nuo sinun lauantaiset kipusi johtuivat kiinnittymisestä, niin raskaus saattaisi jo näkyä testissä.

Vierailija
2/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:17"]

Mulla näkyi Clearbluen testissä selvä plussa kolme päivää kiinnittymisen jälkeen. Eli jos nuo sinun lauantaiset kipusi johtuivat kiinnittymisestä, niin raskaus saattaisi jo näkyä testissä.

[/quote]

täytyypä mennä töiden jälkeen testin ostoon. Teitkö sen missä näkyy viikot vai viiva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja siis epäilen lauantaista kipua ovis kivuksi ja eilen alkoi se alavatsan/kohdun kuumottelu. Samaa tekee nytkin, jo tunnin verran. Raastavaa odottaa ensiviikkoon. Ei pitäisi miettiä asias saatikka tarkkailla kroppaansa mutta väkisinkin tunkeutuu mieleen.

Vierailija
4/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut varmuuden vuoksi jälkiehkäisypillerin jos kerta olet tuota mieltä että elämäsi menee ihan sekaisin..

Vierailija
5/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsakipuja voi esiintyä vielä monta päivää mahataudin jälkeen. Vauvakuumeiset toki puhuvat kohtukivuista silloin, kun taas me muut käytämme termiä "pierettää".

Vierailija
6/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:44"]

Vatsakipuja voi esiintyä vielä monta päivää mahataudin jälkeen. Vauvakuumeiset toki puhuvat kohtukivuista silloin, kun taas me muut käytämme termiä "pierettää".

[/quote]

no minä en todellakaan ole vauvakuumeinen.

Vierailija
7/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:40"]

Olisit ottanut varmuuden vuoksi jälkiehkäisypillerin jos kerta olet tuota mieltä että elämäsi menee ihan sekaisin..

[/quote]

en usko jälkiehkäisypillereihin laisinkaan, omani on nyt 8-vuotias.

Vierailija
8/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä ei ole yhtäön sellaista vatsakipus kuin vatsataudissa. Ilmavaivaisena ihmisenä myös tiedän miltä tuloillaan oleva pieru tuntuu..

Vierailija
9/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:40"]

[/quote]

[/quote] otit jälkiehkäisypillerin ja ei auttanut, mutta et sitten kuitenkaan tehnyt jatkossa mitään keskeytystä. Hienoa (y)

Vierailija
10/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:40"]

[/quote]

[/quote] otit jälkiehkäisypillerin ja ei auttanut, mutta et sitten kuitenkaan tehnyt jatkossa mitään keskeytystä. Hienoa (y)

Vierailija
11/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:56"]

[/quote]

ja se olisi pitänyt tehdä koska?

[/quote]

Vierailija
12/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Miten joku voi ajatellakaan seksiä mahataudissa ja

B) Miksi kummassa et käyttänyt jälkiehkäisyä?

Vierailija
13/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 13:08"]

A) Miten joku voi ajatellakaan seksiä mahataudissa ja

B) Miksi kummassa et käyttänyt jälkiehkäisyä?

[/quote]

A) mahatauti oli jo parantunut. Ollut jo 2.päivää

B) olen 8-vuotta sitten ottanut jälkiehkäisypillerin ollessani 18v se ei toiminut. Nyt tuo pilleri on ihana koululainen. Kovasti halusi maailmaan tulla joten tuli.

Vierailija
14/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:40"]

[/quote]

[/quote]

Eipä se ole mikään uskon asia, vaan ihan arkisia prosentteja ja todennäköisyyksiä.

Keskeytetty yhdyntä ei ole mikään ehkäisykeino. Olisit käyttänyt kondomia, kun kuitenkin tiesit että pillereiden teho on laskenut.

Vierailija
15/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se se testi kannata tehdä vasta sitten jos ne menkaat ei ala niin siihen tsetitulokseen voi sitten luottaakin.

Itse olen hätäisenä testannut kun menkat olivat päivän myöhässä ja molemmilla kerroilla tuli selvä +.

Vierailija
16/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tyhmä on aina miettinyt että miten pillereiden syöjillä ehkäisyteho riittää taukoviikolla, mutta ei tälläisessä tapauksessa? Ja eihän pillereiden syöjillä ole ovista?!

Vierailija
17/17 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On _äärimmäisen_ pieni mahdollisuus että olisit raskaan. Äärimmäisen. Eli aika lailla huoletta voit olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi