Varokaa pizzaonlinea
En ole montaa kertaa tilannut pizzaonlinen kautta, ja aina tilaus on sujunut ihan hyvin (lukuunottamatta sitä ettei viesti siitä etten halua MITÄÄN soossia salaattini ei ole mennyt perille: jos et ota kastiketta ollenkaan, salaattiisi lorautetaan jokaista ravintolasta löytyvää kastiketta).
No, nyt kävi sitten eilen niin että tilisiirtona tehty maksu meni kyllä, pizzoja ei tullut. Eipä tuo mikään konkurssi ollut, mutta vähän sapetti kun sen piti piristää kun ollut pahasti kipeänä. Nälkäisenä nukkumaan, parikymppiä köyhempänä ja koko ilta meni sen pizzaonline-sivun kanssa säätäessä, päivittäessä sivua ja epäuskoisena seuratessa ettei tilaus todellakaan etene mihinkään. Plus reklamoidessa tietysti. Joo, olisin voinut syödä jotain muuta iltapalaa mutta tietokoneen kanssa tapellessa meni voimat ja halusin vaan nukkumaan.
Kommentit (3)
Joskus sattuu ja tapahtuu: itselläni pizza-online on vain kerran tökkinyt. Odotettiin tilausta 2,5h ja sen jälkeen yritettiin soittaa pitseriaan: numero tuuttasi aina varattua. Tulostettiin kuitti ja lähdettiin käymään. Tilaus ei ollut mennyt pitseriaan asti, joku nettiongelm(?) tai sellainen siellä oli ollut. Numerokin oli ollut väärä, mutta saatiin tilaukset kuittia vastaan :)
Pizzaonline oli yrittäjän näkökulmasta kohtuullisen hintainen palvelu, kun oli vielä suomessa. Nyt kun se on myyty saksaan, niin pitsanpaistaja maksaa noin 25% provisiota siitä että tilaatte pitsan tuon palvelun kautta.
Kurja juttu, mutta ajattelin vain että eihän se välttämättä sen pizzaonlinen vika ole, vaan sen pizzerian josta tilasit palvelun kautta.
Kannattaa soittaa itse pizzeriaan ja kysyä tilauksesta sieltä.
Itse olen tilannut todella useasti pizzaonlinen kautta, eikä ikinä ole ongelmia tullut.
Myös tuo kastike-juttu on luultavasti itse ravintolan vika, ei pizzaonlinen. Oletko sitten aina tilannut samasta pizzeriasta, kun on ongelmia ollut?