Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululaatikoita vauvalle?

Vierailija
16.12.2013 |

Voiko vuoden ikäiselle vauvalle antaa jouluna laatikkoruokia, samoja, joita itse syötäisiin? Haittaako se niissä oleva suola niin hirveesti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me annettiin viime jouluna vajaan vuoden ikäiselle, niissä oli suolaa muttei kovin paljoa.

Vierailija
2/8 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti voi aNatalian - ei sen munuaiset nyt kerrasta pilalle mene. Sitten vaan paljon vettä päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka meillä tekee ruuan, suunnittelee tekevänsä laatikoita itse suolattomina. Silloin annamme niitä vauvalle, joka täyttää joulun aikaan vuoden. Ja kertokaapa minulle, millaista synttärikakkua vauva voi syödä? Ei olla annettu ripaustakaa sokeria tähän asti.

Vierailija
4/8 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 4:lla ollut joku erityinen syy jättää antamatta sokeria? Sitä kun on monissa vauvojen soseissakin jossakin muodossa vaikka ei ihan valkoisena sokerina.

Vierailija
5/8 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi lapselle pitäis sokeria antaa? Siksikö kun sitä on valmissoseissakin? Tosta suolasta: kun annatte lapselle leipää, tuleeko mieleen, että leivässä on paljon suolaa. Sitten mietitte, voiko tavallista ruokaa antaa suolan takia.

Vierailija
6/8 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lanttua alle 1v:lle.

Vierailija
7/8 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttua ei tosiaan kannata antaa. Jos lapsi on jo yli 1v eikä enää vauva, niin voi syödä vaikka porkkanalaatikkoa, jos muutenkin syö jo normaalia ruokaa. Vauvalle ei suolaa tarvitse syöttää, oli joulu tai juhannus.

Vierailija
8/8 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 07:44"]

Niin, miksi lapselle pitäis sokeria antaa? Siksikö kun sitä on valmissoseissakin? Tosta suolasta: kun annatte lapselle leipää, tuleeko mieleen, että leivässä on paljon suolaa. Sitten mietitte, voiko tavallista ruokaa antaa suolan takia.

[/quote]

itseasiassa leivässä voi olla enemmän suolaa, kun sipseissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi