Trumpille tullut hengitysvaikeuksia!
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Trumpin maskiin menee letku?
Ei löydy tällaisia kuvia mediasta, niin ei mennyt läpi. Ei ne siellä sairaalassa maskeja muutenkan pidä ne potilaat, paitsi jos käyvät kanttiinissa.
Twitteristä löytyy.
https://imgur.com/gallery/PoZaDQ1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy tällaisia kuvia mediasta, niin ei mennyt läpi. Ei ne siellä sairaalassa maskeja muutenkan pidä ne potilaat, paitsi jos käyvät kanttiinissa.
Twitteristä löytyy.
https://imgur.com/gallery/PoZaDQ1
Taitavaa photoshoppausta - not. Älkää levittäkö yhtään tällaista paskaa feikkiä soopaa kummastakaan ehdokkaasta. Terveisin Trumpia inhoava
Kuuluisa ennustaja Baba Venga ennusti, että 2020 yhdysvaltain presidenttiin iskee outo sairaus, joka jättää hänet kuuroksi. Baba kuoli 1996. Ennusti myös tornitalojen tuhot tms.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisa ennustaja Baba Venga ennusti, että 2020 yhdysvaltain presidenttiin iskee outo sairaus, joka jättää hänet kuuroksi. Baba kuoli 1996. Ennusti myös tornitalojen tuhot tms.
Vanga siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomea jaetaan kahtia usan politiikan takia vaikka olemme ehkä sotia lukuunottamatta paskimassa tilanteessa koskaan.
Toivon hartaasti, että suomalaiset lopettaisivat toistensa vihaamisen ja haukkumisen. Suomalaisten pahansuopuus on puistattavaa.
Ei kait siinä, kunhan suomessa lopetetaan SDPpunikki-kommari mädätys, joka parhaillaan vetää koko maata viemäriin. Suomessa kun punikki-kommarit alkavat tajuta että julkisen sektorin ON OLTAVA minimi kokoinen ja työllä ON PYSTYTTÄVÄ vaurastumaan, jopa erittäin suotavaa. Toisin kuin nyt, SDPpunikki-kommareiden mielestä julkinen sektori pitää olla 100% kansasta, verotuksen 150% bruttotuloista ja kurjuuden jaettua ja maksimaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raadollista porukkaa täällä, juhlivat jo ruumisarkun äärellä. Mutta voi olla, että se karma toimii toisinkin päin.
En ole nähnyt sinua ja karma-pelottelujasi palstapersujen oksettavissa solvausketjuissa. Miksiköhän?
Niin, mistä tiedät, ettet ole nähnyt minua niissä ketjuissa? Sitähän sinä et tiedä kuin minun IP-osoitteesta, oletko mode?
En tuhlaa täällä kirjoittamiseen turhaan aikaani, eihän täällä enää käydä edes lukemassa. En pahemmin arvosta vastapuolen kommentoinita täällä, joskus se vaan menee jo niin mauttomuuksiin, että pakko sanoa jotain.
En ole tuo jota lainasit.
Kyllä sen tietää ettet sinä ole ollut perseenreikäpersujen oksettavissa solvausketjuissa, koska niissä ei ole ketään, joka tuomitsisi persujen julmat ja sairaat puheet.
Sen sijaan olet ollut JOKAISESSA SELLAISESSA KETJUSSA, jossa epäasiallisesti on käyttäytynyt joku muu kuin persu. Se ei ole sattumaa. SINÄ OLET AIVOPESTY PERSEENREIKÄPERSU. TAPA ITSESI!
Tämä yksi kiimainen sdpkommari-fani ja marisijan ylistäjä, ellei ole jopa itse suttura-sanna, saisi kyllä laittaa betonisaappaat jalkaansa ja loikata laiturilta alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Trump vietiin sairaalaan se kortti on menetetty että siinä näette, pikku flunssa vain.
Toivotaan, että vedättää kaikkia kommarikakkoja nyt täpöllä. Saa kansan suosion, ja voittaa vaalit.
Jos hän kuolee, valtikan perii Mike Pence, ja sitten saa jo loputkin äänet myötiksinä, niin voidaan unohtaa se höperö Biden for good.
Kuitenkin Trump nyt kuntoon, hän on paras presidentti ikinä, mitä Yhdysvalloissa ollut. Hän on hommannut kansalleen lääkkeet ja rokotteet, ja hommaa työpaikkoja kaikille.
Putin-trolli näyttää parasta osaamistaan.
Ei ole mitaan laakkeita hommannut eika rokotetta. Ei edes laskenut laakkeiden hintaa vaikka niin lupasi. Meksikoltakaan ei ole tullut pesoakaan sen aidan rakentamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei USAn sairaaloissa potilaat paase kanttiiniin. Ruoka tuodaan huoneeseen, sen saa valita painetusta menusta edellisena iltana. Jos on niin hyvassa kunnossa etta jaksaa kahvilaan kavella niin lahetetaan kotiin.
Ylen uutiset: vastapuoli osoittaa sympatiaa Trumpille. Lue: vastapuoli on empaattinen.
Ylevero pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raadollista porukkaa täällä, juhlivat jo ruumisarkun äärellä. Mutta voi olla, että se karma toimii toisinkin päin.
En ole nähnyt sinua ja karma-pelottelujasi palstapersujen oksettavissa solvausketjuissa. Miksiköhän?
Niin, mistä tiedät, ettet ole nähnyt minua niissä ketjuissa? Sitähän sinä et tiedä kuin minun IP-osoitteesta, oletko mode?
En tuhlaa täällä kirjoittamiseen turhaan aikaani, eihän täällä enää käydä edes lukemassa. En pahemmin arvosta vastapuolen kommentoinita täällä, joskus se vaan menee jo niin mauttomuuksiin, että pakko sanoa jotain.
En ole tuo jota lainasit.
Kyllä sen tietää ettet sinä ole ollut perseenreikäpersujen oksettavissa solvausketjuissa, koska niissä ei ole ketään, joka tuomitsisi persujen julmat ja sairaat puheet.
Sen sijaan olet ollut JOKAISESSA SELLAISESSA KETJUSSA, jossa epäasiallisesti on käyttäytynyt joku muu kuin persu. Se ei ole sattumaa. SINÄ OLET AIVOPESTY PERSEENREIKÄPERSU. TAPA ITSESI!
Tämä yksi kiimainen sdpkommari-fani ja marisijan ylistäjä, ellei ole jopa itse suttura-sanna, saisi kyllä laittaa betonisaappaat jalkaansa ja loikata laiturilta alas.
Suttura-Sanna on alkanut kuulemma puhua itsestään kolmannessa persoonassa. Pääministeri sitä, pääministeri tätä, kun hermostuu ja suuttuu. Hälyttävää, kuulostaa ihan diktaattorin puhetavalta?
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole kuullut ketään enää vuosikausiin.
Jos ja kun Trump saa koronan selätettyä, on voitto vaaleissa varma.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu sinne haluaisikaan - mokomaan takapajulaan
Meilla on paremmat autot, ruokakaupat, vaatekaupat, halvempi elekroniikka ja melkein kaikki muu. Suomessa ajetaan viela keppiautoilla niin missahan se takapajula onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä, että Trump on törkeä populisti ja patologinen valehtelija, joka päästää suustaan samaa mitä tulee peräpäästä.
En kuitenkaan edes hänelle toivo kuolemaa. Meillä kaikilla on vain yksi elämä, myös hänellä. Kuoleman toivottaminen kenelle tahansa on ihan saman tasoista alkeellista liskoaivoajattelua, kuin mitä Trump itse harrastaa. Ei siihen pidä mennä mukaan, ei niinkään Trumpin takia, vaan oman ihmisyyden arvokkuuden säilyttämisen takia.
Palautit uskoni taas maailmaan, että täällä on viisaitakin ja inhimillisiäkin ihmisiä ❤
Narskut saavat tosiaan ihmisissä alhaiset ja kamalat tunteet ja reaktiot esiin, mutta siihen ei pidä lähteä mukaan, vaan pitää itse säilyttää arvokkuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu sinne haluaisikaan - mokomaan takapajulaan
Meilla on paremmat autot, ruokakaupat, vaatekaupat, halvempi elekroniikka ja melkein kaikki muu. Suomessa ajetaan viela keppiautoilla niin missahan se takapajula onkaan?
Kertoo arvoistasi kaiken oleellisen...
Vierailija kirjoitti:
Melania toivoo, että pääsisi vihdoin ukosta eroon ja saisi rahat.
Mitkä rahat?
Kohta se "paranee" ja on suuri valkoinen sankari, joka voitti koronan. Ne jotka kuolee, on luusereita.
Tulee mieleen Speden, Veskun ja Simon sketsi ”vettähän se vain oli, mitä minä sanoin”.
Katsokaapa sketsi. Näin tulee tapahtumaan. Trump on kohta heikossa hapessa telkkarissa ja hän toteaa, että vettähän se vain oli.
Ei mitään. Vaalit pidetään, ja jos Trump voittaisi niin varapresidentti ottaisi vallan. Siellä voi kuollutkin olla ehdolla.