Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yksinhuoltajilla on usein kuva lapsistaan Fb:n kansikuvana?

Vierailija
16.12.2013 |

Sehän on ainoa kuva, jonka yksityisyyttä ei saa mitenkään rajattua. Olen havainnut, että mitä suurempi kakaralauma, sitä varmemmin se on kansikuvassa. Ydinperheellisillä tätä ilmiötä harvemmin esiintyy.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nämä ihmiset ylipäätään, jotka laittaa profiiliin kuvan lemmikistään tai lapsestaan. Tulee sellainen olo, että elää lemmikin tai lapsen kautta. Kyllä sen verran pitäisi löytyä itsekunnioitusta, että pistää oman kuvansa omaan profiiliin. Eihän sinne sivuille niitä päivityksiäkään koirat tai lapset tee (toivottavasti).

Vierailija
22/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on lapseni yleensä kansikuvassa, profiilikuvassa olen aina itse. En ole yh mutta eronnut lapseni isästä. Syy siihen, miksi lapseni on kansikuvassa on se, että hän on niin suuri osa elämääni, oikeastaan koko elämäni. Opiskelen ja näen ystäviäni usein, eli minulla on muutakin elämää, mutta lapseni on tärkeintä elämässäni. Pitäisikö sitä jotenkin hävetä ja laittaa joku pöllö siihen kansikuvaksi ettei kukaan vaan epäile, ettei minulla ole elämää..?

Ja taas yksi katkera lapseton tässä ketjussa. Se on hauskaa kun ne kaikkein katkerimmat aina suurimpaan ääneen väittää, ettei ole yhtään katkera, eikä halua mitään meteliä ja haisevaa(?) lapsiperhe-elämää...really..? Minun kotonani ei kuulu koskaan mitään meteliä, eikä meillä haise ikinä.. voi teitä pikku raukkoja... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niille lapsikuville voi tehdä omaa kansiota, jonka näkyvyyden voisi rajata vain omille kavereille? Kansikuvaksi sitten joku neutraalimpi.

Vierailija
24/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 22:37"]

Sehän on ainoa kuva, jonka yksityisyyttä ei saa mitenkään rajattua. Olen havainnut, että mitä suurempi kakaralauma, sitä varmemmin se on kansikuvassa. Ydinperheellisillä tätä ilmiötä harvemmin esiintyy.

[/quote]  Höpöhöpö.

Vierailija
25/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 22:49"]

Tai saanut elämässään aikaan muutakin kuin mukuloita?

[/quote]

Ei kuulostanut sellaisen kirjoittamalta. Enemmän todellakin katkeralta Siwan kassalta, jolla ei onnaa perheen perustaminen ja parsuhteetksin tuppaavat päättymään siihen, kun illalla paarista pokattu känninen mies aamulla selviää ja luikkii tiehensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä