Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trumpin nimettömän pysyttelevä neuvonantaja kertoo CNN:lle, että presidentin terveydestä on syytä olla huolissaan. Hän kertoo Trumpin kärsivän hengitysvaikeuksista ja olevan hyvin väsynyt sekä uupunut.

Vierailija
03.10.2020 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006655662.html
Toinen lähde kertoo CNN:lle, että Trumpin tila on paljon heikempi kuin Yhdysvaltain ensimmäisen naisen, Melania Trumpin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, hyvä. Mutta toivon kuitenkin että Trump selviää. Koska amerikkalaisten täytyy saada äänestää ulos Valkoisestatalosta viha, kansan jakaminen kahtia, r***smi, omaneduntavouttelu, vastustajien nimittely, Twtterillä hallitseminen.

Vierailija
2/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, hyvä. Mutta toivon kuitenkin että Trump selviää. Koska amerikkalaisten täytyy saada äänestää ulos Valkoisestatalosta viha, kansan jakaminen kahtia, r***smi, omaneduntavouttelu, vastustajien nimittely, Twtterillä hallitseminen.

Ei kai kukaan varsinaisesti odota että hän kuolisi, mutta jos tauti on pahana niin kuinka kauan siitä toipuminen vie? Vaaleihin on enää kuukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍🏻

Vierailija
4/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uutinen maailmalle

Vierailija
5/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt että Valkoisessa talossa on erittäin hyvät valmiudet hoitaa valtionpäämiestä joten Trumpin näkökulmasta huono merkki että hän joutuu sairaalaan näin aikaisessa vaiheessa.

Vierailija
6/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kuitenkin maailman parasta hoitoa "kaikilla herkuilla" mistä tavikset voi vain haaveilla tai ei edes tiedä mitään.

Vierailija
7/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Trump siitä selviää kuten Boris Johnsonkin. Tosin jääkö sitten jotakin terveysongelmia niin sitä on vaikea sanoa ja saa nähdä mikä Trumpin asenne tulee olemaan koronaan julkisesti kun on itse sen sairastanut.

Vierailija
8/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutus: CNN on fake-uutistoimisto.

Vierailija
9/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että Valkoisessa talossa on erittäin hyvät valmiudet hoitaa valtionpäämiestä joten Trumpin näkökulmasta huono merkki että hän joutuu sairaalaan näin aikaisessa vaiheessa.

Taktikoitu siirto mennä omilla jaloilla kävellen terveen näköisenä kuin paareilla kantaen jolloin näyttää heikolle.

Vierailija
10/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. CNN:llä huomauttivat samaa.

Vierailija
11/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Trump siitä selviää kuten Boris Johnsonkin. Tosin jääkö sitten jotakin terveysongelmia niin sitä on vaikea sanoa ja saa nähdä mikä Trumpin asenne tulee olemaan koronaan julkisesti kun on itse sen sairastanut.

Kuinka kauan meni Johnsonilla ennen kuin palasi töihin?

Vierailija
12/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Trump sairastaa pahimman kautta mutta selviää kehäraakkina.

Vierailija
13/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin uupumus voi johtua ihan vaan siitäkin, että työt ja vaalikampanjointi on vienyt liikaa voimia. 

Vierailija
14/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutus: CNN on fake-uutistoimisto.

Muistutus: Trumpin hallinto ei tule kertomaan ainuttakaan luotettavaa tietoa Trumpin tilasta. Se on niin kuin Herman Cainin kanssa että taistelee loistavasti koronaa vastaan ja on päivä päivältä pikkusen parempi - kunnes yhtäkkiä kuullaan että kuoli. Tai jos paranee, parani.

Vierailija
15/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että trumpille annetaan jo tässä vaiheessa lisähappea tuntuu uskonnolliselta heräämiseltä. Ehkä sattuma järjestyykin maailmassa joskus niinkin että siitä seuraa jotain hyvää.

Tämän kirkastumisen johdosta toivotan trumpille täydellistä paranemista hävittyjen vaalien jälkeen ja pitkää ja tervettä loppuelämää kaukana politiikasta.

Vierailija
16/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan että ei selviä 🤘🏼

Vierailija
17/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon, että hän selviää ja nöyrtyy myöntämään, että tämä tauti on paha ja että hän on sitä vähätellyt. Edes yksi opetus nöyryydestä tälle ihmiselle elämänsä aikana.

Vierailija
18/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen pieni nuha... Tuolla köyhimmät jääneet ilman hoitoa ja kuolleet ja isompia herroja ja jolta vähän rahaa löytyy kyllä hoidetaan. 

Vierailija
19/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehiin astuu presidentti Pence, vaalit uusitaan ja hänet valitaan jatkokaudelle. This is the way.

Vierailija
20/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan että ei selviä 🤘🏼

Ehdottomasti jäätävä henkiin ja toivottavasti saa taudin vakavan muodon.

On kuitenkin vähätellyt tautia, niin saisi kokea mistä kyse ja jäisi henkiin seuraamaan kuinka noloa oli vähätellä.

Tosin ei taida ymnärtää olla edes nolo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi