Kuuletko tämän hiirenkarkotusäänen (hyvin korkea)?
Kommentit (35)
Kuulen, 28v. Toinen huoneessa ollut 30v ei kuullut kuin ne kohdat missä rasahtaa.
Todellakin kuulin. Mediaääni puolikkaalla.
60v
Kuulin, olen 26. Puoliso ei kuullut ja hän on 28
Korvia vihloo, järkyttävän sähköinen ääni. Olen 45.
En kuule, eikä mieskään joka nukkuu, eikä herää (ja väittää kuuloansa überhyväksi. )😁.
Minulla ikää 57 ja mies 59
En kuule mitään.
Mutta en ole aikoihin kuullut heinäsirkkojakaan, joten en uskonutkaan.
40-vuotias olen
En kuule, en edes kuvittele kuulevani. Koska olen ihminen, enkä eläin.
Tässä taas esimerkki, miten ihmisiin voi vaikuttaa. Kun meiltä kysytään, kuulemmeko sen korkean äänen, niin tottakai kuulemme. Sanomme kuulevamme. Kuvittelemme kuulevamme. Koska luulemme, että sitä meiltä odotetaan.
Tutkijoiden mukaan ihmiskorvan on mahdotonta kuulla tuota ääntä. Se, että en kuule ääntä, ei tee minua huonommaksi, vaan todistaa, että olen ihminen.
Koe voidaan tehdä myös niin, että ihmisille sanotaan, että heille soitetaan tuota ääntä, vaikka tosiassa heille ei sitä soiteta. Siitä huolimatta osa ihmisistä kuulee sen.
Vierailija kirjoitti:
En kuule, en edes kuvittele kuulevani. Koska olen ihminen, enkä eläin.
Tässä taas esimerkki, miten ihmisiin voi vaikuttaa. Kun meiltä kysytään, kuulemmeko sen korkean äänen, niin tottakai kuulemme. Sanomme kuulevamme. Kuvittelemme kuulevamme. Koska luulemme, että sitä meiltä odotetaan.
Tutkijoiden mukaan ihmiskorvan on mahdotonta kuulla tuota ääntä. Se, että en kuule ääntä, ei tee minua huonommaksi, vaan todistaa, että olen ihminen.
Koe voidaan tehdä myös niin, että ihmisille sanotaan, että heille soitetaan tuota ääntä, vaikka tosiassa heille ei sitä soiteta. Siitä huolimatta osa ihmisistä kuulee sen.
Oho, joku pahoitti mielensä kun ei kuullut.
Kuulen 40+
Korvat tinnittää ja muutenkin kuulovaurioita mutta kuulen siltiä.
Tässä on kuitenkin hyvä huomata että riippuu myös laitteistosta kykeneekö se edes toistamaan kyseistä ääntä.
Hyvin kuuluu, tuntuu että paikat irtoaa😨
n60v
Tabletilla en kuullutkaan kuin napsumisen, kännykällä kuulin vinkunaa niiden välissä.
T. Viisikymppinen.