Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä juhlapöydänkonvehdista käydään teidän joulupöydässänne taisto?

Vierailija
16.12.2013 |

No siis eihän varmasti kukaan av mamma osta mokomaa pandan pahamaineista wt ällötystä, joka pilaa kaikki kutsut (erityisesti joulun) ja on muutenkin ihan paska ja kertoo vaan että ei ole mitään mielikuvitusta jne....

Jokatapauksessa, suklaacrips on mulle, jos sitä en saa niin hyvä ei heilu.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mistään, syödään niitä niin paljon ennen joulua , joulun aikana ja jälkeen, että ei tartte joulupöydässä tapella yhdestä-kahdesta konvehdista.

Vierailija
2/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävistä toffeista, noista crispeistä ja kaikista "uutuuksista" tulee taisto siitä kumpi joutuu syömään ne. Niitä onkin suurin osa rasiasta. Mies tykkää ananaksesta ja mintusta, minä siitä sulannäköisestä ja sitten siitä pitkulaisesta pähkinäjostakin.

En muista konvehtien nimiä, emme saa läheskään joka joulu tuollaista rasiaa lahjaksi. Itse en ostaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän suklaacrispini sinulle, jos lähetät ananasta ja zabaglionea vaihdossa takaisin :o)

Vierailija
4/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu että mä tykkään ananaksesta, toffeesta ja zabaglionesta, se karvas tryffeli on niin pahaa, että kun ei ollut noita pieniä lapsia joille kelpaa mikä vaan kunhan on karkkia, laitoin jopa roskiin ne pahat. Minä meillä syön heti kun avaan laatikon, ne parhaat, muut saa sitten tyytyä nihin pahoihin.

Vierailija
5/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zabaglionelle ois meillä monta ottajaa, ananakselle onneksi vaan yksi: minä :D.

Vierailija
6/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toffeet on parhaita ja ananakset.. 

Vierailija
7/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa kaikki muuta paitsi minttu, sen yritän nakittaa aina jollekkin muulle (lapselle). Suklaacrispin hyökkään ensimmäisenä ottamaan. 

Vierailija
8/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas, nam! Miehen mielestä onneksi kamala :)

Vierailija
9/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut karkinsyönnin. Muut saavat minun puolestani vedellä napaansa kaikki rasiat.

Vierailija
10/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on hyvä huomata, että kaikkien wt:mäisintä on ensiksi haukkua jokin asia wt:ksi ja sitten itse paljastua rivien välistä wt:ksi. Suklaa crips.. LOL

Vierailija
11/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suklaata niin paljon, ettei tosiaankaan tarvitse kisata. Ananakset, toffeet ja mintut häviävät ensimmäisenä. Zabaglionet päätyvät sitten lopuksi roskiin, kuin myös Fazerin rasioista ne karpalot.

Vierailija
12/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole taistoja, liikaa on herkkuja vaikka vannon että ei mitään jouluun viittaavaa ruokaa. 

Vierailija
13/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mistään, en välitä kovin paljon karkeista. Mies syököön haluamansa, saatan ehkä korkeintaan maistaa pari. Itse tehtyjä raakasuklaita tulee kyllä syötyä, mutta niitä tehdään niin paljon, että kaikille varmasti riittää.

Vierailija
14/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ananaksesta. Olikos Juhlapöydän konvehdeissa sellainen sydämenmuotoinen marmeladitäytteinen konvehti?

Vierailija
15/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tryffeli ja suklaacrisp

Vierailija
16/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 20:18"]

Ap:n on hyvä huomata, että kaikkien wt:mäisintä on ensiksi haukkua jokin asia wt:ksi ja sitten itse paljastua rivien välistä wt:ksi. Suklaa crips.. LOL

[/quote]

Se on suklaacrisp.

Vierailija
17/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 20:26"]

Meillä on suklaata niin paljon, ettei tosiaankaan tarvitse kisata. Ananakset, toffeet ja mintut häviävät ensimmäisenä. Zabaglionet päätyvät sitten lopuksi roskiin, kuin myös Fazerin rasioista ne karpalot.

[/quote]

Eieieieiei! Lähettäkää ne zabaglionet minulle! Karpaloista en kyllä välitä minäkään.

-4

Vierailija
18/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kilpaillaan siitä, kuka saa heittää kyseisen ällötysrasian roskiin.

Vierailija
19/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 20:26"]

[/quote]

Eieieieiei! Lähettäkää ne zabaglionet minulle! Karpaloista en kyllä välitä minäkään.

-4

[/quote]

Minnes minä ne lähetän? :) Ei niitä montaa roskiin mene, kun ei rasioitakaan ole kuin pari, plus ne mitä saamme lahjaksi. Eikö zabaglioneja ole irtokarkkihyllyissä, kuten noita toffeita ja minttuja on?

Vierailija
20/41 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toffeet, aina ja ikuisesti. Niitä harvoja karkkeja, joista siinä laatikossa tykkään. Tosi harvoin kyllä ostetaan juhlapöydänkonvehteja. Yleensä syön vain kun tarjotaan kylässä tai kun saadaan lahjaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi