Mitä!! Järkytyin, se teiniäiti ohjelman Viima onkin poika!
Ei oo todellista :D oon luullu sitä tytöksi, nyt vasta kun katosin yhtä jaksoa niin se Demi sanoi jotain et äitin pieni poika.. Eikä, kuulostaa niin tytön nimeltä.
Kommentit (30)
Olin luullut lasta tytöksi nimen perusteella siihen asti, kun äitinsä kutsui tätä pieneksi pojakseen. Se tuntui korvaan oudolta, kun olin mielikuvissani katsellut äitiä ja tyttöä. Järkyttynyt on kuitenkin liian vahva sana tunteilleni tuosta.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 17:31"]
Leilei tulee isän lempinimestä, isä on ihan suomalainen Ilkka
[/quote]
Tosiaan, näinhän se olikin:) No suloinen pikkuperhe tosiaan ja suloinen pieni poika.
-13
Mäkin luulin, että se on tyttö. Tosin koska aina kuulin/luin nimen väärin, luulin että se oli Vilma x)
Viima taas on musta enemmän poiken kuin tyttöjen nimi, mutta ei mitenkään äijämäinen. Tosi kiva nimi.
Mulle selvisi vasta nyt viimeisen jakson lopussa että Viima olikin poika :0 olin ajatellut että onpas eri kiva ja persoonallinen nimi sillä pikkutytöllä. Mut sopiihan se pojallekin, näin jälkeenpäin ajateltuna :).
Minä taas olin aina pitänyt nimeä pojan nimenä, ja hämmästyin kun tämän ketjun avasin. Minusta Viima ja Pyry kuuluu samaan kategoriaan jotenkin -> eli poikien nimiä :)
Ajattelin pojaksi kunnes jossain jaksossa olin näkevinäni pinkin haalarin :)
Ajattelin pojaksi kunnes jossain jaksossa olin näkevinäni pinkin haalarin :)
Minä olen miettinyt koko ohjelman ajan kumpi se mahtaa olla, mutta en päässyt ihan yksimielisyyteen itseni kanssa. Arvelin sitten, että oletettavasti vieraiden ei ole tarkoituskaan tietää lapsen sukupuolta (eikö sellainen ole muotia nyt?) joten en sitten sen kummemmin asialla päätäni vaivannut. Suloinen lapsi joka tapauksessa. :)
Hyvä etten ollut ainoa, joka järkyttyi :D Oikein hävetti, että miten mä olen koko ajan luullut että se on tyttö. Vasta nyt tätä ketjua lukiessa tajusin, etten tainnutkaan olla ainoa :D
Minusta se sopii kummallekin, ja varsin hyvin pojalle, kun ajattelee vilkasta pojanviikaria. Sopisi myös Tuisku ja Pyry. Perhe vaikuttaa tosi suloiselta.
kääkkä-äiti 43v