Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7 viikkoa siihen meni, mutta nyt on raskausmaha poissa

Vierailija
16.12.2013 |

Vihdoinkin viimeinenkin mahapömppö raskausmahasta on poissa. 7 viikkoa siihen meni. Ehkä siitä olisi päässyt nopeamminkin eroon, jos olisi jotain tehnyt asian eteen eikä vaan herkutellut millä mieli on tehnyt.

Mites teillä muilla? Kauanko meni? Vai onko ylipäätään koko asia tuntunut millään tavalla merkitykselliseltä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sitä ollut kuin sen aikaa kun kohtu kutistui normaaliksi. 

Vierailija
2/7 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi aina jo laitokselle. Tuli niin mitättömän pienet raskausmahat, ettei niistä mitään olisi voinut jäädäkään synnytysten jälkeen. Sitten vielä imetysaikoina kuihduin ihan olemattomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin viikko, ilman jumppaa tai elämäntapamuutoksia

Vierailija
4/7 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä vähän työstettävää, mutta hyvään suuntaan olen jatkuvasti menossa.

Viimeisimmästä synnytyksestä aikaa nyt 4 kuukautta.. kröhöm.. ja kahdeksan vuotta.

En stressaa. 

Vierailija
5/7 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 6 viikkoa ja olin peräti hoikempi kun alunperin. Sitten vaavin ollessa 4kk vanha alko rankka alamäki. Herra ei suostunut nukkumaan ja aloin syömään väärin. 2t + 1t + 1t yöunet takana joka yö, keksipaketista tuli mun paras kaveri. Söin väsymykseen ja itteäni piristääkseni. Nyt on painoa enemmän kun mitä raskaana ollessa. Pentu tosin oppi nukkumaan joten keksejä en ole enää ostanut. Kai se paino alkaa jossain vaiheessa tippumaan.. Kai?

Vierailija
6/7 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja ap on vain osaimettänyt. Oiskohan täysimetyksellä lähtenyt kilot nopeammin?

Mulla oli järkyn kokoinen raskausmaha vaikka muuten olen pienikokoinen. Mietin jo raskausaikana, ettei tästä ikinä tulla enää olemaan bikinikunnossa. Onneksi meni nyt sitten näin, eikä tarvinnut edes jumppaan lähteä.

Vierailija
7/7 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 13:05"]Ai niin, ja ap on vain osaimettänyt. Oiskohan täysimetyksellä lähtenyt kilot nopeammin?

Mulla oli järkyn kokoinen raskausmaha vaikka muuten olen pienikokoinen. Mietin jo raskausaikana, ettei tästä ikinä tulla enää olemaan bikinikunnossa. Onneksi meni nyt sitten näin, eikä tarvinnut edes jumppaan lähteä.

[/quote]

No oliko se seitsemän viikkoa ihan kauheen pitkä aika sitten? :D

Mulla meni melkein vuosi että olin entisellään, nyt tosin jo paremmassa kunnossa kuin ennen raskautta. Tosin mahasta näkee että raskaana on oltu kun napa on erinäköinen kuin ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi