TUIn Phuketin lento myöhässä ainakin 13 tuntia! Hyvää lomaa vain.!
Kommentit (16)
Joopa joo, arvostaisin enemmän aikaa auringossa kuin surkeaa "korvausta" menetetystä lomasta!
Miksei Finnmatkat käytä Finnairia? Heillä ei olisi samanlaisia ongelmia!!
Kateelliset kanarianmatkaajat rääkkyvät.
Aloittakaa loma aina kun suljette kotioven. Mitä noista stressata, ei niihin pysty itse vaikuttamaan ja menee vaan loma pilalle
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 12:47"]
[/quote]
miksi kateellinen kanarian-matkaaja olisi pahoillaan siitä, että thaimaan-matkaajien lento on roimasti myöhässä? Hyvilläänhän sen luulisi olevan.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 12:52"]
[/quote]
miksi kateellinen kanarian-matkaaja olisi pahoillaan siitä, että thaimaan-matkaajien lento on roimasti myöhässä? Hyvilläänhän sen luulisi olevan.
[/quote]
Kateuden logiikka menee näin: koska minä en pääse, on hyvä ettet sinäkään pääse
Kyllä ne Finnairin lennotkin on usein myöhässä.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 12:52"]
[/quote]
[/quote]
Kateuden logiikka menee näin: koska minä en pääse, on hyvä ettet sinäkään pääse
[/quote]
Niin on. Luulisi, että rääkyjä olisi silloin HYVILLÄÄN myöhästymisestä. Tässä ketjussahan on oltu pahoillaan siitä.
No eikö tässä aloituksessa ole sellainen ivallinen sävy "hyvää lomaa vain..!". Minusta ainaki kuulostaa siltä että Ap saa mielihyvää muiden harmista. No, ei mene onnen lahjat tasan joten huvinsa kullakin?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 13:16"]
No eikö tässä aloituksessa ole sellainen ivallinen sävy "hyvää lomaa vain..!". Minusta ainaki kuulostaa siltä että Ap saa mielihyvää muiden harmista. No, ei mene onnen lahjat tasan joten huvinsa kullakin?
[/quote]
Minä taas tulkitsin myötätuntoisen sarkastiseksi. Mutta tässä taas näkee miten jokainen tulkitsee näitä aloituksia omista lähtökohdistaan. Minä katson maailmaa positiivisemmin kuin sinä ja aion pitää näkökulmani.
mielummin sita istuu kentalla, kun lentelee risalla koneella!!!!
Lentoja myöhästyy ja peruuntuu teknistenvikojen takia joka päivä... ainoastaan suomessa niistä "uutisoidaan"!
Jos tuo avaus eim ole ivallinen, niin mikä sitten?
En aloittanut uutta ketjua, kun googlesta löytyi tämä. Eilinen Phuketin lento Tuilla oli myöhässä lähes vuorokauden ja Iltiksen kommenttiketjussa jaettiin kokemuksia Finnmatkoista ja Tuista. Tosi paljon tuntui olevan huonoja kokemuksia, mutta mistään en ole löytänyt vastaavaa haukkumista Tjäreborgista tai Aurinkomatkoista? Ei voi olla sattumaa, että yksi ja sama matkatoimisto koneineen on jatkuvasti mediassa esillä samoista myöhästymisistä. Tuilla on mielestäni yksi parhaimmista hotellivalikoimista, mutta mieluummin ottaisin lennot Finnairilta ja varaisin hotellin erikseen, kun uskaltaisin riskeerata lentämällä epävarmalla lentoyhtiöllä..
On sentään tarpeeksi myöhässä, että saavat korvauksen menetetystä loma-ajasta.