Musta joulu tulossa pk-seudulle :´´´(
Sääennuste näyttää niin ankealta ettei mitään rajaa, plusasteita useampia ja pikimusta maa, ruohot vaan loistaa ja asfaltti, kivet ja koiranpaskat.
HELVETTI!!!!!!!!!!!
Kommentit (20)
Eikös 2v. sitten ollut ihan sama juttu? Jospa ens vuonna sitten taas valkea joulu...
Ihan parasta! Toivottavasti ei tule koko talvena lunta.
Joulu on joulu, lumella tai ilman. Viime vuosina lunta on riittänyt niin paljon, ettei minuakaan haittaisi, vaikka tänä vuonna jäisi väliin. Toki pieni kerros näin pimeän aikaan toisi vähän valoa...
Ei sen takia kannata joulumieltään menettää. Viime vuonna satoi niin mojovasti, että jouluaamuna oli lähdettävä lumitöihin.
No, minusta joulumaiseman nyt vaan _kuuluu_ olla valkoinen ja jos se ei sitä ole niin vaikuttaa väkisinkin mielialaani. Käsittääkseni minulla on siihen oikeus?!
Me olimme viimeksi elokuussa, ja sitä ennen helmikuussa, +35 asteen lämpötiloissa, joulunaikaan minua ei sellaiseen säähän saisi mitenkään.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 13:14"]
No, minusta joulumaiseman nyt vaan _kuuluu_ olla valkoinen ja jos se ei sitä ole niin vaikuttaa väkisinkin mielialaani. Käsittääkseni minulla on siihen oikeus?!
Me olimme viimeksi elokuussa, ja sitä ennen helmikuussa, +35 asteen lämpötiloissa, joulunaikaan minua ei sellaiseen säähän saisi mitenkään.
ap
[/quote]
Eihän kukaan säähän voi vaikuttaa, miten siis sinun oikeuksiasi on poljettu? Omituinen ajatus!
Mä en oikeasti ymmärrä aikuisia jotka itkee jonkun kadoksissa olevan, taianomaisen joulufiiliksen perään. Siis joulu on ihan kiva juhla, mutta jos nyt ei enää tunne sitä samaa jännitystä mitä lapsena oli ennen joulua ja jouluaattona, niin mun mielestä aika lapsellista kiroilla sen takia.
Viittasin heti ensimmäiseen naljaisuun jonka joku katsoi asiaksensa tähän aloitukseen laittaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 13:20"]
ap
[/quote]
Eihän kukaan säähän voi vaikuttaa, miten siis sinun oikeuksiasi on poljettu? Omituinen ajatus!
[/quote]
Lumen ja kuusten palvojat. Miksi kuvittelet, että sinulla on OIKEUS saada tietynlainen sää tiettynä päivänä? Jos sinulla on mielestäsi oikeus siihen, niin onko se Jumalan velvollisuus lähettää lumisade ja pakkasta? Valitapa tuosta lumen puutteesta sille, joka voi tehdä asialle jotain, jos haluaa... *huokaus*
mitäs asutte siellä, mä en ikinä muuttais helsinkiin!
meillä onneks lunta <3
Minä meinaan nauttia joulusta, oli lunta tai ei :) !!
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 12:48"]
Ihan parasta! Toivottavasti ei tule koko talvena lunta.
[/quote]
Samaa toivon! Rakastan lumettomuutta!
ap
[/quote]
Sinulla on oikeus murjottaa vaikka läpi koko joulun, jos se on sun mielestä kivaa. Meistä muista nyt vain on tyhmää pilata oma joulutunnelmansa asialla, jolle kukaan ei voi mitään. Mutta sinä saat toki käyttää murjottamisoikeuttasi, ole hyvä vain!
Muistathan sitten jouluna luoda tunnelmaa samalla tavalla kuin tänään eli karjumalla helvettiä kymmenellä huutomerkillä.
No voi ei. Joulu ei oikein tunnu joululta ilman lunta. Mieluummin ottaisin pikku pakkasen lumen kera kuin lumettoman ja märän mutta kylmän ilman.
Vihaan talvea muuten yli kaiken, mutta jouluna haluan lunta
Hyvä vaan! Lumesta on ainoastaan haittaa. Sitä paitsi joulu tehdään sydämellä, ei lumella.