Anne Kukkohovi täyttää lauantaina 50!
Kommentit (45)
Ai se on niin pinnallinen, että on teettänyt rintansa.
Kaunis on nainen, paljon onnea hänelle!
On se kyllä kumma kuinka naiset rupsahtavat meitä miehiä nopeammin vaikka elävät pidempään. Täytin itse kesällä 50 ja olen paljon paremmassa fyysisessä kunnossa.
Miehelläni on A. Kukkohovin kuva lompakossaan. Hyvä valinta.
Kiinnostaisi tietää kenen kuvaa sinä kantelet mukanasi.
Annesta näkee, että naiset pysyy paremmin nuorekkaina, kun taas samanikäiset miehet jo melko rupsuja ja pallomahaisia. Kaunis nainen kertakaikkiaan. Onnea Anne 🌹
Ainoa sanoma mitä Annella on, on tissivälin esittely ja panojutuilla kerskailu.
Varmaan todella voimaantunut nainen.
Kenen mielestä hän on kaunis? Kasvoista ehkä semi o.k. mutta kuka niitä naisessa katsoo? Kroppa on tasapaksu pölkky, ei muotoja, ei persettä, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Annesta näkee, että naiset pysyy paremmin nuorekkaina, kun taas samanikäiset miehet jo melko rupsuja ja pallomahaisia. Kaunis nainen kertakaikkiaan. Onnea Anne 🌹
Olen vähän vanhempi ja minulla on six pack. Onko sinulla?
On kyllä harvinaisen upea nainen! M30
Löysähkö kroppa, suora lattaperse, ei vyötäröä ja kumitissit. Millä mittarilla hän on kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä. Käyn salilla ja olen juossut monesti puolikkaan maratonin.
N 51v
Luin hänestä kirjoitetun kirjan, todellakin ihan järkvä/symppis nainen. Pitkään oli ulkomailla mallin töissä ja hyvin pärjäsi. Muistaakseni Japinassa hänellä oli erityisesti kysyntää.
Kaunis ja hyväkroppainen milffi❤️
M 32v
Vierailija kirjoitti:
Löysähkö kroppa, suora lattaperse, ei vyötäröä ja kumitissit. Millä mittarilla hän on kaunis?
Pitäpä samantein omaa kroppakuvaa kehiin, niin päästään mittaroimaan sitä.
Anne on kaunis monella tapaa, myös miten puhuu elämästä ja toisista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä. Käyn salilla ja olen juossut monesti puolikkaan maratonin.
N 51v
Hienoa, jatketaan samalla linjalla. Säilyy liikkuvuus vanhempanakin kun on lihasmassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäpä samantein omaa kroppakuvaa kehiin, niin päästään mittaroimaan sitä.
Anne on kaunis monella tapaa, myös miten puhuu elämästä ja toisista ihmisistä.
Kiitos kysymästä, minulla on kroppa kunnossa.
Hän oli paljon siromman näköinen pienillä rinnoilla. Nykyään rintavako aina esillä, se kieltämättä ei anna kovin tyylikästä vaikutelmaa. Toivon hänelle kaikkea hyvää kuitenkin, vaakaa ja turvallinen parisuhde voisi olla hänelle hyväksi.