Ärsyttävät kiakkovieraat!
Tästä on jo varmaan ollut avauksia aikaisemminkin, mutta halusin tuoda oman kantani tähän luettavaksi, kun näin taas lehdessä otsikon kiakkovieraista.
Siis siinä on semmonen sakki joka ampui itseään pahasti nilkkaan "mielenosoituksellaan".
Mä en vastusta mielenosoituksia ja mielestäni niitä tuleekin pitää, mutta noiden pointti meni kaikilta ohi. Ei se ollut edes mielenosoitus, se oli känniääliöiden huliganismia. Hajoitetaan toisen omaisuutta, vahingoitetaan eläimiä ja poliiseja joutui sairaslomille loukkaantumisien takia.
Itse olen pelkkä "rividuunari" paskalla palkalla, mutta mua ei haittaa tippaakaan, että rikkaat juhlii isosti joka vuosi 6.12.
Nämä kiakkovieraat lähinnä nolas vaan itsensä ja sai muutkin näyttämään ihan pelleiltä.
Kehtaavat olla vielä ylpeitä teostaan, vaikka pitäisi pyytää anteeksi.
Mitäköhän ne idiootit ensi vuonna keksii...
Samaa mieltä, ja selityksenä joku niinkin älyllinen lausahdus, kuin että eliitti vituttaa. Hesarissa taidettiin piikitellä, että nämä talliaiset menevät kuitenkin kohta lätkämatsiin kannustamaan huipputuloista urheilueliittiä, joka vielä jättää verotkin maksamatta Suomeen. Mutta sehän ei kiakkovieraita haittaa ollenkaan.
Tahvot.