Olen vihreä ja metsästäjä
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä, kun joku vihreä ymmärtää, että metsästys on sadonkorjuuta siinä kuin marjastus ja sienestys.
Liian aikainen entteri, piti kysyä, että miten ihmiset suhtautuu vihreään metsästäjään?
Linkola on kalastaja ja vihreä.
No problemo oikeille vihreille ..
Zinc
Moni vihreä kalastaa, miksi ei siis metsästäisi. Vastuullinen metsästäjä ei verota riistakantoja yli lisääntymiskyvyn oli sitten vihreä tai kokomusta.
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Oli
No riippuu ihan vuodesta. Onko vai Oli.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
So?
Linkola ei ollut vihreä.
Se oli pessyt naamansa.
Niin? Ja missä ristiriita? Jokainen järjellinen ihminen kunnioittaa vihreitä arvoja siinä missä eettisesti kestävää lihanpyyntiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä, kun joku vihreä ymmärtää, että metsästys on sadonkorjuuta siinä kuin marjastus ja sienestys.
Liian aikainen entteri, piti kysyä, että miten ihmiset suhtautuu vihreään metsästäjään?
Hyvin, sutta ei saa ampua, eikä mitään muutakaan enempää kuin syö, muutenkin kunnioituksella riistaa ja luontoa kohtaan.
Ap
Kannatan myös vihreitä arvoja ja arvostan suomalaisia metsästäjiä. Kanoja ja kukkoja olen teurastanut itse. Koiran kanssa harrastan metsäjälkeä ja pari kertaa ollaan päästy tositoimiinkin paikallistamaan haavakkoa.
Sen sijaan catch and release -kalastusta ja trophy huntereita halveksin.
Auton käyttöä metsästyksessä en hyväksy, riista pitää saada ilman moottoriajoneuvoa, jos ei ole 100% varma että saalis myös kuolee heti ei pidä ampua. Koiran kanssa sovitaan samaan metsään susien kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
En millään tavalla vertaisi marjastukseen tai sienestykseen