Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hoi, mielipiteitä jakamaan tänne...

Vierailija
21.07.2006 |

Kerrompa pienen tarinan...

Tapaimpa taas ihanaisen naisen baarissa, istui yksin jakkarallaan ja minä tyttö menin lähelle seisomaan. Tää vilkuili mua ja hymyili ja rohkaisin itseni ja menin juttelemaan. Viihdyttiin koko loppu ilta yhdessä. Minä tanssiin,hän katsoi. Minä juttelin ja hän oli enimmäkseen hiljainen ja hymyili ujosti. Pyysin puhelinnumeron. Sain senkin. Kysyin onko hän hetero, vastasi hän " Miksi niin?" En esittänyt jatkokysymystä. Illan päätteeksi sanoin " Taidanpa kuitenkin poistaa sen sun numerosi puhelimestani koska olet hetero,mä nimittäin en ole.." hän vastasi " Älä...soita tai laita viestiä.." .

Seuraavana päivänä laitoin viestiä,asiallisen ja sanoin olisipa kiva tavata uudestaankin. Hän vastasi vasta monen monen tunnin jälkeen. Kysyi mitä hänestä halusinkaan..

Vastasin että riippuu hänestä..ja hänen olisi kuulunut vastata viestiin. Eipä vastannut.

AAAAARGGGGGGG!!!!!! Kaad dämit näitä naisia..

Siksi miksi kerroin tämän, niin haluaisin että kertoisitte mielipiteitä kyseisen naisen käyttäytymisestä...?

Itse olen Bi...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on hetero, mutta eilen kun oli humalssa ajatteli, että haluaisi ehkä kokeilla nasita ja nyt on häntä alkanut hiukan epäilyttää ja miettii mitä tekisi.

Ei voi tietää.. NAiset, naiset!

Vierailija
2/2 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset naiset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä