Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästänkö tyttöystäväni baariin kaverini/naapurini kanssa?

Vierailija
21.07.2006 |

Uskaltaisitteko päästää tyttöystävänne lähibariin naapuritalossa asuvan kaverini kanssa. Itse en voi lähteä, kun on aamulla työt TOD. aikaisin.

Kaveri on ihan luotettava kyllä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensäkin luvan kysyminen on jo huono juttu. aikuisten ihmisten pitäisi päästä menemään niin kuin haluavat, vaikka parisuhteeessa olisivatkin

Vierailija
2/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöystäväsi on varmaan ihan aikuinen ihminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vain pitävät tietonsa itsellään eikä anna sinun ymmärtää että ovat keskustelleet sinusta.

Itse tiedän kaveripiiristä yhden " luotettavan" kaverin puheiden perusteella yhtä ja toista arkaa asiaa. Olen kuin en näistä ole tietoinen, kun olen näiden muiden kanssa. Kertovat sitten itse jos tahtovat. Eli mieti uudelleen.. naapurillasi on varmaan hyviä juttuja kaverillesi ja kaverillasi hänelle. Pakkohan heillä on jotain yhteistä jutusteltavaa/naurettavaa olla jotta heillä on hauskaa.

Vierailija
4/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kaverini on siis mies, ja itsekin olen mies.

Vierailija
5/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot tosi good looking guy;) Ni miks ei. TYäytyyhän sitä luottamus olla suhteessa. Anna mennä jos haluaa, kyl sä huomaat jos jotain on ollut. Ja kertoohan se jo jotain teidän suhteesta jos menis pettämään sua. Mut liian tossu ei saa olla, et jos rupee oleen jatkuvaa.

Vierailija
6/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs minä baarissa rymyämässä, mielummin oman kullan kainalossa.

En tiedä olenko ainut, joka ajattelee näin..

Vierailija
7/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisena aikuisena ihmisenä tuntuisi oudolta kysyä mieheltä lupaa :/ Eikö jokainen päätä itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi