Mies huomautti juhlissa isoin elein, että henkeni haisee
Tunsin itseni sen jälkeen maanmatoseksi. Tuli vielä varsin vahva tunne, että asia ei voinut pitää paikkansa, koska jynssäsin ja kurlasin puolituntia ennen lähtöä. Eli mies vaan halusi latistaa mun itsetuntoa ilkeyttään. Mikä helkutti näiden miesten ilkeyksien pointti on???
Kommentit (66)
Mun exä harrasti tuota ilkeää naljailua, vähättelyä ja alentuvia kommentteja silloin kun petti mua. Oma olonsa oli paha, ja halusi purkaa sen muhun, halusi etsiä omaan pettämiseensä syitä musta. Kun ei varsinaisesti mitään löytynyt, syyt oli tasoa "etkö sä edes sitä vertaa tajua et lapsi ei saa syödä iltapalaa olohuoneessa.. jeesus et sä oot toivottoman TYHMÄ" (tämä siis jos olimme esim. hänen äitinsä luona käymässä. Ihmiset olivat järkyttyneitä miehen tavasta puhua mulle. Baarissa sain kuuulla perseeni olevan ruma, vaatteideni tyylittömiä, mies jopa vihjaili että "kaljuunnun". No itsensähän tuossa nolasi lopulta ja minä otin eron kun pettäminen selvisi.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 11:25"]
Mun exä harrasti tuota ilkeää naljailua, vähättelyä ja alentuvia kommentteja silloin kun petti mua. Oma olonsa oli paha, ja halusi purkaa sen muhun, halusi etsiä omaan pettämiseensä syitä musta. Kun ei varsinaisesti mitään löytynyt, syyt oli tasoa "etkö sä edes sitä vertaa tajua et lapsi ei saa syödä iltapalaa olohuoneessa.. jeesus et sä oot toivottoman TYHMÄ" (tämä siis jos olimme esim. hänen äitinsä luona käymässä. Ihmiset olivat järkyttyneitä miehen tavasta puhua mulle. Baarissa sain kuuulla perseeni olevan ruma, vaatteideni tyylittömiä, mies jopa vihjaili että "kaljuunnun". No itsensähän tuossa nolasi lopulta ja minä otin eron kun pettäminen selvisi.
[/quote]
Mitä pahaa siinä on, että miehesi harrasti seksiä? Sehän on maailman suurin nautinto!
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 11:29"]
[/quote]
Mitä pahaa siinä on, että miehesi harrasti seksiä? Sehän on maailman suurin nautinto!
[/quote]
NIIMPÄ! Ihmeellistä vikinää jostain asiallisesta kommentoinnista, jos vaimon takapuoli on iso, siitä pitää pystyä voida huomauttaa. Ihmeellistä porukkaa täällä, lihotaan ja ollaan tukka petolinnun perseenä ja sit ihmetellään että mies saattaa joutua hakemaan lämpöä ja hyväksyntää muualta.
Ryhdistäytykää nyt naiset.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 11:29"]
[/quote]
[/quote]
NIIMPÄ! Ihmeellistä vikinää jostain asiallisesta kommentoinnista, jos vaimon takapuoli on iso, siitä pitää pystyä voida huomauttaa. Ihmeellistä porukkaa täällä, lihotaan ja ollaan tukka petolinnun perseenä ja sit ihmetellään että mies saattaa joutua hakemaan lämpöä ja hyväksyntää muualta.
Ryhdistäytykää nyt naiset.
[/quote]
Huh, mä jo hetken luulin, että olitte tosissanne, mut ilo huomata että kaikki empatia maailmasta ei olekaan kadonnut =)
Söitkö sipulia juhlissa? Mikäli söit niin pahan hajuinen hengitys johtuu melko varmaan siitä. Meillä mies kommentoi vähän väliä päivällä, jos olen esim. tehnyt salaattia, niin laitan joukkoon sipulia, niin sen huomaa heti hengityksestä, että haisee pahalle. Onneksi siitä pääsee eroon, kun illalla harjaa hampaat ni kaikki ok. :)