Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huomautti juhlissa isoin elein, että henkeni haisee

Vierailija
15.12.2013 |

Tunsin itseni sen jälkeen maanmatoseksi.  Tuli vielä varsin vahva tunne, että asia ei voinut pitää paikkansa, koska jynssäsin ja kurlasin puolituntia ennen lähtöä. Eli mies vaan halusi latistaa mun itsetuntoa  ilkeyttään.  Mikä helkutti näiden miesten ilkeyksien pointti on???

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minkä kirjoitit, saada sinut tuntemaan itsesi maanmatoseksi. Mutta arvatenkin miehessä on jotain niin upeaa ja ihanaa, että se hyvittää kusipäisyyden?

Vierailija
2/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oma miehesi, vai joku juhlien miesvieras?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaa hampaasi ja lopeta valitus!

Hyi helvetti, mikä on haisevaa naista kamalampaa?

Vierailija
4/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaa hampaasi ja lopeta valitus!

Hyi helvetti, mikä on haisevaa naista kamalampaa?

Vierailija
5/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ihan oma mies oli....  :(

Vierailija
6/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oot muka varma ettet haissut? Kyllä toinen ihminen parhaiten haistaa löyhkän, ei se itse, joka haisee.

Vierailija
7/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien hengitys haisee pesemisestä ja kuuraamisesta huolimatta.

Syynä on usein ientulehdus, tulehtunut hammas tai huonosti puhdistetut hammasvälit. Tupakointi tietenkin tekee hengityksestä kuvottavan.

Työkaveri tappoi hengityksellään viherkasvit 50 metrin säteeltä.

Vierailija
8/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Voi jeesus, en syö  mitään sipulijuttuja juuri koskaan, ja jynssäsin niitä hampaita puolituntia ennen lähtöä ja kurlasin suuvedellä. Mies ei kyllä pessyt hampaitaan tai saatika käynyt edes suihkussa.

Vierailija
9/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti ei nyt varmaan ole siinä, että haiseeko vai ei, vaan siinä, että ap:n idioottiukko huomauttaa siitä kaikkien edessä vain nöyryyttääkseen häntä. Oletko ap kysynyt mieheltäs syytä moiseen kusipäisyyteen?

Vierailija
10/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan lakkaa ihmettelemästä, kuinka joillekin naisille voi kelvata minkä laatuinen kutvonen tahansa. Kaipa sä luulet jotain tosta sen kuspäisyydestä hyötyväsi. Nautit siitä, kun se vttuilee muille, mut sit kun sä itse oot kohteena, niin sit ei niin nauratakaan?

Vierailija
11/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida suukalusto kuntoon. Sen haisemisen saamiseksi selville on yksi yksinkertainen keino: nuole kielellä jotain osaa kädestäsi ja nuuhkaise. Jos haisee, haisee myös hengityksesi. (pitäisköhän vinkata koko palstalle...)

Minun pitäisi myös kertoa asiasta naisystävälleni, mutta...

Vierailija
12/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:24"]

En koskaan lakkaa ihmettelemästä, kuinka joillekin naisille voi kelvata minkä laatuinen kutvonen tahansa. Kaipa sä luulet jotain tosta sen kuspäisyydestä hyötyväsi. Nautit siitä, kun se vttuilee muille, mut sit kun sä itse oot kohteena, niin sit ei niin nauratakaan?

[/quote]

Onko sit parempi, ettei tiedä hengityksensä haisevan?

Vierailija
13/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käyntiä hammaslääkärissä.

Suosittelen miehellesi peseytymistä. Usein.

Minulla on piinallisen tarkka hajuaisti. Osa naisista haisee "hormoneille" kuukautisten aikana. Heidän hengityksensäkin haisee todella ikävälle.

Vierailija
14/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki vähän vastaavanlaisen munauksen kans kerran ja on saanut kuulla siitä kauan. Siinä paikan päällä en tietenkään mitään nasevaa keksinyt, mutta jälkeenpäin kyllä. Ajattelin kuitenkin, että eipä siinä mies hyviä pisteitä kenenkään silmissä saanut, itsensä typeryydellään vain nolasi. Kesti aika kauan, että suostuin lähtemään hänen kanssaan yhtään minnekään tai tekemään muutakaan. Enää mies ei sellaista tee, ei uskalla..

Vierailija
15/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole miehessä, vaikka hän olisi voinut hienotunteisempi ollakin. Ilmeisesti sinulla on joku hammas-, kurkku- tai vatsaongelma jonka takia henkesi haisee. Koska jynssäsit avauksen mukaan hampaasi kunnolla ennen juhliin menoa olet itsekin tietoinen pahanhajuisesta hengityksestäsi. Mene lääkäriin ja selvitä pahan hajun syy, älä inise. 

Vierailija
16/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin näyttänyt keskaria tossa tilantees! en todellakaa keskaria heiluttele usein, mutta toi tilanne sen vaatis :D

Vierailija
17/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:22"]

Pointti ei nyt varmaan ole siinä, että haiseeko vai ei, vaan siinä, että ap:n idioottiukko huomauttaa siitä kaikkien edessä vain nöyryyttääkseen häntä. Oletko ap kysynyt mieheltäs syytä moiseen kusipäisyyteen?

[/quote]

Tottakai kyse on siitä, että toi löyhkää kuin viemäri. Ei kai se mies siitä turhaan huomauttais!

Vierailija
18/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, ehkä miehesi tuntee olonsa uhatuksi? Ehkä hän epäilee että saattaisit helposti napata jonkun miellyttävämmän esim. juuri sieltä juhlista ja ilkeilyllä hän varmistaa ettet alhaisen itsetunnon takia vahingossakaan vaihda häntä parempaan. 

Tietämättä enempää taustoistanne, ehkei miehese ymmärrä millaista vahinkoa ja mielipahaa hänen käytöksensä aiheuttaa? Kukaan ei kuitenkaan ansaitse moista käytöstä läheisiltään. Toivottavasti et joudu kestämään vastaavaa ilkeilya jatkuvasti. Miehesi ei pitäisi 'hoitaa' alhaista itsetuntoaan mollaamalla sinua. 

Vierailija
19/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda seuraavissa juhlissa että miehellä on pieni.

Vierailija
20/66 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap löyhkäis miten, niin mies olisi voinut hoitaa tilateen hienotunteisesti. Ei noin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi